ok claro,quote:Op zondag 17 mei 2009 01:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten waar ik op tegen ben. Ik kan wel zeggen ik geloof niet omdat. Maar ik had het er vanavond over en vertelde dus over leviticusen zijn beweringen en vertelde dat dit dus niet in het nieuwe testament stond. En dat bleek dus wel... En dat vond ik schokkend.
no bitch dat is Deppquote:
Like, i know riiightquote:
schat er staan zoveel dingen in het NT, als we die zouden volgen, waren we de hele dag aan het stenigen, ja stenigen.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten waar ik op tegen ben. Ik kan wel zeggen ik geloof niet omdat. Maar ik had het er vanavond over en vertelde dus over leviticusen zijn beweringen en vertelde dat dit dus niet in het nieuwe testament stond. En dat bleek dus wel... En dat vond ik schokkend.
ja maar de bijbel. I think the Good Book is missing some pagesquote:
e sem mãosquote:Op zondag 17 mei 2009 02:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat er staan zoveel dingen in het NT, als we die zouden volgen, waren we de hele dag aan het stenigen, ja stenigen.
quote:
De apocrieve boeken zijn boeken waarvan wordt gedacht dat dit niet geheel waarheidsgetrouw meer zijn. Er zijn bijvoorbeeld geen brontexten meer van of ze zijn opgeschreven in een andere tijd (of een andere schrijver)quote:Op zondag 17 mei 2009 02:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ok claro,
naast oude en nwe testament, heb je ook nog apocriefen(testamenten die aanspraak maken op onderdeel uit te maken van de babel, maar door kerken niet geaccepteerd) moet je maar eens googlen
en lees dit stuk http://www.positiveatheism.org/hist/russell0.htm
daar lees je sterke punten om niet te geloven volgens het boek
jejejejeje Like the page that reads :quote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar de bijbel. I think the Good Book is missing some pages
Si mijn naam, gekregen van mijn Grootmoeder is niet voor niks Malandroquote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
e sem mãos
want kheb best gejat af en toe
xit nu ook aan de wijn. We zitten nu aan de 5e fles hahahquote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ooooh Mieke dit is echt de leukste reactie, ik verslikte me in mijn wijn
Ja jij hebt geluk, jij bent de enigste homo die het wel mag doen met mannen van de bijbel...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef wonderer het volgende:
Zullen we het niet meer over dat boek hebben?
Liever niet ja je hebt gelijk, ik mag dan catholic zijn maar dat is iets voor mezelf en niet voor anderenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef wonderer het volgende:
ja, ik heb er ook weinig mee.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef wonderer het volgende:
Mijn hele familie is catholic. Maar ik heb er niets mee. Thuis deden we er gelukkig niets aan.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Liever niet ja je hebt gelijk, ik mag dan catholic zijn maar dat is iets voor mezelf en niet voor anderen
hahahahahquote:Op zondag 17 mei 2009 02:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Si mijn naam, gekregen van mijn Grootmoeder is niet voor niks Malandro
Ik kom uit het leger des heils...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mijn hele familie is catholic. Maar ik heb er niets mee. Thuis deden we er gelukkig niets aan.![]()
Ik ben toch wel een heidene....
Ja, over de bijbel. Praat vooral over MIJN boekquote:Op zondag 17 mei 2009 02:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik heb er ook weinig mee.tenminste als we het over hetzelfde boek hebben
jeutje, das ook niet leuk film kijkenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, over de bijbel. Praat vooral over MIJN boek
Harry Potter 4 is op tv hier. "This movie is edited for time". Ofwel, hij is te lang om met genoeg reclame in drie uur te worden uitgezonden
wij wel, maar ik heb geleerd dat het iets is voor jezelf, niet vanmuit een boek, jij moet verantwoordelik zijn voor wat je zelf doet. En dit is het laatste wat ik erover zegquote:Op zondag 17 mei 2009 02:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mijn hele familie is catholic. Maar ik heb er niets mee. Thuis deden we er gelukkig niets aan.![]()
Ik ben toch wel een heidene....
och ik vind Maldito ook wel cute hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 02:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahahah
now thats cute aswell
mijne is Maldito, not so cute
heb je dat zelf ontwikkeld, die dat het voor jezelf is, of zeiden je ouders dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij wel, maar ik heb geleerd dat het iets is voor jezelf, niet vanmuit een boek, jij moet verantwoordelik zijn voor wat je zelf doet. En dit is het laatste wat ik erover zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |