Kan Ray bevestigen dat jij een TOP osso hebt?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
En gewoon bij mij in die osso die pokoe verliezen jeweetz!
Hij kreeg wel een broodje ossoworst.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan Ray bevestigen dat jij een TOP osso hebt?
Normaal gesproken ben ik wel casual ja, maar met het Nederlands Elftal ben ik wel altijd in het Oranjequote:
Welke bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, die bekerwedstrijd is bezig he? Hoeveel staat het?
Dacht dat dat om 17:00 begon.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
De bekerfinale? die moet nog beginnen
Kutquote:
Ajax heeft niet de selectie voor Koeman.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:37 schreef Breach het volgende:
Had hem iig graag bij Ajax gezien, al zijn er een hoop mede-Joodjes die daar anders over denken
Waarom?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
Mn hele lichaam doet pijn trouwens. Ik was met alleen een kussen op de grond gaan slapen vanmorgen
Waarom niet in bed bij een lekker boerinnetje?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
Mn hele lichaam doet pijn trouwens. Ik was met alleen een kussen op de grond gaan slapen vanmorgen
Omdat we niet met 7 man in een bank en 2 persoonsbed pastenquote:
Dan moet (nah ja moeten..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waarom niet in bed bij een lekker boerinnetje?
Nah ja, Quick Step-parketvloeren zijn dus bij dezen ook afgetest. Mên, ik heb het idee dat heel mn ribbenkast in elkaar gedeukt zit.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb ooit in een rieten stoel geslapen. Hele grote fout was dat. Kan je beter op een koude betonnen vloer slapen. En ja, dat heb ik ook eens gedaan, dus ik weet waar ik het over heb.
Is het voor jou niet beter dat ze volgende week pas kampioen worden? Of ga je nog later naar Praag?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Liberec verspeelt punten in en tegen Kladno en haakt af voor de titel. Slavia heeft nu slechts 1 puntje nodig, tenzij Sparta vanavond ook punten verspeelt. Dan zijn we kampioen!
Zou toch bizar zijn als het al de zoveelste ploeg is dit seizoen die kampioen wordt omdat de concurrent verliest.quote:
Hij zit op dit moment juist in Barcelona.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef RayMania het volgende:
Op de Twitter van Van der Wiel staat dat hij vrijdag naar Barcelona vliegt. En dan vlieg ik ook.
Ga lachen als ik hem zie, met z'n BlackCard.
Zuiplap.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef Grulez het volgende:
Nou ik begin weer te leven.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij zit op dit moment juist in Barcelona.
quote:We zouden morgen avond terug vliegen.. Maar we hebben verleng tot woesdag! En dan vrydag weer terug vliegen naar baercelona !
ongeveer 4 uur ago from TwitterBerry
Van Der Wiel is D-K op het forum hier !!!1!!111!quote:Bn drnk as fukkk! Ga hlemaal loss hierr. Wil hier nooit meer wg ! Got sum new frnds tho.. The prty isn't over yett. Still going hardddd !!!
ongeveer 17 uur ago from TwitterBerry
Que?quote:
Helloooooo, welkom in 2009quote:
Heb dat ook een keer gehad. Zo'n groepmail-discussie. Bok lekker op met die onzin.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Al 100 miljoen groepmails gehad nu over een FOK! naakfoto rar ofzo. Dat ze dat lekker bediscussiëren zonder mij erbij.
En ik weet niet hoe ik mezelf eruit moet verwijderen. Nu is er trouwens wel een boeiend gesprek. Maar er staan echt ranzige foto's in heb ik gehoord.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb dat ook een keer gehad. Zo'n groepmail-discussie. Bok lekker op met die onzin.
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Slapen.
Ik heb gisteren een nieuwe fiets van mijn vrouw gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Lang leve de fietsAlleen gaan krassen op je fiets door een auto ook meestal gepaard met krassen op je been...
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuwe fiets van mijn vrouw gehad.
Nee, er zitten geen zijwieltjes aan!![]()
Ik zit me ook altijd te verbazen in de file. Van die agressieve rijders die van links naar rechts, naar links, naar rechts etc. gaan. En je schiet er niks mee op.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:03 schreef Prosac het volgende:
Collega komt net met een mooi verhaal dat hij hetzelfde heeft gehad met een ander bedrijf en vervolgens klappen heeft gehad toen hij verhaal wilde halen.
Dat ik de auto vaker moet laten staanquote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef Prosac het volgende:
Is dat een hint dat je wat vaker de deur uit moet Sjimz?
Laatst onderzoek geweest dat dat soort lui altijd het snelst de file uit zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zit me ook altijd te verbazen in de file. Van die agressieve rijders die van links naar rechts, naar links, naar rechts etc. gaan. En je schiet er niks mee op.
quote:In de Wet Aansprakelijkheidsverzekering Motorrijtuigen (WAM) is bepaald dat een motorrijtuig verzekerd moet zijn als voor het motorrijtuig een kentekenbewijs is afgegeven. Ook een motorrijtuig dat niet wordt gebruikt, moet verzekerd zijn. Het niet verzekerd zijn is bij de WAM strafbaar gesteld.
Ik kom ze wel vaak weer tegen als mijn rij opeens wel weer doorrijdt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Prosac het volgende:
Laatst onderzoek geweest dat dat soort lui altijd het snelst de file uit zijn.
Maar ik erger me inderdaad altijd aan die lui, steeds maar wisselen naar de snelste strook, echter laat ik ze maar gewoon voor. ga niet snel het gat dichtrijden ofzo.
Hoofdletters gebruiken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Robinhoo het volgende:
iemand tips voor examen nederland, havo ?
als het goed is ben ik goed voorbereid, maar je weet nooit
De meest rechter rijstrook is de snelste strook.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kom ze wel vaak weer tegen als mijn rij opeens wel weer doorrijdt.
Stond er in dat onderzoek ook wat gemiddeld de snelste strook is in een file?
WAAROM DAN?quote:
is afhankelijk van de file.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kom ze wel vaak weer tegen als mijn rij opeens wel weer doorrijdt.
Stond er in dat onderzoek ook wat gemiddeld de snelste strook is in een file?
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Robinhoo het volgende:
iemand tips voor examen nederland, havo ?
als het goed is ben ik goed voorbereid, maar je weet nooit
Het is chagrijnig!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Liever gefrustreerd en chagerijnig dan die leuke grapjes van jou
'Na' is niet hetzelfde als 'naar'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |