Dat is ook het enige wat je nog van mij kan zeggen. Damn hé, ik ga echt NOOIT meer hardlopen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef Grulez het volgende:
Pff nou ik leef nog wel. Dat is tenminste iets.
En de trappen des levens?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat je nog van mij kan zeggen. Damn hé, ik ga echt NOOIT meer hardlopen.
1874e van de 2100 geworden, en volgens mij kan ik nu twee weken geen trappen meer op en af.
Kom op, maak ook nog een inkopper over die mannen met hamers.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Hardlopen is toch geen probleem voor jullie slag volk?
Hoe was Eindhoven?quote:
En toch lijkt het me wel grappig om een aantal gasten in het echt te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Golfer, Trudie, sjimz, Breach, tong en Prosac op één meet zou wel tof zijn
Heb je nog een boerinnetje aan de haak geslagen?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:04 schreef Breach het volgende:
Oh, what a night.
Maar geen meet in Utrecht. Gewoon in Amsterdam.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:14 schreef Breach het volgende:
[..]
En toch lijkt het me wel grappig om een aantal gasten in het echt te zien
Nou we kregen van een gast een 'rondleiding', maar uiteindelijk beviel de ToDay mij het beste. O, o, o wat stond daar een mooi vrouwtje achter de barquote:Op zondag 17 mei 2009 16:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe was Eindhoven?
Welke kroegen ben je geweest?
Gewoon keertje bij Ajax van tevoren. RM en co erbij. De vaste gasten uit het Ajax-topic. En elkaar dan aanspreken met de nicknamenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar geen meet in Utrecht. Gewoon in Amsterdam.
Word sowieso al door iedereen van 410 bij m'n nick aangesproken.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Gewoon keertje bij Ajax van tevoren. RM en co erbij. De vaste gasten uit het Ajax-topic. En elkaar dan aanspreken met de nicknamen
Onder de rivieren kom ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindhoven blijft een città non grata for mij.
Ja, maar Aanvoerder of Broer of iets in die strekking klinkt nog net ff wat normaler dan Breach of Grulezquote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Word sowieso al door iedereen van 410 bij m'n nick aangesproken.
Ach gossiequote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef Aanvoerder het volgende:
hehehquote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar Aanvoerder of Broer of iets in die strekking klinkt nog net ff wat normaler dan Breach of Grulez
No shitquote:Op zondag 17 mei 2009 16:15 schreef Breach het volgende:
[..]
En Eindhoven is toch wel erg vet om te stappen moet ik zeggen
Lekker kortzichtigquote:Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Nietquote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Prosac het volgende:
Gé-rules
GGGGGGGGGroels
hoe spreek je het uit eigenlijk?
Wat háát ik dat zeg. Carnavalquote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Vooral tijdens carnaval. Wat een Brabantse hel is het dan.
Nou, in het oranje vind ik het wel grappig. En in je voetbalshirt.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat háát ik dat zeg. Carnaval
Ow we gaan ons lekker als een debiel verkleden. Waarom in Godsnaam. Alsof bier drinken in je normale kleren minder leuk is
Ik snap de lol ook niet, maar ja tijdens het EK drink je ook bier in het Oranje.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat háát ik dat zeg. Carnaval
Ow we gaan ons lekker als een debiel verkleden. Waarom in Godsnaam. Alsof bier drinken in je normale kleren minder leuk is
Nou ik niet hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik snap de lol ook niet, maar ja tijdens het EK drink je ook bier in het Oranje.
Of gewoon in de osso van sjimz en dan Street Fighter spelen, jweetz.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Gewoon keertje bij Ajax van tevoren. RM en co erbij. De vaste gasten uit het Ajax-topic. En elkaar dan aanspreken met de nicknamen
Inderdaad. Barca speelt helemaal niet de 24ste. Weet ie dat niet ofzoquote:
Ik ook niet. Er staan inmiddels al heel wat kratten bier klaar voor de persoon die mij mee zou krijgen voor eena vond Carnaval. Maten waren afgelopen Carnaval gewoon weddenschappen aan het afsluitenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb ook een stronthekel aan carnaval, en dat terwijl al m'n vrienden het vieren. Zie er de lol gewoon niet van in..
Tijdje niet in dit topic geweest inderdaad. Verder heb ik het erg drukquote:
Ik ging altijd wel een dag mee, maar steeds had ik een kutavond. Dit jaar voor het eerst thuisgebleven en dat beviel primaquote:Op zondag 17 mei 2009 16:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er staan inmiddels al heel wat kratten bier klaar voor de persoon die mij mee zou krijgen voor eena vond Carnaval. Maten waren afgelopen Carnaval gewoon weddenschappen aan het afsluiten
Ik ben gewoon Jochiequote:Op zondag 17 mei 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar Aanvoerder of Broer of iets in die strekking klinkt nog net ff wat normaler dan Breach of Grulez
Er is gewoon niks positiefs aan. Het is stervesdruk, bloedheet, iedereen stinkt, er lopen oude mensen volledig afgetankt en gaan zich misdragen. Echt he-le-maal niks mee. Bovendien kost zo'n week je echt fokking veel geld.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ging altijd wel een dag mee, maar steeds had ik een kutavond. Dit jaar voor het eerst thuisgebleven en dat beviel prima
Staan echt een aantal te flauwe dingen tussenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.houseofodd.com(...)/01/babycaretips.jpg
Daarom. Zie jij jezelf al voorstellen: Hey man, ik ben HeinekenAFCA.quote:
En gewoon bij mij in die osso die pokoe verliezen jeweetz!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of gewoon in de osso van sjimz en dan Street Fighter spelen, jweetz.
Verkapt-zie-mij-bij-sjimz-thuis-zijn-geweest.
Gewoon HAFCA.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarom. Zie jij jezelf al voorstellen: Hey man, ik ben HeinekenAFCA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |