Examen HAVO Nederlands is toch tekstverklaring?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:36 schreef Robinhoo het volgende:
ik heb er een woordenboek bij, en het meeste kan je toch overschrijven
Voor de helft ja, andere helft is een samenvatting maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Examen HAVO Nederlands is toch tekstverklaring?
Ik sta een 5.3 voor Nederlandsquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef Kopbal het volgende:
Dat kan ik me nog herinneren inderdaad, haalde daar een 9 voor oid.
Schrikbarend makkelijk
Omelette du fromage!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon kaas opschrijven, komt het allemaal helemaal goed.
Dat was bij ons ook. Had een 8,5 voor Wiskunde B2quote:Op maandag 18 mei 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:
Sowieso vond ik achteraf de eindexamens enorm makkelijk. Mensen maken het vooraf te moeilijk door elkaar op te fokken.
Bij mij lag de moeilijkheidsgraad gedurende het schooljaar in ieder geval veel hoger dan op de eindexamens, die waren er meer voor bedoeld om je cijfer op te krikken.
Vond ik ook. De tentamens waren stuk voor stuk moeilijker dan de examens. Veel vakken waar ik onvoldoende voor stond, wist ik door de examens op te krikken naar voldoende.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:
Sowieso vond ik achteraf de eindexamens enorm makkelijk. Mensen maken het vooraf te moeilijk door elkaar op te fokken.
Bij mij lag de moeilijkheidsgraad gedurende het schooljaar in ieder geval veel hoger dan op de eindexamens, die waren er meer voor bedoeld om je cijfer op te krikken.
kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Robinhoo het volgende:
stoot ik net keihard met me hak tegen de deur, hak kapot
Je bent in Heerenveen geweest?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:52 schreef Houniet het volgende:
Wat een dik feest gehad gisteren![]()
!!!!!!!!11
Nee open gratis feest City Dance in Doetinchem.quote:
Dat komt dit jaar niet in Tilburgquote:Op maandag 18 mei 2009 10:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee open gratis feest City Dance in Doetinchem.
Ga dan ook niet roken!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Robinhoo het volgende:
stoot ik net keihard met me hak tegen de deur, hak kapot
Je hebt City Moves, City Dance en Dance Tour.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:58 schreef toma het volgende:
[..]
Dat komt dit jaar niet in Tilburg
Eerst ging ik altijd naar City Sounds. Dat was ook zoiets denk ik.
Balen zeg!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef denthemen het volgende:
Schijt en schijtzeik ben ik van dat tyfus CBROmdat ik met aanpassingen in mijn auto ga rijden krijg ik codes op mijn rijbewijs. Mijn rijbewijs heb ik in Oktober al gehaald en direct laten maken omdat men dat graag wilde ivm aanvragen auto e.d. Nu is mijn auto eindelijk klaar en kreeg ik nog een laatste testrit met iemand van het CBR, kloppen die code's op mijn rijbewijs dus niet
Geen probleem volgens die man, hij ging het binnen een dag regelen, het is nu meer dan 2 weken later en nog steeds helemaal niets
Wat een tyfus organisatie daar zeg
Oh dat is minderquote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef Riro het volgende:
Net een her gehad waar ik heel hard voor geleerd had. Ging helemaal niet goed.
Die oudere was er niet, die had al een feest op zaterdag gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef Breach het volgende:
Hoe is je double date afgelopen Houniet?
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die oudere was er niet, die had al een feest op zaterdag gehad.
Die jongere was de hele avond bij mij.
Geef Robinhooo nou eens het goede voorbeeld man!!quote:
Nope. Al was ik wel half gaar toen ik het zat te kijken. Maar het ging ongeveer 20 minuten over het feit dat Scheringa niet vanaf het begin zei dat Van Gaal weg zou gaan. Totaal zinloze discussie.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef Houniet het volgende:
Straks SV maar eens kijken. De moeite waard?
Ja dat wordt een soort van Aanvoerder-verhaal. Dat zou ik inderdaad al 2 vrijdagen terug gehoord moeten hebben. Maar steeds dan wordt dat verschoven, omdat 1 v/d 2 die er over zou gaan niet aanwezig is of in een bespreking zit. Dus ik kreeg vrijdag een mailtje dat ze het vandaag weer zou gaan proberen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef Riro het volgende:
Breach, jij had toch laatst te horen gekregen of je op een tweede gesprek of zoiets mocht komen?
Meen je dat nouquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
Naaiballen bij het CBR, nu ik een hoger iemand kon spreken is het binnen 10 minuten geregeld, vanavond maar even mijn nieuwe rijbewijs aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |