ik zal je er niet om afwijzen hoor!quote:
stomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou iemand in Groningen/Friesland ook afwijzen hoor... Dan liever een Zuid/Oost-Brabo
Mwah, vind het niet echt praktisch om daar aan te beginnenquote:
*zet zijn beste zachte g op*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zal je er niet om afwijzen hoor!
Who knows *schouders ophaalt*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Jij bent vast wel leuk
[..]
Is hij niks voor jou dan?
Praktisch is het misschien niet, maar om het gelijk af te wijzenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah, vind het niet echt praktisch om daar aan te beginnen
Ik ben dan ook liefquote:
en januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, september, oktober, november, decemberquote:
Haha net als bij mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Who knows *schouders ophaalt*
Kan het alleen maar meevallen
*zet cue op zijn lijstje*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Praktisch is het misschien niet, maar om het gelijk af te wijzen
[..]
Ik ben dan ook lief
Laten we zeggen dat zo iemand echt een streepje voor moet hebben, wil ik daar aan beginnen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Praktisch is het misschien niet, maar om het gelijk af te wijzen
Ik bedoelde natuurlijk Bavaria gedoe!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, september, oktober, november, december
Stond ik daar nog niet op?quote:
Maargoed, leuk heb je toch niks aan. Vooral als je wil dat mensen die jij leuk vind dat niet vindenquote:
Elkaar leuk vinden is natuurlijk wel handig.. 1 richtingsverkeer sucksquote:Op zondag 17 mei 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed, leuk heb je toch niks aan. Vooral als je wil dat mensen die jij leuk vind dat niet vinden
Snap je het nog? Ik niet
ik heb ieder weekend Bavaria gedoequote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat zo iemand echt een streepje voor moet hebben, wil ik daar aan beginnen...![]()
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Bavaria gedoe!
Dat geloof ik meteen.quote:
HOI!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:01 schreef KudFokker het volgende:
Naja, ik word gewoon keihard genegeerd hier!!
Stelletje tuig trutjes!!
Yupquote:Op zondag 17 mei 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Elkaar leuk vinden is natuurlijk wel handig.. 1 richtingsverkeer sucks
ik heb heul veul lijstjesquote:
neuken?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:01 schreef KudFokker het volgende:
Naja, ik word gewoon keihard genegeerd hier!!
Stelletje tuig trutjes!!
en ik stond op geen enkel lijstje?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb heul veul lijstjes
hoe lul ik me hier uit? halp![]()
Oh?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb heul veul lijstjes
hoe lul ik me hier uit? halp![]()
je komt niet zomaar op mijn lijstje hoor...ik ben heel strengquote:
Zo ben ik nog nooit genoemdquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je komt niet zomaar op mijn lijstje hoor...ik ben heel streng
Dus we doen alleen aan 2 richtings erkleer..of samen over de 1 richtingsquote:
het is je gelukt dus?quote:
ik heb meer lijstje van mensen die ik niet mag...en boodschappenlijstjes, takenlijstjes, fotolijstjes etcquote:
Eerst voorspelquote:
homoquote:
Ja, in Bredaquote:
Ik zeg dat super vaak, haha.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef Rixne het volgende:
[..]
Laat staat dat ik der ooit van gehoord heb
Misschien gaat het je nog lukkenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb meer lijstje van mensen die ik niet mag...en boodschappenlijstjes, takenlijstjes, fotolijstjes etc
het klinkt in ieder geval niet negatiefquote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef Rixne het volgende:
[..]
Laat staat dat ik der ooit van gehoord heb
sterker nog...het lijstje was gewoon leegquote:
Maar dus niet tegen cue...quote:
Met nadruk op 'was'quote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sterker nog...het lijstje was gewoon leeg
Wat als het nou van beide kanten is dan sta je strakt allebij weer aan een andere kantquote:Op zondag 17 mei 2009 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus we doen alleen aan 2 richtings erkleer..of samen over de 1 richtings
Nee, op Fok zeg ik het niet zo snel, haha. Sorry!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Maar dus niet tegen cue...!!
wat heb jij tegen cue?
Hoi!quote:
Jemie...! Dat is niet zo goed hèquote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sterker nog...het lijstje was gewoon leeg
je staat helemaal bovenaanquote:
lolcatsquote:Op zondag 17 mei 2009 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als het nou van beide kanten is dan sta je strakt allebij weer aan een andere kant
Artic, poesjes, werkt altijd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |