omdat je op mijn lijstje staatquote:
Oh.. nou, dat heb ik nietquote:
quote:
Ik voel mij vereerdquote:
in mn sms inboxquote:Op zondag 17 mei 2009 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
Lijstjes
Is het erg cliche om te vragen waar ripley is?
Helemaal onderaan zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
goed idee...quote:
die wat doen?? hier posten? dat is een saai lijstjequote:Op zondag 17 mei 2009 00:16 schreef HeatWave het volgende:
moet dat lijstje alleen maar met Singles-posters zijn?.
Daar staan er al te veel op volgens mijquote:
Ja weet ik het, ik vraag het aan jou wat de eisen van het lijstje zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die wat doen?? hier posten? dat is een saai lijstje
En dat is toch zo lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed idee...
omdat cue nu op mijn lijstje staat drink ik Grolsch
All aboard.. the gossiptrain!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar staan er al te veel op volgens mij
Je vroeg het in het algemeenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja weet ik het, ik vraag het aan jou wat de eisen van het lijstje zijn.
Dat kloptquote:Op zondag 17 mei 2009 00:19 schreef zbbrox het volgende:
Nou je was wel de eerste voor me hoor.Nostalgische waarde doet je zeker niets?
Ja... Ik moet welquote:
Auto rijdenquote:
ok : bier, witte wijn en voor Q, cooooooooooooolaquote:Op zondag 17 mei 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je vroeg het in het algemeen
Maak maar een lijstje van wat iedereen het liefst drinkt, zodat je dat alvast mee kan nemen naar het vondelpark
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga slapen
De 'spiderman' is niet gelukt
Ja, voorkeur is Bavaria en daarna komt Grolschquote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat is toch zo lekker
Ga je morgen ook juichen voor FC Twente?
Op dit tijdstip?quote:
+1 voor autoquote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, voorkeur is Bavaria en daarna komt Grolsch![]()
en idd voor Twente...PSV'ers klikken wel met FC Twente![]()
Auto_ is stom, die is voor ajaks
wtf is 'Spiderman'?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga slapen
een mooi simpel lijstjequote:Op zondag 17 mei 2009 00:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok : bier, witte wijn en voor Q, cooooooooooooola.
ik doe met je mee,... ik moet fit zijn voor morgen..quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga slapen
Stoute auto_!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, voorkeur is Bavaria en daarna komt Grolsch![]()
en idd voor Twente...PSV'ers klikken wel met FC Twente![]()
Auto_ is stom, die is voor ajaks
Hmm... Nu vind ik het ook niet heel erg hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Op dit tijdstip?
Dan ben ik een slaaprijder.
Komt dat ook op het lijstje?quote:
the spiderman: just before a man ejaculates during sex, the male will catch his jizzum in his hand an flick his protene into the females face resemblin web slingin. like spider manquote:
Dan mag jij roooooooooosequote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een mooi simpel lijstje
Al voel ik mij door die ooo's wel aangesproken
Ik ben altijd vrolijkquote:
geen wonder dat ik niet wist wat het wasquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
the spiderman: just before a man ejaculates during sex, the male will catch his jizzum in his hand an flick his protene into the females face resemblin web slingin. like spider man
Jezelf rukken, klaarkomen in je hand en het dan tegen de muur gooien zoals spiderman een web afschietquote:
Hehe. Waar moet je heen dan?quote:
geen idee, ik weet niet wat er allemaal opmoetquote:
Een web schieten? Denk dattie het had over plain 'ol fapping. Shaking the weasel. Chocking the chicken. Clogging the dolphin.quote:
Jah toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag jij roooooooooose.
Komen er uberhaupt nog mensen?.
Gadverdammequote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jezelf rukken, klaarkomen in je hand en het dan tegen de muur gooien zoals spiderman een web afschiet
Morgen zal ik uitleggen wat de 'Houdini' en de 'woeste draak' is!
Ik kan je vertellen dat je slecht slaapt hoor als je sinds weer single bentquote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Op dit tijdstip?
Dan ben ik een slaaprijder.
Dat is dus de versie voor als je een meisje hebtquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
the spiderman: just before a man ejaculates during sex, the male will catch his jizzum in his hand an flick his protene into the females face resemblin web slingin. like spider man
Heel goedquote:
Mja, ik ook nietquote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet wat er allemaal opmoet.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
En dat ga je serieus oefenen?
Naar Haarlemquote:
Om de één of andere reden zieik je er ook voor aanquote:
ik denk wel aan jullie als ik aan het zwoegen benquote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag jij roooooooooose.
Komen er uberhaupt nog mensen?.
Gezellig!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef Rixne het volgende:
[..]
Naar Haarlemom vervolgens plaats te nemen op mijn matras in de woonkamer en weer door de fokken
Mee eenschquote:Op zondag 17 mei 2009 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
Auto rijden? Je kan je beter laten rijden.
ajaks is stomquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stoute auto_!
[..]
Hmm... Nu vind ik het ook niet heel erg hoor
Vrijdagavond was het niet fijn om te rijden.
Oh, er zijn verschillende lijstjes?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik ook nietHaha.
Dit moet/kan op het "wie is voor wie qua voetbal-lijstje"
Ik mag het hopen ja, is er geen "lijstje" ?quote:
wij ook aan jou hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk wel aan jullie als ik aan het zwoegen ben
Ga die eens maken danquote:Op zondag 17 mei 2009 00:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik mag het hopen ja, is er geen "lijstje" ?.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd voor de single man:
When a guy cums in his hand and then flings the cum like spidey shooting webs.
Ik? Ik weet to nog toe alleen : cue en HWquote:
Uhuh, ik snap...quote:Op zondag 17 mei 2009 00:27 schreef Rixne het volgende:
[..]
AbsoluutIk ga ook niet over een nacht ijs. Gewoon door tot in de late uurtjes
Volgens mij welquote:
Wat ben jij gemeen autoquote:Op zondag 17 mei 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Om de één of andere reden zieik je er ook voor aan
wat ist?quote:
En nouk en bels en dawg en ludo.. en uhm misschien djayzzquote:Op zondag 17 mei 2009 00:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik? Ik weet to nog toe alleen : cue en HW.
Er zijn sowieso zoen, meet, neuk, date-lijstjes?quote:
Sorryquote:Op zondag 17 mei 2009 00:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen auto!!
Wat kan ik er aan doen dat ik vanavond alleen ben omdat ik niet uit ga?!
Dat ik zo aardig ben dat ik even wat woorden uitleg?quote:
Ik heb je nog nooit lief meegemaaktquote:Op zondag 17 mei 2009 00:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn sowieso zoen, meet, neuk, date-lijstjes?
Of nu niet meer?
[..]
Sorry
Normaal ben ik niet zo
aha, nou dat lijkt ergens op danquote:Op zondag 17 mei 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En nouk en bels en dawg en ludo.. en uhm misschien djayzz
Oh kan wel, zet eens neer danquote:Op zondag 17 mei 2009 00:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn sowieso zoen, meet, neuk, date-lijstjes?
Of nu niet meer?
Ohquote:
Jawel, ik was aan het etenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik zo aardig ben dat ik even wat woorden uitleg?
daar is toch niks mis mee?
of met zijn beeld van jou...quote:Op zondag 17 mei 2009 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Ik moet iets aan mijn imago gaan doen...
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of met zijn beeld van jou...
ondanks dat ajaks dingetje ben je wel liev namelijk
Dat dacht ik ook. Anders ging jij het vast afzeggenquote:
mwah, mij maakt het niet zoveel uit, ik zit met 10 min lopen weer in mijn stamkroegquote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Anders ging jij het vast afzeggen
Een term die niet voorkomt in jouw vocabulaire?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch met dat "lief" gebeuren?.
Niks.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:33 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch met dat "lief" gebeuren?.
Die mazzel heb jij wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, mij maakt het niet zoveel uit, ik zit met 10 min lopen weer in mijn stamkroeg.
dan kon ik het ook niet tikken he?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een term die niet voorkomt in jouw vocabulaire?
Jij bent gewoon een schatje, doe je niets meer aanquote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks.
Ik ben niet lief, zal dat nooit zijn en ben dat nooit geweest.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks.
Ik ben niet lief, zal dat nooit zijn en ben dat nooit geweest.
Dat je het kan tikken betekent niet dat het je ook iets zegtquote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dan kon ik het ook niet tikken he?.
Ik vind het alleen zo overrated hier. Zoetzappig gedoe
.
Oh ik ken het wel hoor, van films etcquote:Op zondag 17 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je het kan tikken betekent niet dat het je ook iets zegt
Achja we moeten iets
Ik ga hier toch niet iedereen leren kennenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik ken het wel hoor, van films etc.
Met dat geslijm leer je iemand toch niet kennen.
niet? daar is deze reeks toch voor?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga hier toch niet iedereen leren kennen
lieg nietquote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een schatje, doe je niets meer aan.
quote:
kerk?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal zo mijn wekker eens zetten, anders zit ik morgen te laat in de kerk
zie je!? Aandoenlijk bezig jezelf een bitch-imago aan te meten, zo schattigquote:
Mijn oppaskindje doet haar communie morgen, dus ik ga even kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kerk?![]()
hmmm wacht ff...RK meisjes zijn stiekem wel erg stout
plak nergens aan vastquote:
Wordt je zonder wekker niet optijd wakker dan ? hoe laat moet je naar de kerk danquote:Op zondag 17 mei 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal zo mijn wekker eens zetten, anders zit ik morgen te laat in de kerk
Hmm. Na neerslachtige berichten over het lot van de sjoelbak dat deze misschien naar de kringloop/afvaldienst is gegaan ben ik toch maar doorgezet naar zolder. Bij uitstek de verstopplaats voor gedomesticeerde sjoelbakken.quote:
Je moet ook even lezen waarom hequote:
Mwah, ik durf er niet op te gokken. Ik moet er om 11.00 zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wordt je zonder wekker niet optijd wakker dan ? hoe laat moet je naar de kerk dan![]()
Ow, gelukkig!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn oppaskindje doet haar communie morgen, dus ik ga even kijken
Woeiquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm. Na neerslachtige berichten over het lot van de sjoelbak dat deze misschien naar de kringloop/afvaldienst is gegaan ben ik toch maar doorgezet naar zolder. Bij uitstek de verstopplaats voor gedomesticeerde sjoelbakken.
Na wat speuren en geschuif van dozen oude boeken, skispullen en moonboots viel mijn oog op het volgende.
[ afbeelding ]
Morgen gaat ie van zolder, in de was en schuur ik de kaaitjes uit voor het broodnodige singles sjoeltoernooi.
ok ok lief ok maar schattig, ik vind het echt naar om schattig genoemd te wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zie je!? Aandoenlijk bezig jezelf een bitch-imago aan te meten, zo schattig.
Wat de reden ook is:quote:
Tof!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm. Na neerslachtige berichten over het lot van de sjoelbak dat deze misschien naar de kringloop/afvaldienst is gegaan ben ik toch maar doorgezet naar zolder. Bij uitstek de verstopplaats voor gedomesticeerde sjoelbakken.
Na wat speuren en geschuif van dozen oude boeken, skispullen en moonboots viel mijn oog op het volgende.
[ afbeelding ]
Morgen gaat ie van zolder, in de was en schuur ik de kaaitjes uit voor het broodnodige singles sjoeltoernooi.
ja...voor je het weet doet ie de batman ofzo...staat ie morgen op de FP: Fok!er bevrijd van plafond na masturbatiequote:
Pff, tegen die tijd ben ik alweer 2 uur hard aan het werk!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah, ik durf er niet op te gokken. Ik moet er om 11.00 zijn
Tja... Ik vind het zo zielig als er niemand zitquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...voor je het weet doet ie de batman ofzo...staat ie morgen op de FP: Fok!er bevrijd van plafond na masturbatie
Zozo!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Pff, tegen die tijd ben ik alweer 2 uur hard aan het werk!
ok, nou dan zal ik je niet meer schattig noemen, zo ben ik dan ook wel weer,quote:Op zondag 17 mei 2009 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok ok lief ok maar schattig, ik vind het echt naar om schattig genoemd te worden
Ja, ik ben er ook niet heel blij mee, maar ik doe het voor mijn vaderquote:
inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een schatje, doe je niets meer aan.
Dat is liefquote:Op zondag 17 mei 2009 00:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet heel blij mee, maar ik doe het voor mijn vader
quote:
Waaraan?quote:
Ooo oke, haha. Succes!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
We zijn de zolder aan het verbouwen, en hij wil het volgende week af hebben, dus dat wordt even doorwerken morgen en de rest van de week....
Thnxquote:
Studeren, maar dat is niet leukquote:Op zondag 17 mei 2009 00:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx
Jullie nog leuke dingen gedaan vandaag singles? of in de planning voor morgen?
behalve communies
Owja!quote:
Sjoelbakonderhoud. En mn auto wassen en ff van binnen schoonmaken. En de goten doen. Tukje doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx
Jullie nog leuke dingen gedaan vandaag singles? of in de planning voor morgen?
behalve communies
Dat moet jij dus ook doenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owja!
*denkt aan examen van dinsdag en woensdag...
Hey,je krijgt allemaal free publicity hierquote:
Mocht je nog een auto willen doen...quote:Op zondag 17 mei 2009 00:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Sjoelbakonderhoud. En mn auto wassen en ff van binnen schoonmaken. En de goten doen. Tukje doen.
En dan lekker kippetje eten.
quote:
dubbelzinnig!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mocht je nog een auto willen doen...
daar is zo'n sjoelbak ook uitermate geschikt voorquote:
moet ik daar blij mee zijn?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey,je krijgt allemaal free publicity hier.
Ja, alleen het probleem is dat als ik nu ga leren, en morgen, en maandag, en dinsdagochtend. dat ik het dan nog niet haal. Ook vanwege de moeilijkheden die ik de afgelopen maanden heb gehad (epilepsie enzo) weinig kunnen leren. En dat weet mijn leidinggevende ook. Dus de motivatie zit er niet echt in....quote:
je moet nietsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Grote beurt?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mocht je nog een auto willen doen...
Ja, de binnen en de buitenkant alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Normaal doen is geen optie zeker?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet niets.
Kan ook wel lullig tegen je doen hoor, je zegt het maar.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, de binnen en de buitenkant alsjeblieftben ik goed inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
ok ok, we doen wel weer de simpele vragen danquote:Op zondag 17 mei 2009 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet zulke moeilijke vragen stellen hoor
Graagquote:Op zondag 17 mei 2009 01:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok ok, we doen wel weer de simpele vragen dan.
truste vrouw van mijn lijstjequote:
ok :quote:
ik betwijfel hetquote:Op zondag 17 mei 2009 01:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
Neuken?,
Ok ok, wederom te voorspelbaar voorwoorden, maar dit intikkertje had de spits van Ajax nog gemaakt.
Zo, dat intikkertje van zelfspot kon je niet laten schieten he?quote:
ik zag m al van mijlenver aankomen idd die vraag maar is goed kom maarquote:Op zondag 17 mei 2009 01:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
Neuken?,
Ok ok, wederom te voorspelbaar voorwoorden, maar dit intikkertje had de spits van Ajax nog gemaakt.
ik ben nu eenmaal gewend aan succesquote:Op zondag 17 mei 2009 01:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, dat intikkertje van zelfspot kon je niet laten schieten he?.
Afspreken in de stairway dan? dit is zo'n beetje jouw tijdstiip van binnenkomstquote:Op zondag 17 mei 2009 01:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[quote]Op zondag 17 mei 2009 01:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok :
Neuken?,
[/quoteik zag m al van mijlenver aankomen idd die vraag maar is goed kom maar
ik ben gewoon meer een nachtmensquote:Op zondag 17 mei 2009 01:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Afspreken in de stairway dan? dit is zo'n beetje jouw tijdstiip van binnenkomst.
You could have fooled mequote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja ik prefereer bier toch echt boven bloed.
Wel eens geprobeerd dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het leven is hard zonder beidequote:Op zondag 17 mei 2009 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien niet meer naar de kinderdiscoavond gaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef halfbearad het volgende:
Ik was uit bij volle maan vorige week en der was niks mafs aan de hand.
Wel drie meiden die fristi, chocomel en een water bestelden. In een bierenspeciaalzaak.
NOOITquote:
Dat verklaart het aanklampen voor breezers ruilen voor een beurt.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien niet meer naar de kinderdiscoavond gaan?
dat is het voordeel van zo'n uitzicht, dan zie je alles van ver aankomenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zag m al van mijlenver aankomen idd die vraag maar is goed kom maar
idd...als je in je vinger gesneden hebt ofzo en het bloed flink duw je toch je vinger in je mond tot je een pleister te pakken hebt?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:17 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er dan ook mensen die nooit hun eigen bloed hebben geproefd? Bij een snijwondje op je vinger ofzo?
FOK!kers never cease to amaze me.
ja dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 17 mei 2009 01:17 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er dan ook mensen die nooit hun eigen bloed hebben geproefd? Bij een snijwondje op je vinger ofzo?
FOK!kers never cease to amaze me.
In je wang. Auwie.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ookof flink op je tong bijten ofzo
trusten babequote:
Je kent mij toch...? Over een half uur zit ik hier nogquote:Op zondag 17 mei 2009 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
trusten babe![]()
![]()
morgen uitkijken voor die man met die hosti's he? niet te vertrouwen dat volk
een uur nog wel...dus ik denk ik dwing je zo wat meer om ook echt af te sluitenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kent mij toch...? Over een half uur zit ik hier nog
Jaja, maar indirect...quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef Rixne het volgende:
[..]
NIet denken, maar doenniet dat ik je weg wil hebben
![]()
Dat heeft een, op dat moment relatief onbekend, meisje ooit eens bij mij gedaan in de kroeg toen ik me in mijn vinger sneed aan een stukje glas, dat vond ik me een partij FREAKY!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...als je in je vinger gesneden hebt ofzo en het bloed flink duw je toch je vinger in je mond tot je een pleister te pakken hebt?
lekker voorbeeldquote:Op zondag 17 mei 2009 01:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ookof flink op je tong bijten ofzo
Hihi, misluktquote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een uur nog wel...dus ik denk ik dwing je zo wat meer om ook echt af te sluiten
weet je wel meteen dat ze ook braaf sliktquote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heeft een, op dat moment relatief onbekend, meisje ooit eens bij mij gedaan in de kroeg toen ik me in mijn vinger sneed aan een stukje glas, dat vond ik me een partij FREAKY!.
uhuh...uiteindelijk lig ik straks nog eerder in bed dan jijquote:
Ken wel een meisje dat denkt dat ze een vampier is. Beetje malloot die.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heeft een, op dat moment relatief onbekend, meisje ooit eens bij mij gedaan in de kroeg toen ik me in mijn vinger sneed aan een stukje glas, dat vond ik me een partij FREAKY!.
en ranzigquote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lig al in bedquote:Op zondag 17 mei 2009 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...uiteindelijk lig ik straks nog eerder in bed dan jij
Liefffffquote:Op zondag 17 mei 2009 01:23 schreef Rixne het volgende:
[..]
Indirect houden we je nog gewoon even langer hier door massaal op je te reageren
Ja, vond dr ook niet echt leuk daarna ofzoquote:
ik krijg weer van die hele vreemde gedachtesquote:
Welkom.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Sinds een uur weer definitief single! (na een weekje gekloot)![]()
![]()
![]()
* El_Chica_Del_Fuego is niet écht zo happy, maar doet uit zelfbescherming nu maar even zo...
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
![]()
![]()
* El_Chica_Del_Fuego is niet écht zo happy, maar doet uit zelfbescherming nu maar even zo...
Je wil geen Mac, aangenaamquote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
![]()
![]()
Welkom!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
![]()
![]()
Oh?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg weer van die hele vreemde gedachtes
Haha, meer info is er nietquote:
Nee eerst fotosquote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
![]()
![]()
Of moet ik nu dan nu eerst in het 'kunst van het loslaten van je ex'-topic zijn?
Hm, voor nú ga ik maar gewoon even slapen. Genoeg alcohol op om dat te laten slagen...![]()
uhuh...maar ik kan er niks over zeggen...je moet straks nog naar de kerkquote:
Ik ben te makkelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 01:26 schreef Rixne het volgende:
[..]
en het werkt ook nog
dat is natuurlijk helemaal mooi meegenomen
Stuur maar per SMS!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...maar ik kan er niks over zeggen...je moet straks nog naar de kerk
Dank! Ook aan de andere enthousiaste reageerdersquote:
Join the club, maar wel welkomquote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
![]()
![]()
Of moet ik nu dan nu eerst in het 'kunst van het loslaten van je ex'-topic zijn?
Hm, voor nú ga ik maar gewoon even slapen. Genoeg alcohol op om dat te laten slagen...![]()
Mijn info is dat ik in mijn bed ligquote:
Op een zuipen zetten met vrienden. Dat doe ik tenminste.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dank! Ook aan de andere enthousiaste reageerders![]()
Echt, ik ben nu in alle staten. Ik weet echt niet wat ik ermee moet. Ik ga vast ook raar dromen zometeen...
dat moet je er zelf bij denkenquote:
Hoezo, nee eerst foto's? Voor ik naar dat andere topic ga, of voor ik ga slapen?quote:
was het toevallig op een FOK!meet?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beide.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hoezo, nee eerst foto's? Voor ik naar dat andere topic ga, of voor ik ga slapen?
dan krijgt mijn foon het te warmquote:
Doe maar nadenkenquote:
Jaaaaquote:
Oh, doe mar niet danquote:
Beide inderdaad! Hup!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hoezo, nee eerst foto's? Voor ik naar dat andere topic ga, of voor ik ga slapen?
Nee, dan had ik er niet van opgekekenquote:
Ja da's nu niet echt een optie... Geen vrienden op de benodigde afstand daarvoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Op een zuipen zetten met vrienden. Dat doe ik tenminste.
toch maar eens naar een FOK!meet gaan danquote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan had ik er niet van opgekeken.
inderdaad zulke bloedzuigers die Fokkersquote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan had ik er niet van opgekeken.
Jaaa!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toch maar eens naar een FOK!meet gaan dan
Pech, ben net ff weg uit Utreg.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja da's nu niet echt een optie... Geen vrienden op de benodigde afstand daarvoor.
Zelf wat gezopen. En maandag een toets, ook nog!
gelukkig is er een herkansing - in de zomervakantie![]()
alleen als iemand mijn vinger in haar mond stoptquote:
ik stop liever iets anders in mn mond.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als iemand mijn vinger in haar mond stopt
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Helaas, nu ff niet beschikbaar.
Dat horen mannen graag.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik stop liever iets anders in mn mond.
okay...dan trek ik wel schoenen aan die makkelijk uitkunnenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
noodles?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mind your stepquote:
tegen mij ook...wat een sletquote:Op zondag 17 mei 2009 01:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vind het zo aardig dat de dame van de rolband op Schiphol dat altijd speciaal tegen me zegt.
ik denk hetquote:Op zondag 17 mei 2009 01:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je meent het! Is ze nu helemaal van de pot gerukt.
Be my guest, denk doe eens aardigquote:Op zondag 17 mei 2009 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sedan heeft gewoon een teer zieltje
Je zal op de band staan en je wordt als enige niet gewaarschuwdquote:Op zondag 17 mei 2009 01:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je meent het! Is ze nu helemaal van de pot gerukt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:49 schreef Rixne het volgende:
pfff heeft iemand toevallig wat vrolijkheid in de aanbieding ik heb het even zwaar
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:49 schreef Rixne het volgende:
pfff heeft iemand toevallig wat vrolijkheid in de aanbieding ik heb het even zwaar
spannend!quote:
Ik zou het als hoofdaccount houden als ik jou wasquote:
Ik vind haar een clown met die kloonsquote:Op zondag 17 mei 2009 01:54 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kloon = zelfde persoon onder andere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |