Kijk ik wil haar wel neuken ja. Maar zij moet ook willen. En zij heeft ook een heel leuk vriendje. En ik besef dat ze niet hetzelfde is als ik. Dus we zien welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er meer doorgaan == neuken. Maar hoe gaan jullie om met eerlijkheid in de relatie zelf dan ?
Ik snap niet waar je haar dan in vertrouwd? Dat ze het veilig doet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk ik wil haar wel neuken ja. Maar zij moet ook willen. En zij heeft ook een heel leuk vriendje. En ik besef dat ze niet hetzelfde is als ik. Dus we zien wel.
Dat is misschien het vreemde. We zijn heel open en eerlijk. Ze weet dat ik dat meisje een lekker ding vind en gezellig. En als mn vriendin belt zeg ik ook dat ik met dat meisje ben. Ze vertrouwt me gewoon helemaal. Anders om hetzelfde. Als ze uit is geweest en een man heeft haar proberen te versieren en zij vond hem ook wel leuk dan vertelt ze dat. Maar ik vertrouw haar ook helemaal.
Lekker de kroeg in duiken met een paar vrienden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef halfbearad het volgende:
Beuh, moet ff wat gaan doen om me op te vrolijken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
geen TT inspiratie toen ik zag dat ik de LP had d8 ik ook KUT
sorry![]()
iets aan de hand dat je niet vrolijk ben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef halfbearad het volgende:
Beuh, moet ff wat gaan doen om me op te vrolijken.
Mijn vriendin? Waarom zou ik haar niet vertrouwen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je haar dan in vertrouwd? Dat ze het veilig doet?
Ik had het niet over waarom, ik had het over waarin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn vriendin? Waarom zou ik haar niet vertrouwen?
Oja wbt veilig doen. Ik doe het met iedereen veilig. Zelfs met eigen vriendin. Dus SOA zal er niet van komen
.
Nah, laatste twee dagen al gegaan. En gisteren was het bijna knokken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker de kroeg in duiken met een paar vrienden?
Oh, dat is minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nah, laatste twee dagen al gegaan. En gisteren was het bijna knokken.
Ja dat heb ik bij de hand, nu nog een leuk onderwerpquote:
In alles.Ik vertrouw dat ze niet vreemd gaat. Ik vertrouw in haar liefde voor mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had het niet over waarom, ik had het over waarin.
Wat niet zo zulke leuke beslissingen moeten nemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
iets aan de hand dat je niet vrolijk ben?
En waar vertrouwt zij jou dan in?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In alles.Ik vertrouw dat ze niet vreemd gaat. Ik vertrouw in haar liefde voor mij.
In hetzelfde...quote:
Maar heb je zoiets al eens eerder gedaan in een relatie ? Hoe kan je haar straks nog recht in de ogen aankijken mocht het allemaal wel door gaan ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk ik wil haar wel neuken ja. Maar zij moet ook willen. En zij heeft ook een heel leuk vriendje. En ik besef dat ze niet hetzelfde is als ik. Dus we zien wel.
Dat is misschien het vreemde. We zijn heel open en eerlijk. Ze weet dat ik dat meisje een lekker ding vind en gezellig. En als mn vriendin belt zeg ik ook dat ik met dat meisje ben. Ze vertrouwt me gewoon helemaal. Anders om hetzelfde. Als ze uit is geweest en een man heeft haar proberen te versieren en zij vond hem ook wel leuk dan vertelt ze dat. Maar ik vertrouw haar ook helemaal.
Ow dat is minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wat niet zo zulke leuke beslissingen moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |