Maar ondertussen maakt ie wel zijn eigen vriendin emotioneel kapot. Maar goed, aan de andere kant, de omgeving van TS moet ondertussen toch wel weten dat hij niet te vertrouwen is. Dus je zou eigenlijk denken dat zijn vriendin het stiekem wel weet.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als ik zo lees is die meid ook vrij makkelijk. Dus aan die relatie valt weinig aan te verpesten.
Ga eens naar een psychiater oid. Jij hebt echt een gewetensprobleem.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Ik ben gek op dr. Heb echt een leuke relatie en een normaal iemand zou er blij mee zijn. Maar ik moet altijd meer en vooral anders. Wat ik al zei, ookal stop ik met mn huidige relatie en ga ik een nieuwe aan. Dit zal altijd terugkeren.
Jij kent zijn verleden niet? Heeft ie vaak genoeg op Fok! gepost, dit is niet de eerste keer, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:06 schreef Re het volgende:
of is je geweten aan het terugbijten en open je dit topic?
In het algemeen slaan deze opmerkingen als een tang op een varkenquote:Word volwassen of leg je erbij neer dat je altijd kind blijft, blijf relatieloos en ga zandkastelen bouwen.
nou dat vind ik niet hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
In het algemeen slaan deze opmerkingen als een tang op een varken
Als het zo simpel was, zou het ook zo simpel zijn.
Nostalgisch topic.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:33 schreef Frezer het volgende:
Het ís zo simpel, als je het echt wilt.
Veel oude bekenden hier,.
Gewetenloos ben ik niet. Ik maak niet voor niets dit topic aan. Ik lees ook elke post denk erover na en vergelijk dit met mijn eigen gevoel. Ik weet dat het niet hoort en uiteindelijk zal het ook niet meer gebeuren. Maar daarvoor moet ik het eerst zelf zo voelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Joey is gewetenloos waar het zijn 'liefdes'leven betreft. Maar daar kan ie niks aan doen, hij is speelbal van zijn emoties ...
Word volwassen of leg je erbij neer dat je altijd kind blijft, blijf relatieloos en ga zandkastelen bouwen.
Het zou goed zijn, als iemand dit spel eens met jouw gevoelens speelde. Eens kijken of je dan nog zo gebalanceerd kan reageren.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewetenloos ben ik niet. Ik maak niet voor niets dit topic aan. Ik lees ook elke post denk erover na en vergelijk dit met mijn eigen gevoel. Ik weet dat het niet hoort en uiteindelijk zal het ook niet meer gebeuren. Maar daarvoor moet ik het eerst zelf zo voelen.
ik ken zijn verleden, de herhaling van zetten, met oogpunt een discussie uit te lokken natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij kent zijn verleden niet? Heeft ie vaak genoeg op Fok! gepost, dit is niet de eerste keer, zullen we maar zeggen.
Retro R&P.quote:
Ik wou net zeggen, wat een gelul. Anyway, kent iemand de vriendin van TS? Lijkt me grappig als ze een linkje naar dit topic krijgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Als het jou allemaal daadwerkelijk om een emotionele band zou gaan, zou je geen van allen kwetsen.
Je bent wel voor een groot deel gewetenloos. Types als jij doen me ook realiseren hoe mensen in staat zijn anderen af te knallen of te martelen. Nu zal jij dit misschien niet doen, maar dezelfde karaktereigenschap ligt er aan ten grondslag: een totaal gebrek aan inlevingsvermogen en een EQ van <laag getal>. Hiervoor zul je toch echt naar de psychiater moeten. Maar dat doe je niet. Omdat je zelf denkt dat je wel normaal bentquote:Op zondag 17 mei 2009 12:55 schreef JoeyT het volgende:
Gewetenloos ben ik niet. Ik maak niet voor niets dit topic aan. Ik lees ook elke post denk erover na en vergelijk dit met mijn eigen gevoel. Ik weet dat het niet hoort en uiteindelijk zal het ook niet meer gebeuren. Maar daarvoor moet ik het eerst zelf zo voelen.
Ik weet dat je niet hard probeert, integendeel. Je hopt van vrouw naar vrouw. Dat je iemand daarmee een plastic bloem aanbiedt deert je niet. Het lijkt allemaal zo mooi maar is zo nep.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef JoeyT het volgende:
Die veels te hard probeert. Ik denk dat ik op dit gebied juist te weinig probeer.
quote:
Daarom vertel ik haar idd niets. Zie je mij iets anders beweren? En nogmaals de 'band' heeft er niets mee te maken. Ook gewoon een onnozel woord en vooral nietszeggend. Dat ik iets voor een ander voel heeft niets te maken met wat ik voel voor mn vriendin. Ik hou gewoon van mensen. Ik heb bv erg veel vrienden. Zegt niets over de band met mn beste vriend. Al die anderen heb ik ook nodig. Zelfde in een relatie.
Ik denk dat je vriendin ook zo is wanneer jij er niet bij bentquote:Ze is spontaan omdat ik nog niet 4 jaar bij haar ben?Haar spontaniteit heeft niets met mij te maken. Ik bedoel dus dat ze andere mensen aantrekt met haar openheid, mensen entertaint etc.
Dat je zo makkelijk over vreemdgaan praatquote:In het verleden ben ik regelmatig vreemdgegaan, maar de laatste tijd niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |