abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2009 @ 14:10:58 #121
30910 Disorder
Disorder
pi_69116729
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef SG-sam het volgende:

[..]

Als het jou allemaal daadwerkelijk om een emotionele band zou gaan, zou je geen van allen kwetsen.
Ik wou net zeggen, wat een gelul. Anyway, kent iemand de vriendin van TS? Lijkt me grappig als ze een linkje naar dit topic krijgt.
pi_69118073
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:55 schreef JoeyT het volgende:
Gewetenloos ben ik niet. Ik maak niet voor niets dit topic aan. Ik lees ook elke post denk erover na en vergelijk dit met mijn eigen gevoel. Ik weet dat het niet hoort en uiteindelijk zal het ook niet meer gebeuren. Maar daarvoor moet ik het eerst zelf zo voelen.
Je bent wel voor een groot deel gewetenloos. Types als jij doen me ook realiseren hoe mensen in staat zijn anderen af te knallen of te martelen. Nu zal jij dit misschien niet doen, maar dezelfde karaktereigenschap ligt er aan ten grondslag: een totaal gebrek aan inlevingsvermogen en een EQ van <laag getal>. Hiervoor zul je toch echt naar de psychiater moeten. Maar dat doe je niet. Omdat je zelf denkt dat je wel normaal bent

Het zal wel blijven gebeuren. Zo ben je immers. Als je je huidige vriendin emotioneel kapot gedumpt hebt zal je naar de volgende hoppen. En dan ga je weer vreemd. Want je bent te bang om geen neukerdje meer te hebben door het eerst uit te maken en dan pas te gaan ketsen met de ander.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 17 mei 2009 @ 14:57:15 #123
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_69118225
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef JoeyT het volgende:

Die veels te hard probeert. Ik denk dat ik op dit gebied juist te weinig probeer.
Ik weet dat je niet hard probeert, integendeel. Je hopt van vrouw naar vrouw. Dat je iemand daarmee een plastic bloem aanbiedt deert je niet. Het lijkt allemaal zo mooi maar is zo nep.
Het was slechts bedoeld als vergelijking. Iemand die teveel van het leven wilt genieten en dus te hard zn best doet geniet niet. Zo ook bij jou.
Jij wilt telkens wat nieuws, dat is alles waar het om draait, of je dat beseft of niet. Opeens is dit nieuwe meisje helemaal geweldig, maar dat zij zo geweldig is is niet je drive om je vriendin zo te bedriegen.
quote:

Daarom vertel ik haar idd niets. Zie je mij iets anders beweren? En nogmaals de 'band' heeft er niets mee te maken. Ook gewoon een onnozel woord en vooral nietszeggend. Dat ik iets voor een ander voel heeft niets te maken met wat ik voel voor mn vriendin. Ik hou gewoon van mensen. Ik heb bv erg veel vrienden. Zegt niets over de band met mn beste vriend. Al die anderen heb ik ook nodig . Zelfde in een relatie.

Dat is dus niet hetzelfde in een relatie. Dan moet je dus ook gewoon accepteren dat je niet toe bent aan een relatie. Maak het uit met je vriendin en zoek idd iemand die net als jij niet genoeg heeft aan 1 persoon waar je wereld om draait.
quote:
Ze is spontaan omdat ik nog niet 4 jaar bij haar ben? Haar spontaniteit heeft niets met mij te maken. Ik bedoel dus dat ze andere mensen aantrekt met haar openheid, mensen entertaint etc.
Ik denk dat je vriendin ook zo is wanneer jij er niet bij bent
Spontaniteit is voor een deel ook aangeleerd geloof ik. Hangt er vanaf hoe je in het leven staat etc. Iedereen kan spontaan zijn.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
  zondag 17 mei 2009 @ 16:56:27 #124
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69121932
quote:
In het verleden ben ik regelmatig vreemdgegaan, maar de laatste tijd niet.
Dat je zo makkelijk over vreemdgaan praat
Hou maar op met die hele "relatie" van je
  zondag 17 mei 2009 @ 17:28:46 #125
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_69123044
Grappig wel hoe zo ongeveer iedereen in dit topic over Joey heen valt.
Ik vraag me af hoeveel mensen in een vierjarige (of welke afstand dan ook) relatie zitten en weleens in een dergelijke verleiding zijn gekomen, en op dat moment daar éigenlijk gewoon wat mee hadden willen doen.

Feitelijk doet Joey niet veel anders dan hier gewoon voor uitkomen. Blij dat dit voor een keer niet onder zo'n lauwe kloon moest, trouwens.

Joey, hoe is de relatie met je vriendin nu eigenlijk, nu je verliefd bent op een ander?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:46:54 #126
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_69123598
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen in een vierjarige (of welke afstand dan ook) relatie zitten en weleens in een dergelijke verleiding zijn gekomen, en op dat moment daar éigenlijk gewoon wat mee hadden willen doen.

Feitelijk doet Joey niet veel anders dan hier gewoon voor uitkomen. Blij dat dit voor een keer niet onder zo'n lauwe kloon moest, trouwens.

Joey, hoe is de relatie met je vriendin nu eigenlijk, nu je verliefd bent op een ander?
Daar 'eigenlijk' iets mee willen doen is volgens mij toch iets heel anders hoor.

éigenlijk wilde ik mn vinger in de electrische puntenslijper stoppen. maar ik deed het toch maar niet.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:51:28 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69123755
Die vent hoort éigenlijk gewoon niet in een relatie. Punt.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:55:13 #128
94676 Garisson72
pi_69123859
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef Elfy het volgende:
Daar 'eigenlijk' iets mee willen doen is volgens mij toch iets heel anders hoor.

éigenlijk wilde ik mn vinger in de electrische puntenslijper stoppen. maar ik deed het toch maar niet.
In de ene hand: eigenlijk wil je, terwijl je een relatie hebt, ingaan op je verliefdheid voor een ander, omdat je misschien denkt dat dat je gelukkig gaat maken.

In de andere hand: eigenlijk wil je je vinger (die kennelijk freakishly dun is, als je dit al in overweging kan nemen) in een electrische puntenslijper steken, wannnnt.... het is die spanning ofzo, je weet dat het pijn gaat doen and that makes you tingly all over? zoiets?

Ik zie de overeenkomst niet meteen.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:58:47 #129
94676 Garisson72
pi_69123996
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:51 schreef GotC het volgende:
En éigenlijk verplaats jij je vooral in zijn vriendin, want ze moest eens weten en hoe verschrikkelijk zou 't zijn als jouw vriend vanalles zou uitvreten waar jij geen weet van zou hebben.
Waar je overigens helemaal gelijk in hebt, laat daar geen misverstand over bestaan.
pi_69124022
quote:
Dat denk ik ook. Want ook dat nieuwe meisje gaat vervelen en er zullen nieuwe verleidingen langskomen.
pi_69124105
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar dat is hetgeen wat me zo aantrekt. Het opbouwen van een nieuwe relatie. Nu na 4 jaar heb ik gewoon zin om iets nieuws op te bouwen. Het gaat me dus niet om de seks oid. Als ik mn huidige vriendin nu leerde kennen, zou ik het met haar willen. Snap je het een beetje .

Dat telkens opnieuw willen beginnen maakt het zo lastig.
Klinkt apart, in eerste instantie , als je het zo leest: iemand die het aantrekkelijk vind om steeds opnieuw een relatie op te bouwen. Maar na even denken zit er wel iets in......1.) verliefdheid. In het begin ben je altijd het hevigst verliefd, en verliefd zijn is een fijn gevoel. Helaas zwakt dat vaak wat af na een aantal maanden/ jaren. Logisch dat je het dan weer terug wilt hebben/ zoekt want het is een fijn gevoel.
2.) -emotionele- uitwisseling. In het begin van een relatie, waarin je elkaar nog aftast en leert kennen, wissel je het meeste uit. Aan informatie, emotioneel is het het heftigst (verliefdheid) etc. Schijnt dat je in de paar dagen/ weken van het begin van je relatie het meeste uitwisselt. Meer dan in de rest van je relatie.
En, terugkijkend op mijn relatie van 3 jaar en nogwat maanden die net over is, is dat inderdaad waar....in het begin wisselden we de meeste informatie over onszelf uit (letterlijk, emotioneel etc) en eigenlijk ken je elkaar daarna voor een groot deel al, daarna kwam er weinig nieuws meer bij. En dingen die ik in het begin niet heb durven vragen of waarover we het niet gehad hebben, kwamen ook nooit meer aan de orde (durfde ik niet ofzo, of dat week dan af van de basis de we hadden, waarop we elkaar kenden ).
pi_69124123
quote:
Er is verschil tussen er iets mee wíllen doen, maar je inhouden en er niks mee doen, en daadwerkelijk tot actie overgaan.
En Joey geeft aan al vier keer eerder te zijn vreemdgegaan. Dat vind ik nogal wat.
pi_69124405
quote:
Tenzij het een open relatie is, maar dan is het wel de bedoeling dat je er allebei vanaf weet
  zondag 17 mei 2009 @ 18:18:10 #134
94676 Garisson72
pi_69124668
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is verschil tussen er iets mee wíllen doen, maar je inhouden en er niks mee doen, en daadwerkelijk tot actie overgaan.
En Joey geeft aan al vier keer eerder te zijn vreemdgegaan. Dat vind ik nogal wat.
Ook aangaande dat 'tot actie overgaan' denk ik, dat er tig mensen-in-een-relatie zijn die in die verleiding komen en zelfs misschien wel zo ver gaan als Joey doet (dus diegene wel opzoeken, uitgebreid flirten, zoenen tot-en-met liefdesbetuigingen, voor jezelf goedpratend dat dat nog heel onschuldig was) maar uiteindelijk toch in de huidige relatie blijven, zich nog lang afvragend what could have been.

Joey doet (nog) niets anders dan dat, tot nu toe, geloof ik. That's all.
pi_69125176
Denk je dat je jezelf wel kunt binden binnen een relatie ?
nothing will change without a rebel
  zondag 17 mei 2009 @ 19:37:44 #136
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_69127194
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef GotC het volgende:
En jij (TS) probeerde via het forum met mij te flirten tijdens dat vreemdgegaan topic en via PM

Fail voor TS, zat naast me op de bank
Flirten probeer je niet, dat doe je gewoon. En fail? Ten eerste ben ik geen drie meer, ten tweede gaf ik nog aan dat ik je vriend een leuke joingen vond. Als ik jou een compliment geef over je uiterlijk dan is dat toch gewoon mooi .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 17 mei 2009 @ 19:47:30 #137
88139 JoeyT
pi_69127612
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Je bent wel voor een groot deel gewetenloos. Types als jij doen me ook realiseren hoe mensen in staat zijn anderen af te knallen of te martelen. Nu zal jij dit misschien niet doen, maar dezelfde karaktereigenschap ligt er aan ten grondslag: een totaal gebrek aan inlevingsvermogen en een EQ van <laag getal>. Hiervoor zul je toch echt naar de psychiater moeten. Maar dat doe je niet. Omdat je zelf denkt dat je wel normaal bent [quote]Gebrek aan inlevingsvermogen en een laag EQ. Waar baseer je dat op? Ik denk dat ik bovengemiddeld sociaal ben. Ik kan geen vlieg dood slaan. Elke week duw ik een rolstoel met een dementerend persoon of een gehandicapte door het park of artis bv. Ik hou ook erg veel van mensen. Ik vind ze mooi, leuk en vooral zo gezellig. Alleen bij sommige vrouwen gaat dat verder. Die vind ik totaal fascinerend.
Het zal wel blijven gebeuren. Zo ben je immers. Als je je huidige vriendin emotioneel kapot gedumpt hebt zal je naar de volgende hoppen. En dan ga je weer vreemd. Want je bent te bang om geen neukerdje meer te hebben door het eerst uit te maken en dan pas te gaan ketsen met de ander.
[/quote]

Ik hou heel veel van mn vriendin, dus dumpen zal niet snel gebeuren. En als het gebeurt dan zal zij zeker niet kapot zijn . Verder gaat het me nogmaals niet om het neuken. Dus om om geen neukerdje te hebben??? Het zal niet eens voorkomen dat ik dat niet zou hebben.

Het gaat om het opbouwen van iets, het leren kennen.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:48:51 #138
82136 Xennia
gekroond
pi_69127661
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gewetenloos ben ik niet. Ik maak niet voor niets dit topic aan. Ik lees ook elke post denk erover na en vergelijk dit met mijn eigen gevoel. Ik weet dat het niet hoort en uiteindelijk zal het ook niet meer gebeuren. Maar daarvoor moet ik het eerst zelf zo voelen.
Juist omdat je er niets bij voelt, ben je gewetenloos.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:51:39 #139
88139 JoeyT
pi_69127763
quote:

Ik krijg zelfs PM van mensen die in een relatie zitten en hetzelfde doen. Ik kies ervoor om dit neer te zetten. Aan de ene kant omdat ik het fijn vind om over te praten aan de andere kant om van te leren.

Mn relatie is nu redelijk. Gister weer voor het eerst in een week gezien en toch wat schuldgevoelens. Ze lijken qua uiterlijk erg op elkaar, dus soms zie ik in haar het nieuwe meisje. Tsjaa...
  zondag 17 mei 2009 @ 19:56:46 #140
94676 Garisson72
pi_69127973
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef JoeyT het volgende:
Mn relatie is nu redelijk. Gister weer voor het eerst in een week gezien en toch wat schuldgevoelens. Ze lijken qua uiterlijk erg op elkaar, dus soms zie ik in haar het nieuwe meisje. Tsjaa...
In hoeverre weet zij van jouw drang om iedere X jaar een nieuwe relatie met een ander te willen opbouwen?
pi_69128430
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:47 schreef JoeyT het volgende:
Ik hou heel veel van mn vriendin, dus dumpen zal niet snel gebeuren
En dat is dus jouw misvatting. Voor *jouw* doen hou je veel van je vriendin. Maar jij verstaat iets anders onder 'houden van' dan de meeste anderen. De meeste andere mensen die echt veel van iemand houden en in de positie komen waarin ze vreemd kunnen gaan nemen namelijk de andere beslissing: niet vreemdgaan.

En dat doen ze omdat zij respect hebben voor hun vriendin en haar niet pijn willen doen. Als ze er namelijk ooit achter komt zal zoiets emotioneel hard aankomen. Zij kiezen voor hun vriendin; jij kiest voor je eigen plezier. Er zit dus nogal een niveau-verschil in het 'veel houden van' van anderen en jouw 'veel houden van'.

Ik zou dus in het vervolg dus maar zeggen 'ik denk dat ik veel van haar hou'. Want in werkelijkheid valt het zwaar tegen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 17 mei 2009 @ 20:28:49 #142
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_69129138
quote:

[..]

Ik krijg zelfs PM van mensen die in een relatie zitten en hetzelfde doen. Ik kies ervoor om dit neer te zetten. Aan de ene kant omdat ik het fijn vind om over te praten aan de andere kant om van te leren.
Ja, zie het vooral als een rechtvaardiging. 'Zij doen het ook, dus dan ik ook.'
quote:

Wat pijnlijk
pi_69129381
quote:

[..]

Dit maakt het natuurlijk niet minder erg wat je doet. Dat jij het niet als een probleem ziet omdat je vriendin vind ik toch wel erg en het is nog veel erger dat jij je vriendin iedere keer weer recht in de ogen kijken zonder je schuldig te voelen.
  zondag 17 mei 2009 @ 20:50:56 #144
88139 JoeyT
pi_69130166
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:56 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

In hoeverre weet zij van jouw drang om iedere X jaar een nieuwe relatie met een ander te willen opbouwen?
Niet. Maar dat 'weet' ik zelf ook pas net of denk het iig. Dit is 'pas' mn 2e relatie. Eerste was van 16-23 deze van 24 tot nu. Ze weet wel dat ik bij de vorige constant vreemd ging, maar dat was ook een hele aparte relatie...
pi_69130309
quote:

heb het 1x gehad, een meisje die qua figuur de look-a-like van keyra augustina was.
professioneel danseres in discotheken en erg makkelijk met sex.

afgezien dat ik 2 weken met der op trok en ook wel eens naar der billen en borsten keek geen behoefte gehad om mijn leuter erin te hangen.
dan heb je sex en wat dan?
neuken kun je ook met je vriendin.

verder hoor je wel vaker dat mensen opeens in een verleiding komen maar vraag me altijd af waarom zou je iets daarvoor opgeven als dat zo goed is?
als je x aantal maanden of jaar hebt dan hou je toch van die persoon zoals die is?
en dan ga je vreemd, begin je weer een relatie en dan heb je weer hetzelfde?

je bent een behoorlijke neanderthaler als je je dierlijke lusten niet los kunt maken en gewoon voor je relatie gaat.

ik zou zeggen, dump je vriendin op een nette manier zodat ze wel iemand vindt die gek op haar is, respecteerd en haar vertrouwen niet schaad.
pi_69130469
quote:
Ik kan het wel uitmaken met mn huidige vriendin en kijken of het 'nieuwe' meisje er iets in ziet om haar vriend te dumpen voor mij. Maar aan de andere kant zal ik over een paar jaar weer iemand anders tegenkomen en zal hetzelfde gebeuren. Bovendien zal ik weer vreemdgaan en dat zal het nieuwe meisje ook zeker doen. Misschien is dat juist wel een positief iets. Je weet zeker dat de ander je bedriegt.
  zondag 17 mei 2009 @ 20:58:52 #147
82136 Xennia
gekroond
pi_69130509
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet. Maar dat 'weet' ik zelf ook pas net of denk het iig. Dit is 'pas' mn 2e relatie. Eerste was van 16-23 deze van 24 tot nu. Ze weet wel dat ik bij de vorige constant vreemd ging, maar dat was ook een hele aparte relatie...
Deze relatie vind je niet apart? Zij heeft borderline en jij bedriegt haar dwangmatig. Ik denk dat elke ''relatie'' van jou ''apart'' zal zijn, met jou als gemeenschappelijke deler.

Misschien had je niet op je 16e al gevangen moeten zitten in een relatie en wat meer gedoogd moeten buitenspelen.
pi_69130641
De postgeschiedenis van TS is vrij grappig in dit verband
pi_69130861
TS waarom maak je het niet uit en gaat een jaar echt flink rondneuken met alles wat los en vast zit.
maar dan ook helemaal geen vriendin, misschien leer je dan het te waarderen dat er altijd iemand voor je is.
pi_69130987
Sommige mensen hebben de veiligheid van een relatie nodig om daarbuiten de ideale partner te vinden. Zoek de veiligheid en hechting in jezelf door therapie, en gebruik niet iemand anders daarvoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')