je komt niet zomaar op mijn lijstje hoor...ik ben heel strengquote:
Zo ben ik nog nooit genoemdquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 17 mei 2009 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je komt niet zomaar op mijn lijstje hoor...ik ben heel streng
Dus we doen alleen aan 2 richtings erkleer..of samen over de 1 richtingsquote:
het is je gelukt dus?quote:
ik heb meer lijstje van mensen die ik niet mag...en boodschappenlijstjes, takenlijstjes, fotolijstjes etcquote:
Eerst voorspelquote:
homoquote:
Ja, in Bredaquote:
Ik zeg dat super vaak, haha.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef Rixne het volgende:
[..]
Laat staat dat ik der ooit van gehoord heb
Misschien gaat het je nog lukkenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb meer lijstje van mensen die ik niet mag...en boodschappenlijstjes, takenlijstjes, fotolijstjes etc
het klinkt in ieder geval niet negatiefquote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef Rixne het volgende:
[..]
Laat staat dat ik der ooit van gehoord heb
sterker nog...het lijstje was gewoon leegquote:
Maar dus niet tegen cue...quote:
Met nadruk op 'was'quote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sterker nog...het lijstje was gewoon leeg
Wat als het nou van beide kanten is dan sta je strakt allebij weer aan een andere kantquote:Op zondag 17 mei 2009 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus we doen alleen aan 2 richtings erkleer..of samen over de 1 richtings
Nee, op Fok zeg ik het niet zo snel, haha. Sorry!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Maar dus niet tegen cue...!!
wat heb jij tegen cue?
Hoi!quote:
Jemie...! Dat is niet zo goed hèquote:Op zondag 17 mei 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sterker nog...het lijstje was gewoon leeg
je staat helemaal bovenaanquote:
lolcatsquote:Op zondag 17 mei 2009 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als het nou van beide kanten is dan sta je strakt allebij weer aan een andere kant
Artic, poesjes, werkt altijd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |