abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:09:07 #251
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_69257912
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:58 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

In de war betekend dat je het niet zeker weet = onzekerheid. Zie je wel dat we hetzelfde bedoelen.
In de war is toch heel wat anders dan onzekerheid. In dit geval is onzekerheid het gevolg van in de war zijn...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_69258218
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Volgens mij zie jij mij een beetje als slachtoffer, maar dat ben ik niet he. Het is niet zo dat dit me een groot deel van de dag bezig houdt . Het is lekker om er ff met onbekenden over te kletsen. Er zal hier niemand zijn die mij de juiste richting op zal sturen dat kan ik alleen zelf. Maar dan nog is wel wel nuttig .
[..]

Ik hou juist wel van die hardere reacties. Niets mis mee. Ik zal haar voorlopig niet zien en mij kennende is uit het oog uit het hart, dus waait wel weer over.
Dus zaterdag, het moment waarop je dit topic maakte, vroeg je nog af wat je er mee aan moet. Eigenlijk zou je je huidige vriendin willen dumpen voor de nieuwe vriendin. Gaat nog geen VIJF DAGEN overheen en nu al tot de conclusie, uit het oog en hart.

En wel een relatie met je huidige vriendin hebben om een relatie te hebben of om op gepaste tijden te neuken.

En jij bent niet onzeker? Of zoals anderen het hier noemen, in de war? Lijkt mij wel

Een advies aan jou: dump je huidige vriendin. Of je dat nu doet of over 3 jaar, dat maakt toch niet meer uit. Niet de vrouw van je leven. En in die drie jaar, kun je heel wat andere vrouwen zoenen / batsen of wel de vrouw van je leven tegen te komen.

Suc6. Ik ben pia
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:28:24 #253
88139 JoeyT
pi_69258488
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:18 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Dus zaterdag, het moment waarop je dit topic maakte, vroeg je nog af wat je er mee aan moet. Eigenlijk zou je je huidige vriendin willen dumpen voor de nieuwe vriendin. Gaat nog geen VIJF DAGEN overheen en nu al tot de conclusie, uit het oog en hart.
Typisch mij... Een emotionele realist. Natuurlijk mis ik dat meisje op dit moment. Maar we zijn nu uit de situatie waar we elkaar ontmoet hebben. Waar we 24 uur per dag op elkaars lip zaten. Ze woont aan de andere kant van nederland, heeft een koopwoning met haar vriend,ik heb een vriendin, woon samen... Gewoon uitzichtloos. Verder ben ik overtuigd van het lot. Dus mocht het zo moeten zijn dan blijft ze op mijn pad komen.
quote:
En wel een relatie met je huidige vriendin hebben om een relatie te hebben of om op gepaste tijden te neuken.
Ik hoef het niet om het neuken te doen. Ik zal nooit zonder seks komen te zitten. Zo simpel is het...
quote:
En jij bent niet onzeker? Of zoals anderen het hier noemen, in de war? Lijkt mij wel
Elk mens is onzeker. Of ik dit in hogere mate heb? Misschien ook wel. Ik ben een perfectionist op elk gebied. Ik moet winnen. En ja dus ook vrouwen. Ik schrijf nu trws gewoon ff mn gedachten op dus kan zijn dat het tegenstrijdig over komt .
quote:
Een advies aan jou: dump je huidige vriendin. Of je dat nu doet of over 3 jaar, dat maakt toch niet meer uit. Niet de vrouw van je leven. En in die drie jaar, kun je heel wat andere vrouwen zoenen / batsen of wel de vrouw van je leven tegen te komen.

Suc6. Ik ben pia
Andere vrouwen batsen boeit me niet. Dank je voor je advies. Hou het in mn achterhoofd .
pi_69259392
quote:
Ik hou juist wel van die hardere reacties. Niets mis mee. Ik zal haar voorlopig niet zien en mij kennende is uit het oog uit het hart, dus waait wel weer over.
Huh, hoe zit het dan met die emotionele binding?
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:05:25 #255
88139 JoeyT
pi_69259577
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Huh, hoe zit het dan met die emotionele binding?
Ik mis haar nu ook. Maar wat kan ik? Ik heb een vriendin, woon samen, Zij vriend, eigen huis. We wonen ver van elkaar vandaan.

Ik heb nu 4 weken met haar doorgebracht. Dus ja die eerste band is er. Maar dat is niets in vergelijking met wat ik met mijn vriendin heb opgebouwd. Mn vriendin vergeet ik niet na een maand of 2. Een verhouding van 4 weken zal ik als herinnering houden, maar het zal geen maanden duren vordat dat gevoel gesleten is.

Ik denk echter dat ze nog wel op mn pad zal komen.
pi_69259802
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik mis haar nu ook. Maar wat kan ik? Ik heb een vriendin, woon samen, Zij vriend, eigen huis. We wonen ver van elkaar vandaan.

Ik heb nu 4 weken met haar doorgebracht. Dus ja die eerste band is er. Maar dat is niets in vergelijking met wat ik met mijn vriendin heb opgebouwd. Mn vriendin vergeet ik niet na een maand of 2. Een verhouding van 4 weken zal ik als herinnering houden, maar het zal geen maanden duren vordat dat gevoel gesleten is.

Ik denk echter dat ze nog wel op mn pad zal komen.
ach ja en anders wel een andere inwisselbare vrouw van lichte zeden.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:22:28 #257
88139 JoeyT
pi_69260077
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

ach ja en anders wel een andere inwisselbare vrouw van lichte zeden.
Ik snap nooit zo goed waarom mensen dit soort opmerkingen plaatsen. Ik zal nooit happen, nooit boos worden, dus het is zinloos.

Ik geef gewoon serieus antwoord op je vraag, dus wees daar tevreden mee of vraag door.
pi_69260309
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed waarom mensen dit soort opmerkingen plaatsen. Ik zal nooit happen, nooit boos worden, dus het is zinloos.

Ik geef gewoon serieus antwoord op je vraag, dus wees daar tevreden mee of vraag door.
Ik trek alleen je ''emotionele binding en het opbouwen met iemand'' in het belachelijke. Ik geloof niet dat dat je motief is, dat is alles. Zeker als je er zo snel weer afstand van kunt doen. Het klinkt meer als consumeren.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:42:06 #259
88139 JoeyT
pi_69260671
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik trek alleen je ''emotionele binding en het opbouwen met iemand'' in het belachelijke. Ik geloof niet dat dat je motief is, dat is alles. Zeker als je er zo snel weer afstand van kunt doen. Het klinkt meer als consumeren.
Tussen afstand van kunnen doen en moeten doen zit een wereld van verschil. Toen ik daar zat kon ik het niet, nu we zover uit elkaar zitten moet het wel.

Bovendien moet je beide op dezelfde golflengte zitten en dat zit ik niet met dat meisje. Zij heeft het nu al erg moeilijk met het bedriegen tegenover haar vriend. Het is dus vrij zinloos als ik haar ga proberen te manipuleren en zo af te dwingen dan zij dit bedriegen voortzet.

Soms moet je realistisch zijn en met zo'n afstand is dat makkelijker.
pi_69278277
quote:

[..]

Volgens mij zie jij mij een beetje als slachtoffer, maar dat ben ik niet he. Het is niet zo dat dit me een groot deel van de dag bezig houdt . Het is lekker om er ff met onbekenden over te kletsen. Er zal hier niemand zijn die mij de juiste richting op zal sturen dat kan ik alleen zelf. Maar dan nog is wel wel nuttig .
[..]

Daar heb je wel een punt. Okay, als het je niet de hele dag bezig houdt, kijk ik er anders naar. Al is het wel veel makkelijker om dit te roepen nu ze uit het oog is he?

Maarre... objectief gezien: zoek eerst maar eens uit wat je wilt: of deze relatie voortzetten zonder vreemdgaan of een relatie met daarnaast gewoon andere dames.

Als je dat antwoord hebt, ben je alweer een stuk verder, lijkt me zo.
Good luck with sorting things (of in dit geval 'thing') out!
You're never fully dressed until you wear a smile
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:29:04 #261
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_69285549
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef MNR het volgende:
Maarre... objectief gezien: zoek eerst maar eens uit wat je wilt: of deze relatie voortzetten zonder vreemdgaan of een relatie met daarnaast gewoon andere dames.
Bijna een heel topic vol met 'praten over JoeyT', en zo te zien niets verder gekomen sinds de OP. Ik heb niet het idee dat Joey het écht nodig vindt om deze afweging te maken.
Zolang de situatie hem niet écht benadeelt, denk ik dat hij het wel best vindt, zoals het nu gaat. Zijn vriendin weet het immers niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_69287893
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Bijna een heel topic vol met 'praten over JoeyT', en zo te zien niets verder gekomen sinds de OP. Ik heb niet het idee dat Joey het écht nodig vindt om deze afweging te maken.
Zolang de situatie hem niet écht benadeelt, denk ik dat hij het wel best vindt, zoals het nu gaat. Zijn vriendin weet het immers niet.
Ja, ik had al een vermoeden dat deze reactie zou komen. En gezien je mij quote: verandering komt niet in een dag. Je weet helemaal niet hoe persoon er op dag 1 in in staat en na X aantal dagen. Dat weet je niet. Daar heb je nl. helemaal niet naar gevraagd.

Maar je hebt helemaal gelijk: Joey vindt het niet echt nodig om deze afweging te maken. Hij is geen stap verder gekomen sinds de OP, de situatie benadeelt hem in geen enkele mate en hij vindt het wel best. En zijn vriendin gaat er nooit achter komen. 100% zekerheid. Super, kun je mij ook zo'n certificaat geven?

Het keert terug, het zal terugkeren en iemand met een beetje hersenen - en dat heeft ie - zal hier iets aan doen.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:59:02 #263
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_69288602
Dan moet het dus eerst een keer góed misgaan, voordat hij er iets aan gaat doen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_69288898
Dat is evident aan het gedrag: of hij pakt het nu aan en de schade is beperkt of hij krijgt straks een enorme smack in the face.
pi_69292276
quote:

[..]

[..]

Je belazert dwangmatig je vriendin, omdat je het zo lekker vindt een ander het hoofd op hol te brengen. Alleen maar omdat JIJ daar een kick van krijgt.
En je vindt je jezelf geen slachtoffer? Nou ja, zal wel bij het ziektebeeld van een narcistische persoonlijkheidsstoornis horen.
Gelukkig ben je ook vrij oppervlakkig, dus veel last zul je er niet van hebben.

Denk maar niet teveel aan je vriendin, die die kant gelukkig nog niet van je kant, of de gevoelens van anderen waar je, voor je eigen genoegen, mee speelt..

Je bent geen slachtoffer
pi_69292556
Ik denk dat Joey T zichzelf vooral belangrijk vindt. Kijk die postgeschiedenis. Alleen maar in single-topics posten als je een relatie hebt.
Volgens mij is ie vooral trots op z'n gedrag.

En natuurlijk zijn er zat vrouwen die een man met een relatie heel interessant vinden. Dus ik denk dat ie hier op internet ook wel weer z'n aandacht krijgt. Daar gaat het om.
pi_69292719
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:07 schreef MNR het volgende:
Dat is evident aan het gedrag: of hij pakt het nu aan en de schade is beperkt of hij krijgt straks een enorme smack in the face.
Volgens mij is dat een fabeltje, niet alles wat je fout doet, komt tien keer zo hard terug, dat is gewoon iets dat mensen graag willen geloven...
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat Joey T zichzelf vooral belangrijk vindt. Kijk die postgeschiedenis. Alleen maar in single-topics posten als je een relatie hebt.
Volgens mij is ie vooral trots op z'n gedrag.

En natuurlijk zijn er zat vrouwen die een man met een relatie heel interessant vinden. Dus ik denk dat ie hier op internet ook wel weer z'n aandacht krijgt. Daar gaat het om.
Dat doe ik ook
compact en kleverig.
pi_69298263
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

In de war is toch heel wat anders dan onzekerheid. In dit geval is onzekerheid het gevolg van in de war zijn...
Als je zeker genoeg bent van je zaken, ben je niet in de war. Ben het dus niet met je eens.

In jouw geval:
je bent niet zeker over je gevoelens van huidige vriendin. Nieuw meisje. Maakt jou in de war.

Vraag aan jou:
hoe zou je het vinden als je huidige vriendin het met een ander doet?
pi_69310079
Anders probeer je eens een vrouw te zoeken waarvan je zeker weet dat ze jou gaat bedriegen, en dan kijk je wat dat met je doet.....
pi_69318586
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef arjanbokhorst het volgende:
Anders probeer je eens een vrouw te zoeken waarvan je zeker weet dat ze jou gaat bedriegen, en dan kijk je wat dat met je doet.....
Ik denk niet veel..
Ofschoon en oppervlakkige, narcistische, oversekste del die alleen maar haar impulsen volgt me een perfecte match voor JoeyT lijkt.
Allebei houden ze dan de schijn op voor elkaar, het beste contact waar mensen die uitsluitend op zichzelf zijn gericht toe in staat zijn:
'Maar schat, dat nieuwe standje.. Met de ruggen tegen elkaar, en dan?'
'Wacht nou maar even, de buren komen zo!'
pi_69377668
Ik vind het hier wel ver gaan. JoeyT is overduidelijk iemand die niet toe is aan een langlopende relatie. Hij is snel verveeld en constant op zoek naar spanning. En laten we wel wezen, relaties worden suf naar verloop van tijd. Superfijn, maar toch wel een beetje suf. En suf, dat past niet in JoeyT's wereld, dus te pas en te onpas zoekt hij situaties op waarin hij weer spanning voelt.

Sommige mensen hier echter mogen ook weleens een spiegel aan zichzelf voorhouden. Wie heeft er niet ooit gedacht over vreemdgaan? Wie is er nog nooit vreemdgegaan? Wie heeft er nog nooit twijfels gehad bij een langlopende relatie? Wie zoekt niet dat beetje spanning in of buiten zijn relatie ( en wees eens eerlijk)?

Bottomline is dat alles uiteindelijk gaat vervelen of je nu rondneukt of iemand vast hebt of beide en dat liefde gaat over het vermogen daar mee om te gaan en toch plezier uit te halen. Die vaardigheid heeft JoeyT absoluut niet onder de knie.
Dus wat rest er dan voor hem? Single worden en gewoon wat rondneuken, erachter komen dat het nix is, een vaste vriendin, vreemdgaan, single worden en gewoon wat rondneuken... etc etc. En hopelijk is dit dat allemaal kortdurend.

Hij moet gewoon lekker dezelfde cirkel weer in en wat maakt het uit dat hij 29 is? Je leven is te kort om dat van je huidige vriendin te verkloten. Zij heeft ook recht op een gast die dr in dr ogen kan kijken en het meent. Ze is het niet voor je gast, geef het gewoon es toe.
Verbaal terrorist
pi_69377859
Even een korte reactie op deze post
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef Player86 het volgende:
Ik herken mijzelf hierin JoeyT .

Punten welke ik ook heb:

- Perfectionist. V_o pleads guilty
- Vrouwelijke aandacht nodig om mijzelf goed te voelen. Groei wat zelfvertrouwen, dan ben je er ook niet van afhankelijk, maar volgt aandacht.
- Het gaat niet om de sex maar meer om het "overwinnen". Jagerinstinct mannen, lijkt me gezond
- Altijd safe sex ook met eigen vriendin. Mafkees!

Ik heb nog wat extra dingen die jij niet hebt of niet beschreven hebt:

- Vrienden staan altijd op 1. Sja, bij wie niet
- Woedeaanvallen. Het is de leeftijd
- Lijkt wel of het nooit goed genoeg is in een relatie. Herkenbaar. Daar heeft ook zowat iedereen last van
- Geen verliefdheidsgevoelens. Ikzelf heb pas 1 keer echt hevige verliefdheid gehad, verder wel kortdurende verliefdheid. Ik ben 28

[ Bericht 1% gewijzigd door Verloren_onschuld op 26-05-2009 22:17:24 ]
Verbaal terrorist
  maandag 25 mei 2009 @ 15:25:11 #273
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_69383843
Je vriendin komt straks naar je toe en vertelt dat ze is vreemdgegaan. Wat denk je dan? Boeit me niet?
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 25 mei 2009 @ 17:40:24 #274
88139 JoeyT
pi_69388210
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef Luxuria het volgende:
Je vriendin komt straks naar je toe en vertelt dat ze is vreemdgegaan. Wat denk je dan? Boeit me niet?
Dan zou ik ontkennen... Kheb nu geen tijd maar ga nog wel op de andere reacties in. Komt er op neerdat ik een beetje heb lopen tongen. Meer niet. Verder zal ik dat vrouwtje niet snel meer zien. En wat ik al eerder zei: uit het oog uit het hart.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:01:57 #275
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_69434658
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef Luxuria het volgende:
Jouw reacties zijn best lachwekkend
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')