Ik zat er ook al naar te kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:32 schreef snetje het volgende:
ze hebben allebei een lekkere rooie plek op hun voorhoofd dus het gaat wel gelijk op ....
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:
De Winnaar krijgt een stripje paracetemol met codiene, tegen de barstende koppijn die een uurtje later optreed.
Zij krijgt echt harde druppels die gaan bonken, Jeroen meer straaltjes...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:29 schreef Marrije het volgende:
Die van Marielin lijkt sneller te druppelen?
Daar heb je een goed punt. Fase 3 zou voor alle vier moeten gelden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef rooie3 het volgende:
In deze fase zou ik het persoonlijk leuker vinden,als ze allevier gewoon het dagduel aangaan.
Dat wordt de volgende opdrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
pittige opdracht!! dat ijwater op een gegeven moment heb je het ijskoud..
maar gelukkig is het geen waterboarding
Ja, daarom zei ik, mag echt wel een stripje paracetemol straks naar beneden, want de kou trekt in je hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
denk ook dat ze hoofdpijn er van krijgen, want lekker is dit niet
True maar mensen vast gaan binden is ook weer zowat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zij krijgt echt harde druppels die gaan bonken, Jeroen meer straaltjes...
Maar vastbinden was toch niet moeilijk geweest?? Kan met wat ducttape al
Voor genen die nog niet op hoogte waren; was hier aantal COSsen geleden al besproken dit en het is alleen marteling wanneer:
- Het water ijskoud is (check)
- Men vastgebonden is (nope)
- De druppel op exact dezelfde plek lant constant (mwoh)
En volgens mij moet ie ook onregelmatig zijn (mwoh)
Alle elementen moeten check zijn wil het zn effect hebben... dus dit is weer beetje halfbakken helaas
Zie niet in wat daar heftig aan is eigenlijk. Je kan elk moment opgeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:37 schreef Rica het volgende:
[..]
True maar mensen vast gaan binden is ook weer zowat.
Dit is al heftig genoeg denk ik.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:37 schreef Leandra het volgende:
Jeroen: ik heb het wel koud, het is ijskoud.
Pim: kou is een emotie hè...
Das lekker makkelijk hè Pim, als je de emotie niet hoeft te ondergaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |