Kijk ik wil haar wel neuken ja. Maar zij moet ook willen. En zij heeft ook een heel leuk vriendje. En ik besef dat ze niet hetzelfde is als ik. Dus we zien welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er meer doorgaan == neuken. Maar hoe gaan jullie om met eerlijkheid in de relatie zelf dan ?
Ik snap niet waar je haar dan in vertrouwd? Dat ze het veilig doet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk ik wil haar wel neuken ja. Maar zij moet ook willen. En zij heeft ook een heel leuk vriendje. En ik besef dat ze niet hetzelfde is als ik. Dus we zien wel.
Dat is misschien het vreemde. We zijn heel open en eerlijk. Ze weet dat ik dat meisje een lekker ding vind en gezellig. En als mn vriendin belt zeg ik ook dat ik met dat meisje ben. Ze vertrouwt me gewoon helemaal. Anders om hetzelfde. Als ze uit is geweest en een man heeft haar proberen te versieren en zij vond hem ook wel leuk dan vertelt ze dat. Maar ik vertrouw haar ook helemaal.
Lekker de kroeg in duiken met een paar vrienden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef halfbearad het volgende:
Beuh, moet ff wat gaan doen om me op te vrolijken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
geen TT inspiratie toen ik zag dat ik de LP had d8 ik ook KUT
sorry![]()
iets aan de hand dat je niet vrolijk ben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef halfbearad het volgende:
Beuh, moet ff wat gaan doen om me op te vrolijken.
Mijn vriendin? Waarom zou ik haar niet vertrouwen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je haar dan in vertrouwd? Dat ze het veilig doet?
Ik had het niet over waarom, ik had het over waarin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn vriendin? Waarom zou ik haar niet vertrouwen?
Oja wbt veilig doen. Ik doe het met iedereen veilig. Zelfs met eigen vriendin. Dus SOA zal er niet van komen
.
Nah, laatste twee dagen al gegaan. En gisteren was het bijna knokken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker de kroeg in duiken met een paar vrienden?
Oh, dat is minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nah, laatste twee dagen al gegaan. En gisteren was het bijna knokken.
Ja dat heb ik bij de hand, nu nog een leuk onderwerpquote:
In alles.Ik vertrouw dat ze niet vreemd gaat. Ik vertrouw in haar liefde voor mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had het niet over waarom, ik had het over waarin.
Wat niet zo zulke leuke beslissingen moeten nemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
iets aan de hand dat je niet vrolijk ben?
En waar vertrouwt zij jou dan in?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In alles.Ik vertrouw dat ze niet vreemd gaat. Ik vertrouw in haar liefde voor mij.
In hetzelfde...quote:
Maar heb je zoiets al eens eerder gedaan in een relatie ? Hoe kan je haar straks nog recht in de ogen aankijken mocht het allemaal wel door gaan ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk ik wil haar wel neuken ja. Maar zij moet ook willen. En zij heeft ook een heel leuk vriendje. En ik besef dat ze niet hetzelfde is als ik. Dus we zien wel.
Dat is misschien het vreemde. We zijn heel open en eerlijk. Ze weet dat ik dat meisje een lekker ding vind en gezellig. En als mn vriendin belt zeg ik ook dat ik met dat meisje ben. Ze vertrouwt me gewoon helemaal. Anders om hetzelfde. Als ze uit is geweest en een man heeft haar proberen te versieren en zij vond hem ook wel leuk dan vertelt ze dat. Maar ik vertrouw haar ook helemaal.
Ow dat is minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wat niet zo zulke leuke beslissingen moeten nemen.
Eerder met een ander naar bed gegaan? Ja, erg vaak zelfs. Seks betekent echt niets voor mij. Het is lekker, het is mooi. Maar de dag daarop is het overquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar heb je zoiets al eens eerder gedaan in een relatie ? Hoe kan je haar straks nog recht in de ogen aankijken mocht het allemaal wel door gaan ?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:29 schreef halfbearad het volgende:
Ok, ik ga met mn pa kijken wie de lekkerste vrouw in het songfestival is. En daar stemmen we dan op.
Da´s wel leuk.
UIteraard. Een koffiepot die uitstapjes maaktquote:
Zullen wij dan ook neuken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eerder met een ander naar bed gegaan? Ja, erg vaak zelfs. Seks betekent echt niets voor mij. Het is lekker, het is mooi. Maar de dag daarop is het over.
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn vriendin? Waarom zou ik haar niet vertrouwen?
Oja wbt veilig doen. Ik doe het met iedereen veilig. Zelfs met eigen vriendin. Dus SOA zal er niet van komen
.
Hehe tofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
UIteraard. Een koffiepot die uitstapjes maakt.
Hoe is het?
Dankjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook neuken?
[/quote
Om ff serieus te reageren denk ik dat als ik naar deze foto kijk het me echt leuk lijkt om seks met je te hebben.
Maar heb je wel beetje gevoel voor jongens of is het echt alleen om het neuken?
[ afbeelding ]
Waar ben je dan naartoe geweest dat je zo'n rit moest maken? Ja lekker ff goed uitrusten. Ik doe met je mee!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe tof
Maar hier alles prima hoor, lange dagen wel, gisteren van 's ochtends 7 uur tot 's middags 5 in de auto gezeten, lag uiteindelijk om 12 uur in bed, en om 7 uur de wekker weer, hele dag druk bezig... Dus ga vanavond maar vroeg naar bed!
Hoe ist met jou?
Misschien moet je een ander gaan zoeken om te etterenquote:
Ik ben gisteren vanuit Groningen naar Tsjechië gereden, en daar blijf ik nog 4 wekenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ben je dan naartoe geweest dat je zo'n rit moest maken? Ja lekker ff goed uitrusten. Ik doe met je mee!
Met mij alles lekker. Ook erg druk met opleidingen. Afgelopen week intern gezeten en van maandag tm woensdag weer. Morgen ook erg veel leren.
Eng lijkt me dat hoor. Meestal is een meisje zeg maar meer gek van mij dan ik van haar. Kan moeilijk met het omgekeerde omgaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjeIk kan een man heel erg aantrekkelijk vinden, echt... Maar verliefd worden op een man is me nog nooit echt gebeurd, niet zo verliefd als ik op de vrouwen in mijn leven ben geweest
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander gaan zoeken om te etteren
Dromerig, ja, gezellig, ja, geil, jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eng lijkt me dat hoor. Meestal is een meisje zeg maar meer gek van mij dan ik van haar. Kan moeilijk met het omgekeerde omgaan.
Je lijkt me ook zo'n leuk dromerig type. En gezellig en geil natuurlijk.
Lekker op vakantie? Met wie ben je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren vanuit Groningen naar Tsjechië gereden, en daar blijf ik nog 4 weken
Wat voor opleidingen dan?
Misschien heb ik die in een ander tabblaadje ook open staan... Maar schat, als je er problemen mee hebt dat ik als lesbeau in singles post... Daar bestaan hele goeie therapiën voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet jij lekker naar lesbeau gaan![]()
Dan is er nog een knopje om deze af te sluitenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien heb ik die in een ander tabblaadje ook open staan... Maar schat, als je er problemen mee hebt dat ik als lesbeau in singles post... Daar bestaan hele goeie therapiën voor
Nee, niet op vakantie... Nouja, op werk vakantie, in mn eentje op een ranch in Tsjechië, ik doe hier de paardjes enzo, vanaf morgen hebben we 12 gasten, dus dan zal ik ook andere dingen doen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker op vakantie? Met wie ben je?
Ik doe een traineeship in het bankwezen. Dus daaraan gekoppelde opleidingen. Erg interessant en vooral gezellig.
Als jij daar nou eens op klikt dan is iedereen blij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is er nog een knopje om deze af te sluiten
Misschien is het niet aan jouquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet jij lekker naar lesbeau gaan![]()
Ik ben helemaal niet op mn teentjes getrapt, dat weet je, geloof dat we daar laatst 3 dagen over gePMt hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is er nog een knopje om deze af te sluiten
Aangezien jij meteen op je teentjes getrapt bent als iemand iets zegt
Dat effect heb ik wel vaker op vrouwen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan een man heel erg aantrekkelijk vinden
Goh... dat idee had ik bij jou helemaal nietquote:
Is er donderdag al een FC meet geregeld?quote:
Blijkbaar, dat ging daar niet eens over, en goed als er toch niet terug gereageerd wordt....tja..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op mn teentjes getrapt, dat weet je, geloof dat we daar laatst 3 dagen over gePMt hebbenMaar goed, mocht je t vergeten zijn, je weet de PM vast te vinden
Oh?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander gaan zoeken om te etteren
Werd jou wat gevraagd? Volgens mij niet.quote:
Nog niet maar het is nog vroeg, misschien moeten jullie het met 1 blauwe doen *pun intended*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HoiBiertje?
Ja, doe maar iets tsjechisch.
./[ quote][quote]
Op zaterdag 16 mei 2009 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is er donderdag al een FC meet geregeld?
Maar die andere blauwtjes waren gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet maar het is nog vroeg, misschien moeten jullie het met 1 blauwe doen *pun intended*.
In het Vondelpark?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is er donderdag al een FC meet geregeld?
Ziet er goed uit. En dan 4 weken nog welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet op vakantie... Nouja, op werk vakantie, in mn eentje op een ranch in Tsjechië, ik doe hier de paardjes enzo, vanaf morgen hebben we 12 gasten, dus dan zal ik ook andere dingen doen...
even spammen ook meteen: country rose ranch daar ben ik nu dus
Lees de zin ff over, en vertel me dan of het heel vreemd is dat ik het niet volgquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar, dat ging daar niet eens over, en goed als er toch niet terug gereageerd wordt....tja..
Ik ben lang genoeg aan de beurt geweest nu, tijd voor de volgende, dit gaat vervelen, toch?quote:[..]
Oh?
[..]
Nee, maar HW mag dat, HW is liefquote:Werd jou wat gevraagd? Volgens mij niet.
Ik doe niets met een blauwe. Ieuw. Het idee alleen al.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet maar het is nog vroeg, misschien moeten jullie het met 1 blauwe doen *pun intended*.
We zullen zien nogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die andere blauwtjes waren gezellig
quote:
Probeer maar wat te regelenquote:
Tsjechisch bier coming upquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jep, in Nederland ook lekker met paardjes bezig... Maar er zijn de komende weken hier nog plekken in het pension, kom je ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. En dan 4 weken nog wel. Ik ben jaloers. Werk je in Nederland ook met paarden?
Niet te serieus op ingaan schat, doe ik ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:48 schreef HeatWave het volgende:
Alsof het mij ene reet kan boeien of me iets gevraagd is of niet.
Persoonlijk rellen, ga je gang, maar ga niet raar kijken als mensen er op reageren, daar heb je niu PM voor..
Nou okquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet te serieus op ingaan schat, doe ik ook niet
Sounds like a plan. maar ik sla ff over, have funquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Q. het volgende:
Pfff, even mezelf naar de Stairway slepen zo. Valt niet mee..
Haha helaas kan ik niet zomaar lekker weggaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:47 schreef Pien85 het volgende:
Jep, in Nederland ook lekker met paardjes bezig... Maar er zijn de komende weken hier nog plekken in het pension, kom je ook?
Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Met de nadruk op bijna.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Q. het volgende:
Pfff, even mezelf naar de Stairway slepen zo. Valt niet mee..
Ze hebben er Weihenstephaner.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Met de nadruk op bijna.
Lekker belangrijk!quote:
Jij trekt je mond openquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:48 schreef HeatWave het volgende:
Alsof het mij ene reet kan boeien of me iets gevraagd is of niet.
Persoonlijk rellen, ga je gang, maar ga niet raar kijken als mensen er op reageren, daar heb je niu PM voor..
Dan schop je die eruitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
het is zaterdagavonden ik heb bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |