abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69110622
quote:
Op zondag 17 mei 2009 09:34 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Als ik zo lees is die meid ook vrij makkelijk . Dus aan die relatie valt weinig aan te verpesten.
Maar ondertussen maakt ie wel zijn eigen vriendin emotioneel kapot. Maar goed, aan de andere kant, de omgeving van TS moet ondertussen toch wel weten dat hij niet te vertrouwen is. Dus je zou eigenlijk denken dat zijn vriendin het stiekem wel weet.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_69111567
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat wil je horen? Ik ben gek op dr. Heb echt een leuke relatie en een normaal iemand zou er blij mee zijn. Maar ik moet altijd meer en vooral anders. Wat ik al zei, ookal stop ik met mn huidige relatie en ga ik een nieuwe aan. Dit zal altijd terugkeren.
Ga eens naar een psychiater oid. Jij hebt echt een gewetensprobleem.
pi_69111853
Heel eerlijk gezegd vind ik bovenstaande een goede opmerking. Daarom vroeg ik je ook of je hier iets aan wil veranderen. Denk niet dat het zich vanzelf oplost en ik vermoed ook dat er een reden is waarom dit steeds terugkeert.

Het helpt je in ieder geval om jezelf te begrijpen en de verwarring uit te rafelen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_69112432
TS, dat jij d'r nogal een vreemde kijk tov relaties op nahoudt moet je zelf weten, maar dat geeft je nog niet het recht om vreemd te gaan. Je verschuilt je achter 'ik kan eenmaal niet anders, het zit in me, zo doe ik het altijd, ik moet iets nieuws opbouwen'. Echt dikke boeie, feit is dat je vreemdgaat en zo je (huidige) vriendin pijn doet en dát is ronduit sneu.
pi_69112521
Joe, het was ook slechts een kwestie van tijd, nietwaar?
  zondag 17 mei 2009 @ 11:52:40 #106
115466 As_33
giftig
pi_69112716
Staat het nieuwe meisje open voor een open relatie, waarin je beide, op het moment dat je zin hebt iets met een ander op te bouwen, vrij bent dat te doen en samen de afspraak maakt dat elkaar niet te zullen vertellen? Waarin je beiden accepteert dat je er meerdere relaties tegelijkertijd op na houdt?
Je staart je blind op het feit dat je 'al 29 bent' en dus zou moeten settlen, maar als jij daar gewoon (nog) niet aan toe bent, heeft het geen zin dat te forceren door stug vast te houden aan een relatie met een meisje dat niet weet hoe jij écht bent en die je dat ook niet durft te vertellen. Wat is voor jou de meerwaarde van een relatie waarin je niet eerlijk kan zijn over hoe je echt bent, over jouw behoeften?
Arseen (As), atoomnummer 33
  zondag 17 mei 2009 @ 12:06:53 #107
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69113028
dat je vriendin nu niets weet en dus niet ongelukkig zou zijn veranderd natuurlijk wel in een klap als je alles verteld, of laat je haar ook maar in onwetendheid als je het uitmaakt. Wat is de exrta waarde voor je vriendin om erachter te komen dat je geregeld buiten de deur hebt geneukt en dus eigenlijk haar compleet aan het lijntje hebt gehouden de laatste 4 jaar...

je kan natuurlijk blijven volharden in het niet vertellen en zo haar "sprookje" in stand houden

je speelt met levens van anderen en blijkbaar maal je daar weinig om, of is je geweten aan het terugbijten en open je dit topic?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_69113086
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:06 schreef Re het volgende:
of is je geweten aan het terugbijten en open je dit topic?
Jij kent zijn verleden niet? Heeft ie vaak genoeg op Fok! gepost, dit is niet de eerste keer, zullen we maar zeggen.
  zondag 17 mei 2009 @ 12:11:40 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69113136
Joey is gewetenloos waar het zijn 'liefdes'leven betreft. Maar daar kan ie niks aan doen, hij is speelbal van zijn emoties ...

Word volwassen of leg je erbij neer dat je altijd kind blijft, blijf relatieloos en ga zandkastelen bouwen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69113333
quote:
Word volwassen of leg je erbij neer dat je altijd kind blijft, blijf relatieloos en ga zandkastelen bouwen.
In het algemeen slaan deze opmerkingen als een tang op een varken
Als het zo simpel was, zou het ook zo simpel zijn.
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 17 mei 2009 @ 12:33:50 #111
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_69113791
Het ís zo simpel, als je het echt wilt.

Veel oude bekenden hier, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_69113807
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef MNR het volgende:

[..]

In het algemeen slaan deze opmerkingen als een tang op een varken
Als het zo simpel was, zou het ook zo simpel zijn.
nou dat vind ik niet hoor
ookal gaat ie naar een psych of zo en komt ie achter allemaal diepe zaken hier blijft het toch op neer komen
iemand die volwassen is en verantwoordelijkheid durft te nemen zal niet zo reageren en hulp zoeken
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69113853
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:33 schreef Frezer het volgende:
Het ís zo simpel, als je het echt wilt.

Veel oude bekenden hier, .
Nostalgisch topic.
pi_69114390
We willen allemaal helpen natuurlijk
  zondag 17 mei 2009 @ 12:55:25 #115
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_69114452
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Joey is gewetenloos waar het zijn 'liefdes'leven betreft. Maar daar kan ie niks aan doen, hij is speelbal van zijn emoties ...

Gewetenloos ben ik niet. Ik maak niet voor niets dit topic aan. Ik lees ook elke post denk erover na en vergelijk dit met mijn eigen gevoel. Ik weet dat het niet hoort en uiteindelijk zal het ook niet meer gebeuren. Maar daarvoor moet ik het eerst zelf zo voelen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_69114508
In al die jaren had je al een boel stappen kunnen ondernemen om je te helpen het te gaan voelen of iig te onderzoeken waarom je het niet voelt

Ik vind dit een beetje aan de oppervlakte gewauwel blijven
pi_69115520
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gewetenloos ben ik niet. Ik maak niet voor niets dit topic aan. Ik lees ook elke post denk erover na en vergelijk dit met mijn eigen gevoel. Ik weet dat het niet hoort en uiteindelijk zal het ook niet meer gebeuren. Maar daarvoor moet ik het eerst zelf zo voelen.
Het zou goed zijn, als iemand dit spel eens met jouw gevoelens speelde. Eens kijken of je dan nog zo gebalanceerd kan reageren.
  zondag 17 mei 2009 @ 13:35:22 #118
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69115648
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef dawg het volgende:

[..]

Jij kent zijn verleden niet? Heeft ie vaak genoeg op Fok! gepost, dit is niet de eerste keer, zullen we maar zeggen.

ik ken zijn verleden, de herhaling van zetten, met oogpunt een discussie uit te lokken natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 17 mei 2009 @ 13:52:25 #119
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69116132
En jij (TS) probeerde via het forum met mij te flirten tijdens dat vreemdgegaan topic en via PM

Fail voor TS, zat naast me op de bank
  zondag 17 mei 2009 @ 13:56:16 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69116253
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
Nostalgisch topic.
Retro R&P.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 mei 2009 @ 14:10:58 #121
30910 Disorder
Disorder
pi_69116729
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef SG-sam het volgende:

[..]

Als het jou allemaal daadwerkelijk om een emotionele band zou gaan, zou je geen van allen kwetsen.
Ik wou net zeggen, wat een gelul. Anyway, kent iemand de vriendin van TS? Lijkt me grappig als ze een linkje naar dit topic krijgt.
pi_69118073
quote:
Op zondag 17 mei 2009 12:55 schreef JoeyT het volgende:
Je bent wel voor een groot deel gewetenloos. Types als jij doen me ook realiseren hoe mensen in staat zijn anderen af te knallen of te martelen. Nu zal jij dit misschien niet doen, maar dezelfde karaktereigenschap ligt er aan ten grondslag: een totaal gebrek aan inlevingsvermogen en een EQ van <laag getal>. Hiervoor zul je toch echt naar de psychiater moeten. Maar dat doe je niet. Omdat je zelf denkt dat je wel normaal bent

Het zal wel blijven gebeuren. Zo ben je immers. Als je je huidige vriendin emotioneel kapot gedumpt hebt zal je naar de volgende hoppen. En dan ga je weer vreemd. Want je bent te bang om geen neukerdje meer te hebben door het eerst uit te maken en dan pas te gaan ketsen met de ander.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 17 mei 2009 @ 14:57:15 #123
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_69118225
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef JoeyT het volgende:

Die veels te hard probeert. Ik denk dat ik op dit gebied juist te weinig probeer.
Ik weet dat je niet hard probeert, integendeel. Je hopt van vrouw naar vrouw. Dat je iemand daarmee een plastic bloem aanbiedt deert je niet. Het lijkt allemaal zo mooi maar is zo nep.
Het was slechts bedoeld als vergelijking. Iemand die teveel van het leven wilt genieten en dus te hard zn best doet geniet niet. Zo ook bij jou.
Jij wilt telkens wat nieuws, dat is alles waar het om draait, of je dat beseft of niet. Opeens is dit nieuwe meisje helemaal geweldig, maar dat zij zo geweldig is is niet je drive om je vriendin zo te bedriegen.
quote:

Daarom vertel ik haar idd niets. Zie je mij iets anders beweren? En nogmaals de 'band' heeft er niets mee te maken. Ook gewoon een onnozel woord en vooral nietszeggend. Dat ik iets voor een ander voel heeft niets te maken met wat ik voel voor mn vriendin. Ik hou gewoon van mensen. Ik heb bv erg veel vrienden. Zegt niets over de band met mn beste vriend. Al die anderen heb ik ook nodig . Zelfde in een relatie.

Dat is dus niet hetzelfde in een relatie. Dan moet je dus ook gewoon accepteren dat je niet toe bent aan een relatie. Maak het uit met je vriendin en zoek idd iemand die net als jij niet genoeg heeft aan 1 persoon waar je wereld om draait.
quote:
Ze is spontaan omdat ik nog niet 4 jaar bij haar ben? Haar spontaniteit heeft niets met mij te maken. Ik bedoel dus dat ze andere mensen aantrekt met haar openheid, mensen entertaint etc.
Ik denk dat je vriendin ook zo is wanneer jij er niet bij bent
Spontaniteit is voor een deel ook aangeleerd geloof ik. Hangt er vanaf hoe je in het leven staat etc. Iedereen kan spontaan zijn.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
  zondag 17 mei 2009 @ 16:56:27 #124
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69121932
quote:
In het verleden ben ik regelmatig vreemdgegaan, maar de laatste tijd niet.
Dat je zo makkelijk over vreemdgaan praat
Hou maar op met die hele "relatie" van je
  zondag 17 mei 2009 @ 17:28:46 #125
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_69123044
Grappig wel hoe zo ongeveer iedereen in dit topic over Joey heen valt.
Ik vraag me af hoeveel mensen in een vierjarige (of welke afstand dan ook) relatie zitten en weleens in een dergelijke verleiding zijn gekomen, en op dat moment daar éigenlijk gewoon wat mee hadden willen doen.

Feitelijk doet Joey niet veel anders dan hier gewoon voor uitkomen. Blij dat dit voor een keer niet onder zo'n lauwe kloon moest, trouwens.

Joey, hoe is de relatie met je vriendin nu eigenlijk, nu je verliefd bent op een ander?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')