Verder nog leuke partijen gezien?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef _Led_ het volgende:
Godgloeiende, betaal je 60 euro voor een kaartje, zit je 15 gevechten te wachten op het hoofdgevecht,
legt Badr Hari Sem Schilt binnen 40 seconden 2x neer en weigert Sem om nog verder te vechten
Klacht:
Badr Hari die onuitstaanbaar is maar wel technisch enorm goed is
Andy Souer tegen Chahid Oulad El Hadj was goed.quote:
Youtube staan er al zat. Helaas dat Badr Hari zijn arrogantie meer baas is dan zijn beheersing.quote:
Allstair Overeem gebruikt duidelijk dopingquote:Op zondag 17 mei 2009 01:46 schreef ClayRaw het volgende:
[..]
Youtube staan er al zat. Helaas dat Badr Hari zijn arrogantie meer baas is dan zijn beheersing.
Na het onsportieve spel tegen Bonjasky heeft hij mijn respect verloren. Alistair Overeem is mijn nieuwe held haha!
Sem Schilt heeft zijn beste jaren gehad, brilliante vechter hoe hij met zijn 2 meter lange armen achteruit vechtend mensen naar de grond knalt!
Uitgezonden naar?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:56 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Niet. Maandagavond wordt het uitgezonden
Bel gaat, de ronde begint.quote:
Hehehe, klopt Gwenette Martha is z'n sponsor.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Badr is bevriend met die negert die vorige week bij Opsporing Verzocht was
De meeste semi-criminelen die aan vechtsport op niveau doen worden geen 45
RIP Badr
Hehe, al die Jappen verplicht naar Hazes laten luisteren, goeie actie.quote:Op zondag 17 mei 2009 08:31 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hehehe, klopt Gwenette Martha is z'n sponsor.
Kijk maar naar de shirts hier:
Nee hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 01:53 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Badr hari is hele aardige jongen buiten de ring
Echte, ECHTE topvechters laten zich niet zo kennen als dat Badr deed vs Bonjasky.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:31 schreef Specularium het volgende:
Toch netjes van Badr hoe hij de kampioen neerlegt.
Zijn straf heeft hij inmiddels wel gehad, hij blijft een topvechter.
Daar keek ik ook al van op...quote:Op zondag 17 mei 2009 11:21 schreef Syd het volgende:
Badr HariNederlander die hier is opgegroeid die speelt onder Marrokaanse vlag
En een focking attitude heeft alsof hij alles is![]()
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat sparren met die jongen geen pretje is.quote:Badr hari is hele aardige jongen buiten de ring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |