Zo dan, die heb ik even drie keer moeten lezen. Hoe lang heb jij er op gestudeerd om dit zonder fouten neer te zetten??quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die psychologische labels hier te strooien? Lijkt me een beter plan als we gewoon lezen, interpreteren en proberen te verstaan wat JoeyT zegt in plaats van hem te begrijpen op een pseudowetenschappelijke manier waarbij de diagnoses op basis van slecht geschreven Wikipedia-artikelen en het gooien van mensen in voorgehouden hokjes de normaalste zaken van de wereld zijn.
Dacht ik ook al aan, maar wilde het niet zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef Burdie het volgende:
Laat je eens controleren op borderline, Joey.
Soms houdt lezen, interpreteren en proberen te verstaan op als je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Er valt weinig te interpreteren meer. JoeyT heeft minder last van zijn geweten en gevoel dan gemiddeld. Hij wil ook meer leren van iemand anders, en steeds weer wát anders. Dat mag, dat kan, en volgens mij is daarmee elke discussie ook afgerond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die psychologische labels hier te strooien? Lijkt me een beter plan als we gewoon lezen, interpreteren en proberen te verstaan wat JoeyT zegt in plaats van hem te begrijpen op een pseudowetenschappelijke manier waarbij de diagnoses op basis van slecht geschreven Wikipedia-artikelen en het gooien van mensen in voorgehouden hokjes de normaalste zaken van de wereld zijn.
Dan is het weer allemaal bijeenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet anders erg je best. In ieder geval in dit topic weer.
Om de oude kliek maar even bij elkaar te houden. Ik zal Tranceptor nog even mailen
Ervan uitgaande dat dit geen hoax is: Ga je relaties aan om er beter van te worden en om er iets van te leren? Ik doe dat omdat ik om mijn partner geef. De 'ander' zie ik werkelijk nergens terug in jouw verhalen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je liegen tegen mezelf. Het is niet zo dat ik zomaar met iemand een relatie wil hebben. Ik, maar bv nu is het de vierde keer in mn leven dat ik verliefd ben. Halsoverkop. Ik wil een relatie om wat nieuws te leren. Om haar eigenschappen mij eigen te maken. om haar spontaanheid de mijne te maken, om haar knapheid de mijne te maken.
Ik weet niet of dit te zweverig is, maar ik bedoel het letterlijk. Ik wil het leren van haar. Ik wil in haar. En niet op een seksuele manier (naja dat ook).
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:05 schreef DeVrouw het volgende:
het is gewoon heel simpel
je bent nog nooit de ' ware/juiste' tegengekomen
dat weet je bij jezelf denk ik ook al en je gaat relaties aan omdat het makkelijk is en je niet graag alleen bent
Dus jij krijgt bij het leren kennen van mensen dezelfde anticipatie als het uitpakken van een verjaardagscadeautje? Zo ja, dan kan ik er ergens nog inkomen. Al vind ik het nogal jammer voor het cadeautje dat je paar jaar geleden hebt uitgepakt. Volgens mij zie je daar niet meer de werkelijke waarde van. Maar goed, wie ben ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is gewoon de kick van het leren kennen. Het spannende, het leren dat je er door doet.
En ik herken me weer in jouquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef Player86 het volgende:
Ik herken mijzelf hierin JoeyT.
Punten welke ik ook heb:
- Perfectionist.
- Vrouwelijke aandacht nodig om mijzelf goed te voelen.
- Het gaat niet om de sex maar meer om het "overwinnen".
- Vrienden staan altijd op 1.
- Lijkt wel of het nooit goed genoeg is in een relatie.
- Geen verliefdheidsgevoelens.
Het heeft geen zin om te wachten op een perfecte ware persoon die je gaat veranderen, dan schuif je de verantwoordelijkheid af.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:05 schreef DeVrouw het volgende:
het is gewoon heel simpel
je bent nog nooit de ' ware/juiste' tegengekomen
dat weet je bij jezelf denk ik ook al en je gaat relaties aan omdat het makkelijk is en je niet graag alleen bent
Ik kan het me prima voorstellen, alleen doet het haar miets. Ze weet het nl nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt je niet inleven in wat het met je vriendin doet dat jij buiten de deur neukt. Als je dat wel kon, zou je het tenslotte niet doen. Je probeert alleen rationeel te benaderen dat het niet oke is wat je doet, maar het gevoel blijft uit.
Nou jottem wat doe ik mn best om te overtuigen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet anders erg je best. In ieder geval in dit topic weer.
Om de oude kliek maar even bij elkaar te houden. Ik zal Tranceptor nog even mailen
Die goede instelling komt pas als je ' echt' verliefd wordt of echt voor iemand wilt gaan. De instelling die hij (TS) heeft komt puur voort uit het feit dat hij gewoon niet de juiste vrouw heeft gevonden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef cikolata het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om te wachten op een perfecte ware persoon die je gaat veranderen, dan schuif je de verantwoordelijkheid af.
Beter doe je het andersom: eerst zelf de goede instelling hebben zodat je een juiste tegen kunt komen en een goede relatie kan onderhouden. Als je instelling is om zoveel mogelijk vrouwen te krijgen is iedere relatie gedoemd te mislukken, hoe perfect die ander ook is.
Ze hoeft het ook niet te weten, zolang jij maar zorgt dat je het snel uitmaakt en haar in ieder geval de kans geeft om iemand te vinden die 100% voor haar gaat en niemand anders wil.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kan het me prima voorstellen, alleen doet het haar miets. Ze weet het nl niet.
Zo zou je het kunnen verwoorden ja. Maar de oude cadeaus kan ik ook niet missen. Ik vind mn vriendin hartstikke leuk. Zou haar niet willen missenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus jij krijgt bij het leren kennen van mensen dezelfde anticipatie als het uitpakken van een verjaardagscadeautje? Zo ja, dan kan ik er ergens nog inkomen. Al vind ik het nogal jammer voor het cadeautje dat je paar jaar geleden hebt uitgepakt. Volgens mij zie je daar niet meer de werkelijke waarde van. Maar goed, wie ben ik.
Zoals m'n oma gister nog zei: "Ge ken nie alles hebben." Ik snap niet waarom je nieuwe mensen wil leren kennen, terwijl er misschien nog genoeg te leren valt van je huidige vriendin. Als je een beetje vent was geweest had je allang een keus gemaakt en daar volledig voor gegaan, maar in plaats daarvan zit je nu een afweging te maken of het opgeven van je vriendin de kick van de emotionele rollercoaster (die je krijgt bij het leren kennen van dat nieuwe wijf) wel waard is. Of het het starten van een nieuwe relatie nu überhaupt wel vruchtbaar is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen verwoorden ja. Maar de oude cadeaus kan ik ook niet missen. Ik vind mn vriendin hartstikke leuk. Zou haar niet willen missen.
Het zou me niks verbazen als de vreemdgaan/vriendin met borderline/abortus -reeks verzonnen is, maar ik geloof niet dat de gehele JoeyT personage gespeeld is, dat houd je niet zo lang en intensief vol. Ik meen me trouwens te herinneren dat een in elk geval één topic is waarin hij toegaf dat het verzonnen was, puur om reacties te genreren.quote:
Hieruit blijkt juist toch dat je je niet in haar kunt inleven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kan het me prima voorstellen, alleen doet het haar miets. Ze weet het nl niet.
Een zoen/sex is onderdeel van een band creëren. Je weet toch hoe het voelt als je voor het eerst zoent. Spannend, lekker. Maar ook daarna als we in de les zaten, kijk je naar elkaar en weten alleen ik en zij wat we gedaan hebben. Dat bindt. In ieder geval voor mijn gevoelquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het begint voor mij steeds meer te klinken als een slappe smoes om je vreemdgaan mee goed te praten. Als je het niet om de seks gaat, waarom dan haar opzettelijk zoenen? Waarom dan toch seksuele dingen ondernemen?
Enige wat verzonnen was, waren mn klonen. Allemaal vrouwen en stormlooptopicsquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de vreemdgaan/vriendin met borderline/abortus -reeks verzonnen is, maar ik geloof niet dat de gehele JoeyT personage gespeeld is, dat houd je niet zo lang en intensief vol. Ik meen me trouwens te herinneren dat een in elk geval één topic is waarin hij toegaf dat het verzonnen was, puur om reacties te genreren.
Ja, en een ontwikkeld iemand weet dat door zo aanvallend en lomp te reageren dat geen zoden aan de dijk zet. Bedankt voor het uiten van jouw frustratie. Niets ten goede van TS.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef devl1nsect het volgende:
Een echte kerel blijft met zijn poten van andermans wijf. Zeker als je het ook weet zoals TS.
1. Ik ben ontwikkeld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, en een ontwikkeld iemand weet dat door zo aanvallend en lomp te reageren dat geen zoden aan de dijk zet. Bedankt voor het uiten van jouw frustratie. Niets ten goede van TS.
Thank you!
Je had niet hoeven reagerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
1. Ik ben ontwikkeld.
2. Aanvallend en lomp is aan degene die het zo opvat.
3. Er hoeven geen zoden aan de dijk worden gezet. Ook niet mijn bedoeling.
4. Het is mijn mening. Niet een frustratie. Geen bitch die dat bij mij flikt of ooit heeft geflikt.
5. Zet TS misschien de volgende keer aan het nadenken.
En wie voelt zich nou aangevallen?
Ik vat t ook niet aanvallend op. Maar haar vriend is haar verantwoordelijkheid. Niet de mijne. Uit de verhalen lijkt het me best een toffe gozer, maar ik ken hem niet eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
1. Ik ben ontwikkeld.
2. Aanvallend en lomp is aan degene die het zo opvat.
3. Er hoeven geen zoden aan de dijk worden gezet. Ook niet mijn bedoeling.
4. Het is mijn mening. Niet een frustratie. Geen bitch die dat bij mij flikt of ooit heeft geflikt.
5. Zet TS misschien de volgende keer aan het nadenken.
En wie voelt zich nou aangevallen?
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vat t ook niet aanvallend op. Maar haar vriend is haar verantwoordelijkheid. Niet de mijne. Uit de verhalen lijkt het me best een toffe gozer, maar ik ken hem niet eens.
Waarom zou je dat in vredesnaam doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef devl1nsect het volgende:
Een echte kerel blijft met zijn poten van andermans wijf. Zeker als je het ook weet zoals TS.
En je vriendin is jouw verantwoordelijkheid zeker? Wie weet ligt zij nou wel keihard te neuken met een ander.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vat t ook niet aanvallend op. Maar haar vriend is haar verantwoordelijkheid. Niet de mijne. Uit de verhalen lijkt het me best een toffe gozer, maar ik ken hem niet eens.
Verder denkt hij ook dat zij hem niets geflikt, maar we weten hoe dat zit. Dus ik vind het knap dat jij weet dat jou nooit iets geflikt is.
Met je eerste reactie lijkt het mij wel duideiljk wie hier intelligenter is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Je had niet hoeven reageren
En dat had je ws nog een stuk intelligenter gestaan ook!
Omdat je vader en moeder dat ook zo doen. Of is je moeder zo'n hoer dat je het daarvan geleerd hebt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:55 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in vredesnaam doen.
Vriendelikjheid zelve of niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:59 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Omdat je vader en moeder dat ook zo doen. Of is je moeder zo'n hoer dat je het daarvan geleerd hebt?
Dat is mijn trots die spreektquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:57 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Met je eerste reactie lijkt het mij wel duideiljk wie hier intelligenter is.
Omdat het niet mijn perceptie is van het hebben van een relatie. Als die meid erop reageert, zit er iets scheef in haar relatie. Of het is een hoer. En zoeen griet wil ik niet en is al helemaal geen relatie waard.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:13 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Vriendelikjheid zelve of niet?
Waarom zou je in vredesnaam dan niet ervoor gaan? Als die meid er op reageert dan zit die huidige relatie waarschijnlijk niet zo goed in elkaar.
Ha, ha, volgens mij voel jij je écht wel aangevallen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:59 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Omdat je vader en moeder dat ook zo doen. Of is je moeder zo'n hoer dat je het daarvan geleerd hebt?
Je trots! Heel goed. Keep that en probeer het alleen dan wat anders te verwoorden als er tegen je trots wordt gekickt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is mijn trots die spreekt
En met mijn tweede reactie op de volgende post wilde ik aangeven dat je nog steeds om mijn argument heenloopt.
En mijn motivatie om te reageren is dat ik graag posts zie die in TS' best interest geplaatst worden. Iets waar hij mee vooruit kan en wat hem inzicht geeft. Ik lees mee omdat ik graag een keer een post tegen zie komen die dat biedt
Ik wil gewoon echt oprecht een goed advies van iemand lezen voor TS. Heb je zelf al een idee Joey? Of is er iets wat je al vooruit heeft geholpen?
Klopt. Een reactie in general die er tegen in gaat, is een aanval des persoon.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha, volgens mij voel jij je écht wel aangevallen!
Haha! Normaliter doe ik dat ook. Deze keer niet. Besefte ik me ook later.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef devl1nsect het volgende:
Je trots! Heel goed. Keep that en probeer het alleen dan wat anders te verwoorden als er tegen je trots wordt gekickt.![]()
Je komt nogal 'grof gebekt' over, laat ik het zo zeggenquote:Je tweede reactie zie ik niet en heb met de 5 punten je beargumenteerd.
Je hoeft niet te schelden om je standpunt duidelijk te maken hoor. Komt een beetje kinderachtig over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Klopt. Een reactie in general die er tegen in gaat, is een aanval des persoon.![]()
En wat voel ik mij aangevallen. Toen ik dit topic las, zat ik wit heet achter mijn laptop en kreeg de flashbacks van al mijn vreemd gaande ex-en. Ik dacht van, ik zal hier ff de waarheid neer zetten zoals er maar 1 is en dat is die van MIJ !!!
Nee stomme kut. Zo is het voor jou helaas niet.
In de war betekend dat je het niet zeker weet = onzekerheid. Zie je wel dat we hetzelfde bedoelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Normaliter doe ik dat ook. Deze keer niet. Besefte ik me ook later.
[..]
Je komt nogal 'grof gebekt' over, laat ik het zo zeggen
Jij geeft aan dat je TS motivatie ziet als een beetje aandacht trekken bij onbekenden om zijn onzekerheid goed te praten. Ik weet niet of dat zo is. Tot dat moment ga ik nog steeds van zijn argument uit dat hij zich in de war voelt en merkt dat hij in een patroon zit.
Volgens mij zie jij mij een beetje als slachtoffer, maar dat ben ik niet he. Het is niet zo dat dit me een groot deel van de dag bezig houdtquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef MNR het volgende:
En mijn motivatie om te reageren is dat ik graag posts zie die in TS' best interest geplaatst worden. Iets waar hij mee vooruit kan en wat hem inzicht geeft. Ik lees mee omdat ik graag een keer een post tegen zie komen die dat biedt
Ik hou juist wel van die hardere reacties. Niets mis mee. Ik zal haar voorlopig niet zien en mij kennende is uit het oog uit het hart, dus waait wel weer over.quote:Ik wil gewoon echt oprecht een goed advies van iemand lezen voor TS. Heb je zelf al een idee Joey? Of is er iets wat je al vooruit heeft geholpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |