abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:16:57 #201
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_69211236
En Joey, heb je d'r inmiddels al volgeblaft?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_69211502
Kunnen we trouwens kappen met die psychologische labels hier te strooien? Lijkt me een beter plan als we gewoon lezen, interpreteren en proberen te verstaan wat JoeyT zegt in plaats van hem te begrijpen op een pseudowetenschappelijke manier waarbij de diagnoses op basis van slecht geschreven Wikipedia-artikelen en het gooien van mensen in voorgehouden hokjes de normaalste zaken van de wereld zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2009 00:29:03 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:31:35 #203
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_69211573
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die psychologische labels hier te strooien? Lijkt me een beter plan als we gewoon lezen, interpreteren en proberen te verstaan wat JoeyT zegt in plaats van hem te begrijpen op een pseudowetenschappelijke manier waarbij de diagnoses op basis van slecht geschreven Wikipedia-artikelen en het gooien van mensen in voorgehouden hokjes de normaalste zaken van de wereld zijn.
Zo dan, die heb ik even drie keer moeten lezen. Hoe lang heb jij er op gestudeerd om dit zonder fouten neer te zetten??
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_69211603
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef Burdie het volgende:
Laat je eens controleren op borderline, Joey.
Dacht ik ook al aan, maar wilde het niet zeggen.
Hopen dat ts niet snel papa wil worden want dit voorspelt nu al verbroken relaties
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69211657
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef Friek_ het volgende:
Soms houdt lezen, interpreteren en proberen te verstaan op als je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Er valt weinig te interpreteren meer. JoeyT heeft minder last van zijn geweten en gevoel dan gemiddeld. Hij wil ook meer leren van iemand anders, en steeds weer wát anders. Dat mag, dat kan, en volgens mij is daarmee elke discussie ook afgerond.
Meneer gaat gewoon door met zijn gedrag, want zo voelt hij dat nu eenmaal. Als hij goed kon mentaliseren, kon hij zich écht voorstellen hoe dit voor zijn huidige vriendin zou moeten zijn, sterker nog voélen.

Is dit geen hoax trouwens?
pi_69212842
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:35 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Nogal aparte dan.
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:38:24 #207
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_69214948
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je doet anders erg je best. In ieder geval in dit topic weer.

Om de oude kliek maar even bij elkaar te houden. Ik zal Tranceptor nog even mailen
Dan is het weer allemaal bijeen

Xennia

OT: Maarre JoeyT wat WIL je nou? Bevestiging of ontkenning?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_69217266
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De seks interesseert me geen zak.

Dan hoef je ook niet vreemd te gaan..
pi_69217463
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe bedoel je liegen tegen mezelf. Het is niet zo dat ik zomaar met iemand een relatie wil hebben. Ik, maar bv nu is het de vierde keer in mn leven dat ik verliefd ben. Halsoverkop. Ik wil een relatie om wat nieuws te leren. Om haar eigenschappen mij eigen te maken. om haar spontaanheid de mijne te maken, om haar knapheid de mijne te maken.

Ik weet niet of dit te zweverig is, maar ik bedoel het letterlijk. Ik wil het leren van haar. Ik wil in haar. En niet op een seksuele manier (naja dat ook).
Ervan uitgaande dat dit geen hoax is: Ga je relaties aan om er beter van te worden en om er iets van te leren? Ik doe dat omdat ik om mijn partner geef. De 'ander' zie ik werkelijk nergens terug in jouw verhalen.
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:33:20 #210
256648 Player86
ik lust geen kutjes
pi_69217958
Ik herken mijzelf hierin JoeyT .

Punten welke ik ook heb:

- Perfectionist.
- Vrouwelijke aandacht nodig om mijzelf goed te voelen.
- Het gaat niet om de sex maar meer om het "overwinnen".
- Altijd safe sex ook met eigen vriendin.

Ik ben overigens wel even jonger dan jou, 22 jaar en nu net een week "echt" vrijgezel.
Dit keer de eerste keer dat de relatie over is en dat ik niet gelijk een nieuwe relatie instap..
Vanaf mijn 16e alleen maar achtereenvolgende relaties gehad, dit met bijbehorende vreemdgaan..

Ik heb nog wat extra dingen die jij niet hebt of niet beschreven hebt:

- Vrienden staan altijd op 1.
- Woedeaanvallen.
- Lijkt wel of het nooit goed genoeg is in een relatie.
- Geen verliefdheidsgevoelens.

Vrij lastig maar misschien zijn we nog te helpen.. voel me nu ook bijvoorbeeld erg klote nu ik weer vrijgezel ben..
Of dit nu is omdat ik een leeg gevoel en een rot gevoel heb doordat het uit is met mijn vriendin of dat ik op het moment niet veel aandacht van andere vrouwen heb.. ??

Ik hou het topic in de gaten

[ Bericht 0% gewijzigd door Player86 op 20-05-2009 14:46:32 ]
pi_69219941
Heeft TS al gebalt?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:09:06 #212
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_69221667
-edit-

[ Bericht 71% gewijzigd door Mordreth op 20-05-2009 12:10:52 (normaal reageren) ]
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_69225463
het is gewoon heel simpel
je bent nog nooit de ' ware/juiste' tegengekomen
dat weet je bij jezelf denk ik ook al en je gaat relaties aan omdat het makkelijk is en je niet graag alleen bent
mijn emailadres staat verkeerd l.koorn1@chello.nl is de juiste
pi_69225670
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:05 schreef DeVrouw het volgende:
dat weet je bij jezelf denk ik ook al en je gaat relaties aan omdat het makkelijk is en je niet graag alleen bent
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_69227716
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is gewoon de kick van het leren kennen. Het spannende, het leren dat je er door doet.
Dus jij krijgt bij het leren kennen van mensen dezelfde anticipatie als het uitpakken van een verjaardagscadeautje? Zo ja, dan kan ik er ergens nog inkomen. Al vind ik het nogal jammer voor het cadeautje dat je paar jaar geleden hebt uitgepakt. Volgens mij zie je daar niet meer de werkelijke waarde van. Maar goed, wie ben ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2009 15:14:53 ]
pi_69228190
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef Player86 het volgende:
Ik herken mijzelf hierin JoeyT .

Punten welke ik ook heb:

- Perfectionist.
- Vrouwelijke aandacht nodig om mijzelf goed te voelen.
- Het gaat niet om de sex maar meer om het "overwinnen".

- Vrienden staan altijd op 1.
- Lijkt wel of het nooit goed genoeg is in een relatie.
- Geen verliefdheidsgevoelens.

En ik herken me weer in jou
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_69228775
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:05 schreef DeVrouw het volgende:
Het heeft geen zin om te wachten op een perfecte ware persoon die je gaat veranderen, dan schuif je de verantwoordelijkheid af.
Beter doe je het andersom: eerst zelf de goede instelling hebben zodat je een juiste tegen kunt komen en een goede relatie kan onderhouden. Als je instelling is om zoveel mogelijk vrouwen te krijgen is iedere relatie gedoemd te mislukken, hoe perfect die ander ook is.
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:57:24 #218
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_69231410
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je kunt je niet inleven in wat het met je vriendin doet dat jij buiten de deur neukt. Als je dat wel kon, zou je het tenslotte niet doen. Je probeert alleen rationeel te benaderen dat het niet oke is wat je doet, maar het gevoel blijft uit.
Ik kan het me prima voorstellen, alleen doet het haar miets. Ze weet het nl niet .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:59:26 #219
88139 JoeyT
pi_69231474
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je doet anders erg je best. In ieder geval in dit topic weer.

Om de oude kliek maar even bij elkaar te houden. Ik zal Tranceptor nog even mailen
Nou jottem wat doe ik mn best om te overtuigen. Ik beschrijf wat ik denk en voel. Dat zijn feiten. Niets om te overtuigen dus.
pi_69231486
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef cikolata het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om te wachten op een perfecte ware persoon die je gaat veranderen, dan schuif je de verantwoordelijkheid af.
Beter doe je het andersom: eerst zelf de goede instelling hebben zodat je een juiste tegen kunt komen en een goede relatie kan onderhouden. Als je instelling is om zoveel mogelijk vrouwen te krijgen is iedere relatie gedoemd te mislukken, hoe perfect die ander ook is.
Die goede instelling komt pas als je ' echt' verliefd wordt of echt voor iemand wilt gaan. De instelling die hij (TS) heeft komt puur voort uit het feit dat hij gewoon niet de juiste vrouw heeft gevonden.
pi_69231530
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik kan het me prima voorstellen, alleen doet het haar miets. Ze weet het nl niet .
Ze hoeft het ook niet te weten, zolang jij maar zorgt dat je het snel uitmaakt en haar in ieder geval de kans geeft om iemand te vinden die 100% voor haar gaat en niemand anders wil.
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:01:24 #222
88139 JoeyT
pi_69231537
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dus jij krijgt bij het leren kennen van mensen dezelfde anticipatie als het uitpakken van een verjaardagscadeautje? Zo ja, dan kan ik er ergens nog inkomen. Al vind ik het nogal jammer voor het cadeautje dat je paar jaar geleden hebt uitgepakt. Volgens mij zie je daar niet meer de werkelijke waarde van. Maar goed, wie ben ik.
Zo zou je het kunnen verwoorden ja. Maar de oude cadeaus kan ik ook niet missen. Ik vind mn vriendin hartstikke leuk. Zou haar niet willen missen .
pi_69235232
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen verwoorden ja. Maar de oude cadeaus kan ik ook niet missen. Ik vind mn vriendin hartstikke leuk. Zou haar niet willen missen .
Zoals m'n oma gister nog zei: "Ge ken nie alles hebben." Ik snap niet waarom je nieuwe mensen wil leren kennen, terwijl er misschien nog genoeg te leren valt van je huidige vriendin. Als je een beetje vent was geweest had je allang een keus gemaakt en daar volledig voor gegaan, maar in plaats daarvan zit je nu een afweging te maken of het opgeven van je vriendin de kick van de emotionele rollercoaster (die je krijgt bij het leren kennen van dat nieuwe wijf) wel waard is. Of het het starten van een nieuwe relatie nu überhaupt wel vruchtbaar is.

Het begint voor mij steeds meer te klinken als een slappe smoes om je vreemdgaan mee goed te praten. Als je het niet om de seks gaat, waarom dan haar opzettelijk zoenen? Waarom dan toch seksuele dingen ondernemen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2009 19:05:24 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:03:55 #224
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_69235268
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:35 schreef KonnieKipke het volgende:
Het zou me niks verbazen als de vreemdgaan/vriendin met borderline/abortus -reeks verzonnen is, maar ik geloof niet dat de gehele JoeyT personage gespeeld is, dat houd je niet zo lang en intensief vol. Ik meen me trouwens te herinneren dat een in elk geval één topic is waarin hij toegaf dat het verzonnen was, puur om reacties te genreren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_69235703
edit
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:44:13 #226
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_69239223
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hieruit blijkt juist toch dat je je niet in haar kunt inleven.
Jij bent echt te erg..
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:11:09 #227
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_69240208
quote:
Ik hou gewoon van mensen.
Ik moest best wel hard lachen !
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:26:14 #228
88139 JoeyT
pi_69254842
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:02 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het begint voor mij steeds meer te klinken als een slappe smoes om je vreemdgaan mee goed te praten. Als je het niet om de seks gaat, waarom dan haar opzettelijk zoenen? Waarom dan toch seksuele dingen ondernemen?
Een zoen/sex is onderdeel van een band creëren. Je weet toch hoe het voelt als je voor het eerst zoent. Spannend, lekker. Maar ook daarna als we in de les zaten, kijk je naar elkaar en weten alleen ik en zij wat we gedaan hebben. Dat bindt. In ieder geval voor mijn gevoel .

Ik wil ff duidelijk maken dat ik niets goed probeer te praten. Het is slecht en gemeen. Super dom. En mn gedrag zal wel gaan veranderen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:28:20 #229
88139 JoeyT
pi_69254900
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:03 schreef Frezer het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als de vreemdgaan/vriendin met borderline/abortus -reeks verzonnen is, maar ik geloof niet dat de gehele JoeyT personage gespeeld is, dat houd je niet zo lang en intensief vol. Ik meen me trouwens te herinneren dat een in elk geval één topic is waarin hij toegaf dat het verzonnen was, puur om reacties te genreren.
Enige wat verzonnen was, waren mn klonen. Allemaal vrouwen en stormlooptopics . Nee alles is de waarheid. Maar als ik topics van vroeger omhoog haal, zie ik wel hoe die waarheid vertroebeld was door mn emoties.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:31:07 #230
88139 JoeyT
pi_69254975
Overigens ben ik weer thuis. Alles gehaald, beste van de opleiding. Morgen heb ik weer contact met haar. Maar daarna zal het minder worden.

We hebben nog erg lang met elkaar gepraat gister en ik heb haar ook gezegd dat het zoenen en zinspelen op seks onze toffe vriendschap alleen maar in de weg zat. Het liet ons ruzie maken terwijl we normaal super leuk samen waren. Goed afscheid ook gehad en elkaar een dikke knuffel gegeven.
pi_69255036
Een echte kerel blijft met zijn poten van andermans wijf. Zeker als je het ook weet zoals TS.
pi_69255107
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef devl1nsect het volgende:
Een echte kerel blijft met zijn poten van andermans wijf. Zeker als je het ook weet zoals TS.
Ja, en een ontwikkeld iemand weet dat door zo aanvallend en lomp te reageren dat geen zoden aan de dijk zet. Bedankt voor het uiten van jouw frustratie. Niets ten goede van TS.

Thank you!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_69255300
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja, en een ontwikkeld iemand weet dat door zo aanvallend en lomp te reageren dat geen zoden aan de dijk zet. Bedankt voor het uiten van jouw frustratie. Niets ten goede van TS.

Thank you!
1. Ik ben ontwikkeld.
2. Aanvallend en lomp is aan degene die het zo opvat.
3. Er hoeven geen zoden aan de dijk worden gezet. Ook niet mijn bedoeling.
4. Het is mijn mening. Niet een frustratie. Geen bitch die dat bij mij flikt of ooit heeft geflikt.
5. Zet TS misschien de volgende keer aan het nadenken.

En wie voelt zich nou aangevallen?
pi_69255429
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

1. Ik ben ontwikkeld.
4. Het is mijn mening. Niet een frustratie. Geen bitch die dat bij mij flikt of ooit heeft geflikt.

Je had niet hoeven reageren
En dat had je ws nog een stuk intelligenter gestaan ook!
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:46:44 #235
88139 JoeyT
pi_69255457
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

1. Ik ben ontwikkeld.

Ik vat t ook niet aanvallend op. Maar haar vriend is haar verantwoordelijkheid. Niet de mijne. Uit de verhalen lijkt het me best een toffe gozer, maar ik ken hem niet eens.

Verder denkt hij ook dat zij hem niets geflikt, maar we weten hoe dat zit. Dus ik vind het knap dat jij weet dat jou nooit iets geflikt is .
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:53:35 #236
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_69255636
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vat t ook niet aanvallend op. Maar haar vriend is haar verantwoordelijkheid. Niet de mijne. Uit de verhalen lijkt het me best een toffe gozer, maar ik ken hem niet eens.

Hier ben ik het wel mee eens
All she wants and needs is just a little taste..
pi_69255685
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef devl1nsect het volgende:
Waarom zou je dat in vredesnaam doen .
pi_69255691
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Verder denkt hij ook dat zij hem niets geflikt, maar we weten hoe dat zit. Dus ik vind het knap dat jij weet dat jou nooit iets geflikt is .
En je vriendin is jouw verantwoordelijkheid zeker? Wie weet ligt zij nou wel keihard te neuken met een ander.

De vrouwen die ik heb gehad, komen uit een bepaald milieu waar het niet de gewoonte is om vreemd te gaan, of op de bek te gaan bij een ander. En als het zo zou zijn, fuck it.
pi_69255734
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef MNR het volgende:

[..]

Je had niet hoeven reageren
En dat had je ws nog een stuk intelligenter gestaan ook!
Met je eerste reactie lijkt het mij wel duideiljk wie hier intelligenter is.
pi_69255813
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:55 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in vredesnaam doen .
Omdat je vader en moeder dat ook zo doen. Of is je moeder zo'n hoer dat je het daarvan geleerd hebt?
pi_69256251
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:59 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Omdat je vader en moeder dat ook zo doen. Of is je moeder zo'n hoer dat je het daarvan geleerd hebt?
Vriendelikjheid zelve of niet?
Waarom zou je in vredesnaam dan niet ervoor gaan? Als die meid er op reageert dan zit die huidige relatie waarschijnlijk niet zo goed in elkaar .
pi_69256291
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:57 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Met je eerste reactie lijkt het mij wel duideiljk wie hier intelligenter is.
Dat is mijn trots die spreekt
En met mijn tweede reactie op de volgende post wilde ik aangeven dat je nog steeds om mijn argument heenloopt.

En mijn motivatie om te reageren is dat ik graag posts zie die in TS' best interest geplaatst worden. Iets waar hij mee vooruit kan en wat hem inzicht geeft. Ik lees mee omdat ik graag een keer een post tegen zie komen die dat biedt

Ik wil gewoon echt oprecht een goed advies van iemand lezen voor TS. Heb je zelf al een idee Joey? Of is er iets wat je al vooruit heeft geholpen?
pi_69256506
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:13 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Vriendelikjheid zelve of niet?
Waarom zou je in vredesnaam dan niet ervoor gaan? Als die meid er op reageert dan zit die huidige relatie waarschijnlijk niet zo goed in elkaar .
Omdat het niet mijn perceptie is van het hebben van een relatie. Als die meid erop reageert, zit er iets scheef in haar relatie. Of het is een hoer. En zoeen griet wil ik niet en is al helemaal geen relatie waard.

Mocht je toch een relatie aangaan met zon meisje, is de kans groot aanwezig dat ze het ook bij jou flikt.

Besides that heb ik nog wat zelfrespect.
pi_69256611
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:59 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Ha, ha, volgens mij voel jij je écht wel aangevallen!
pi_69256772
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat is mijn trots die spreekt
En met mijn tweede reactie op de volgende post wilde ik aangeven dat je nog steeds om mijn argument heenloopt.

En mijn motivatie om te reageren is dat ik graag posts zie die in TS' best interest geplaatst worden. Iets waar hij mee vooruit kan en wat hem inzicht geeft. Ik lees mee omdat ik graag een keer een post tegen zie komen die dat biedt

Ik wil gewoon echt oprecht een goed advies van iemand lezen voor TS. Heb je zelf al een idee Joey? Of is er iets wat je al vooruit heeft geholpen?
Je trots! Heel goed. Keep that en probeer het alleen dan wat anders te verwoorden als er tegen je trots wordt gekickt.

Je tweede reactie zie ik niet en heb met de 5 punten je beargumenteerd.

Mijn motivatie om te reageren hoeft niet een gedeelde mening te zijn van jou of van TS. Ieder zijn eigen mening. Dat je hier graag posts zie die in TS straatje liggen, is aan jou. TS hoeft naar mijn idee geen nieuwe inzichten te krijgen. TS weet dat hij fout is geweest en vraagt nu om een beetje aandacht aan onbekenden zodat hij zijn onzekerheid goed kan praten.

Ja onzekerheid. Het lijkt mij niet niets dat je na een relatie van 4 jaar het op geeft voor een griet wat je tijdens een twee weken cursus tegen komt.

En daarom: een echte kerel is dit allemaal al eens tegen gekomen en brand zijn vingers er niet aan.
pi_69257048
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha, volgens mij voel jij je écht wel aangevallen!
Klopt. Een reactie in general die er tegen in gaat, is een aanval des persoon.

En wat voel ik mij aangevallen. Toen ik dit topic las, zat ik wit heet achter mijn laptop en kreeg de flashbacks van al mijn vreemd gaande ex-en. Ik dacht van, ik zal hier ff de waarheid neer zetten zoals er maar 1 is en dat is die van MIJ !!!

Nee stomme kut. Zo is het voor jou helaas niet.
pi_69257285
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef devl1nsect het volgende:
Je trots! Heel goed. Keep that en probeer het alleen dan wat anders te verwoorden als er tegen je trots wordt gekickt.
Haha! Normaliter doe ik dat ook. Deze keer niet. Besefte ik me ook later.
quote:
Je tweede reactie zie ik niet en heb met de 5 punten je beargumenteerd.
Je komt nogal 'grof gebekt' over, laat ik het zo zeggen
Jij geeft aan dat je TS motivatie ziet als een beetje aandacht trekken bij onbekenden om zijn onzekerheid goed te praten. Ik weet niet of dat zo is. Tot dat moment ga ik nog steeds van zijn argument uit dat hij zich in de war voelt en merkt dat hij in een patroon zit.
pi_69257399
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Klopt. Een reactie in general die er tegen in gaat, is een aanval des persoon.

En wat voel ik mij aangevallen. Toen ik dit topic las, zat ik wit heet achter mijn laptop en kreeg de flashbacks van al mijn vreemd gaande ex-en. Ik dacht van, ik zal hier ff de waarheid neer zetten zoals er maar 1 is en dat is die van MIJ !!!

Nee stomme kut. Zo is het voor jou helaas niet.
Je hoeft niet te schelden om je standpunt duidelijk te maken hoor. Komt een beetje kinderachtig over.
pi_69257572
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef MNR het volgende:

[..]

Haha! Normaliter doe ik dat ook. Deze keer niet. Besefte ik me ook later.
[..]

Je komt nogal 'grof gebekt' over, laat ik het zo zeggen
Jij geeft aan dat je TS motivatie ziet als een beetje aandacht trekken bij onbekenden om zijn onzekerheid goed te praten. Ik weet niet of dat zo is. Tot dat moment ga ik nog steeds van zijn argument uit dat hij zich in de war voelt en merkt dat hij in een patroon zit.
In de war betekend dat je het niet zeker weet = onzekerheid. Zie je wel dat we hetzelfde bedoelen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:06:30 #250
88139 JoeyT
pi_69257841
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef MNR het volgende:

Volgens mij zie jij mij een beetje als slachtoffer, maar dat ben ik niet he. Het is niet zo dat dit me een groot deel van de dag bezig houdt . Het is lekker om er ff met onbekenden over te kletsen. Er zal hier niemand zijn die mij de juiste richting op zal sturen dat kan ik alleen zelf. Maar dan nog is wel wel nuttig .
quote:
Ik hou juist wel van die hardere reacties. Niets mis mee. Ik zal haar voorlopig niet zien en mij kennende is uit het oog uit het hart, dus waait wel weer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')