Zou er wel een aantal dagen over slapen als iemand daarmee aan zou komen maar denk dat ik niet verder zou gaan met diegene. Zeker omdat vertrouwen alles is in een relatie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
en stel.. zij komt er over 5 jaar achter wat er allemaal gebeurd is. Zal ze dan daadwerkelijk gaan zeggen: Goh wat ben ik blij dat je dat toen niet verteld hebt
om het ff naar JoeyT te weerleggen.. hij zegt net zelf dat hij NIET die schuldgevoelens heeft en het dus ook niet ZIJN probleem vindt dus die visie gaat niet voor hem opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat probeer ik dus juist te weerleggen.
Ik denk dat het best zo kan zij dat het hem helemaal niet het beste uitkomt (e dan heb ik het niet perse over Joey, maar over 'iemand die vreemdgaat'), die kan nl best er zelf heel veel moeite mee hebben en niet zijn vriendin willen kwetsen en de zaken moeilijker maken. Dus vertelt hij het haar niet zodat het ZIJN probleem blijft en hij het niet het hare maakt en het op die manier afschuift.
Wat een kolder, misschien door drank dat er een kleine kans is dat ik het me voor kan stellen maar dit soort dingen flik je gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat het best zo kan zij dat het hem helemaal niet het beste uitkomt (e dan heb ik het niet perse over Joey, maar over 'iemand die vreemdgaat'), die kan nl best er zelf heel veel moeite mee hebben en niet zijn vriendin willen kwetsen en de zaken moeilijker maken. Dus vertelt hij het haar niet zodat het ZIJN probleem blijft en hij het niet het hare maakt en het op die manier afschuift.
Ja, ik wilde het net zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat vinden ja.
Gister nog gehoord tijdens de opnames van BNN's Spuiten en Slikken.
Dat is nou gewoon eerlijk zijn en als je zo graag wil dat je vriendin niet te weten komt dat je vreemdgegaan bent ga je gewoon niet vreemd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij een relatie die voor hen beiden erg goed werkt (naar zijn zeggen) kan verneuken en haar een kutgevoel bezorgen als hij wel zijn mond opendoet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om het ff naar JoeyT te weerleggen.. hij zegt net zelf dat hij NIET die schuldgevoelens heeft en het dus ook niet ZIJN probleem vindt dus die visie gaat niet voor hem op
Ik snap je gedachtengang hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Ik heb het juist erg leuk met mijn vriendin. Nogmaals, zij staat er los van.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om het leuk te houden als je het verteld dus..
Gister vertelde Victoria Koblenko dat ze het niet "erg" zou vinden als haar partner vreemd zou gaan.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is nou gewoon eerlijk zijn en als je zo graag wil dat je vriendin niet te weten komt dat je vreemdgegaan bent ga je gewoon niet vreemd.
Nee ik lees verkeerd:P. Nee ik zie het nut van vertellen niet. Die drang heb ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Ik heb het juist erg leuk met mijn vriendin. Nogmaals, zij staat er los van.
je hebt een relatie met haar... dus kan zij er niet los van staan...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Ik heb het juist erg leuk met mijn vriendin. Nogmaals, zij staat er los van.
Dat is de standaard reaktie, maar dat betekent dus dat je niet goed leest...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtengang hoor.
Maar het komt erop neer dat omdat hij het niet verteld, omdat HIJ de relatie niet kwijt wil raken. Terwijl die keuze bij haar hoort te liggen en niet bij hem. Nu kan ze niks kiezen, omdat ze niks weet.
Het is natuurlijk ook heel afhankelijk van de omstandigheden op dat moment. Wat diegene in die tijd ervoor heeft gedaan (eenmalig vreemdgaan, relatie ernaast gehouden etc)..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
Zou er wel een aantal dagen over slapen als iemand daarmee aan zou komen maar denk dat ik niet verder zou gaan met diegene. Zeker omdat vertrouwen alles is in een relatie.
Dat zijn zo'n beetje mijn woordenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister vertelde Victoria Koblenko dat ze het niet "erg" zou vinden als haar partner vreemd zou gaan.
Maar dat hij het haar niet moest vertellen. Komt ze dr achter dan zou haar relatie niet verbreken. En eigenlijk blij zijn dat hij niets gezegd heeft.
Waarom een gelukkige relatie verbreken voor lust voor een ander. Wanneer er gevoelens zoals liefde/verliefdheid (zoals nu bij Joey) bij zouden zitten wilde ze het pas weten.
als mensheid hebben ooit voor iets gekozen als monogamie... zeg niet dat het werkt, maar het is wel de standaard in een relatie. Als je niet denkt dat je dat aankan moet je het met je partner over hebben om een open relatie aan te gaan of iets als triootjes te doen maar niet achter iemand rug om met iemand anders neuken... maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan.
Toch gaan heel veel mensen vreemd.
Dus tja, kennelijk is het niet altijd gemakkelijk om het 'gewoon niet te doen'
of juist meer vertrouwen gekweekt door zijn eerlijkheid...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is de standaard reaktie, maar dat betekent dus dat je niet goed leest...
Al blijft ze nl WEL en braakt ie de relatie niet kwijt, heeft hij haar dus 'voor niks' gekwetst.
Maar dan weet ze wel hoe hij in elkaar steekt en is het haar keuze dus om te blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is de standaard reaktie, maar dat betekent dus dat je niet goed leest...
Al blijft ze nl WEL en braakt ie de relatie niet kwijt, heeft hij haar dus 'voor niks' gekwetst.
tja...dan heb je als vrouw toch wel erg weinig eigenwaarde lijkt me, kan alleen maar medelijden met dat soort vrouwen hebben eigenlijk...zou ook absoluut geen vrouw willen die er zo over denkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister vertelde Victoria Koblenko dat ze het niet "erg" zou vinden als haar partner vreemd zou gaan.
Maar dat hij het haar niet moest vertellen. Komt ze dr achter dan zou haar relatie niet verbreken. En eigenlijk blij zijn dat hij niets gezegd heeft.
Waarom een gelukkige relatie verbreken voor lust voor een ander. Wanneer er gevoelens zoals liefde/verliefdheid (zoals nu bij Joey) bij zouden zitten wilde ze het pas weten.
Blijkbaar heeft iemand die zoiets doet en dingen niet verteld dingen voor me te verbergen dus dan is het gewoon exitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook heel afhankelijk van de omstandigheden op dat moment. Wat diegene in die tijd ervoor heeft gedaan (eenmalig vreemdgaan, relatie ernaast gehouden etc)..
Maar dan nog.. dat soort dingen hoor je toch wel op het moment zelf te vertellen.
En de mijne.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje mijn woorden
Als mensheid klopt al niet... hier is ervoor gekozen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mensheid hebben ooit voor iets gekozen als monogamie... zeg niet dat het werkt, maar het is wel de standaard in een relatie. Als je niet denkt dat je dat aankan moet je het met je partner over hebben om een open relatie aan te gaan of iets als triootjes te doen maar niet achter iemand rug om met iemand anders neuken... maar dat is mijn mening
Het moeilijke is idd dat er nu gevoelens bij zitten. Ik wil het ook niet weten als mijn vriendin vreemd gaat. Ik zou het ook niet uitmaken als ik het hoorde. Ik zou het wel moeilijk vinden als ze gevoelens voor die ander heeft. Ik weet niet if ik dat zou willen weten. Moet ik ff over nadenken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Weinig eigenwaarde? Ik denk juist veel. Ze weet wat ze waard is en dat haar man haar niet zou verlaten voor een simpele wip.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...dan heb je als vrouw toch wel erg weinig eigenwaarde lijkt me, kan alleen maar medelijden met dat soort vrouwen hebben eigenlijk...zou ook absoluut geen vrouw willen die er zo over denkt.
in omgekeerde situatie.. zou jij het dan wel of niet willen weten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik lees verkeerd:P. Nee ik zie het nut van vertellen niet. Die drang heb ik dan ook niet.
Mee eens. Of dan is die persoon gewoon niet de ware voor je!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als mensheid hebben ooit voor iets gekozen als monogamie... zeg niet dat het werkt, maar het is wel de standaard in een relatie. Als je niet denkt dat je dat aankan moet je het met je partner over hebben om een open relatie aan te gaan of iets als triootjes te doen maar niet achter iemand rug om met iemand anders neuken... maar dat is mijn mening
Dan kies je toch niet voor monogamie, maar doe het niet stiekem.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als mensheid klopt al niet... hier is ervoor gekozen.
Maar dan nog is het kennelijk helemaal niet zo normaal om monogaam te zijn, want hoeveel % van de mensen ging weleens vreemd?
Als het lust was is het zo vele malen makkelijker. Die gevoelens zijn kut. Ze brengen je hoofd op hol.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het moeilijke is idd dat er nu gevoelens bij zitten. Ik wil het ook niet weten als mijn vriendin vreemd gaat. Ik zou het ook niet uitmaken als ik het hoorde. Ik zou het wel moeilijk vinden als ze gevoelens voor die ander heeft. Ik weet niet if ik dat zou willen weten. Moet ik ff over nadenken.
tuulk, dat is altijd zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En de mijne.
Je weet echt pas wat je zou doen als je in zo'n situatie zit. Mensen langs de zijlijn kunnen makkelijk schreeuwen tot het ze zelf overkomt.
Zo een iemand moet gewoon geen relatie aangaan en lekker rondneuken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Weinig eigenwaarde? Ik denk juist veel. Ze weet wat ze waard is en dat haar man haar niet zou verlaten voor een simpele wip.
ik geef ook eerlijk toe dat monogamie niet onze ware aard is.. vandaar dat ik schrijf dat je dan maar een openrelatie moet aangaan als je het niet kan zijn. Er zijn ook genoeg mensen die WEL een monogame relatie volhouden....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als mensheid klopt al niet... hier is ervoor gekozen.
Maar dan nog is het kennelijk helemaal niet zo normaal om monogaam te zijn, want hoeveel % van de mensen ging weleens vreemd?
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tuulk, dat is altijd zo.
Betekent nog niet dat je altijd maar alles goed en dergeijke moet vinden omdat je het zelf nog niet hebt meegemaakt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of juist meer vertrouwen gekweekt door zijn eerlijkheid...
Of ze is realistisch en ziet in dat het nou eenmaal regelmatig gebeurt, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...dan heb je als vrouw toch wel erg weinig eigenwaarde lijkt me, kan alleen maar medelijden met dat soort vrouwen hebben eigenlijk...zou ook absoluut geen vrouw willen die er zo over denkt.
Zo komt het wel een beetje over als je zegt: jullie schreeuwen wel hard dat het fout is, maar je weet niet hoe je zelf zou reageren'quote:
En dan heb je een relatie met iemand die er heel anders over denkt, maar ben je wel ontzettend gek op elkaar...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kies je toch niet voor monogamie, maar doe het niet stiekem.
Zo staat/stond het er ook. Bullshit want je bent er zelf bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo komt het wel een beetje over als je zegt: jullie schreeuwen wel hard dat het fout is, maar je weet niet hoe je zelf zou reageren'
Waarom überhaupt kiezen voor een simpele wip als je iets veel mooiers met iemand anders hebt?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Weinig eigenwaarde? Ik denk juist veel. Ze weet wat ze waard is en dat haar man haar niet zou verlaten voor een simpele wip.
Leesbaar.. maar wat ik hierin lees is het volgende:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of ze is realistisch en ziet in dat het nou eenmaal regelmatig gebeurt, dat kan natuurlijk ook nog.
Dat je gewoon zegt: Ik weet dat het vaak gebeurt, dus onderken ik dat het ook in mijn relatie kan gebeuren, maar als het gebeurt en ik ben gelukkig met mijn man, wil ik geweoon het vertyrouwen in hem kunnen blijven houden en als hij het me zegt ben ik het kwijt en moet ik het weer opbouwen, wat veel tijd en moeite kost, maar ik weet toch vantevoren dat ik hem daar niet om ga dumpen, dus kan ie beter gewoon niets zeggen, dat bespaart mij de moeite van het opbouwen van mn vertrouwen.
pff, is dit leesbaar?
Helemaal mee eens ja. Het is de sterkste drug die er is. En in deze situatie schiet je er weinig mee op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het lust was is het zo vele malen makkelijker. Die gevoelens zijn kut. Ze brengen je hoofd op hol.
Ene moment weet je wat je moet doen. Andere moment denk je van: Ja maar.. Wat nu als ik...
Ene moment zweef je in de 7de hemel.. Andere moment sta je met beide benen op de grond en bedenk je je waar je nu eigenlijk mee bezig bent.
Die gevoelens maken het verrot. Verliefd zijn is ontzettend fijn. Die warme gevoelens als je aan de ander denkt. Het gezicht te zien van de ander. Die knuffel van de ander. Die eerste zoen. Alles is heerlijk.
Tot je weer wakker word en ziet waar je je in bevind.
Ik zeg dat mensen vaak veroordelen zonder te weten waar ze over praten. Niet dat ze alles maar goed moeten vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo komt het wel een beetje over als je zegt: jullie schreeuwen wel hard dat het fout is, maar je weet niet hoe je zelf zou reageren'
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo staat/stond het er ook. Bullshit want je bent er zelf bij.
We missen ripley nog nuquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leesbaar.. maar wat ik hierin lees is het volgende:
Jij zou het niet erg vinden als je man vreemd ging, zolang hij het maar niet verteld.
Dan kiest die ander er misschienv oor om de relatie te verbreken. Dan is die relatievorm dus gewoon niet geschikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan heb je een relatie met iemand die er heel anders over denkt, maar ben je wel ontzettend gek op elkaar...
maar wie zegt dat wij dit allemaal niet al eens hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg dat mensen vaak veroordelen zonder te weten waar ze over praten. Niet dat ze alles maar goed moeten vinden.
Verliefdheid zou ik zoveel mogelijk uit de weg gaan als ik een relatie heb,ook al kan dat wel erg moeiijk zijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja. Het is de sterkste drug die er is. En in deze situatie schiet je er weinig mee op.
Na een aantal jaar is die spanning in de slaapkamer er af. Dat gebeurt gewoon. En er zijn mensen die daar genoegen mee nemen en nergens naar zoeken. Er zijn er echter meer die het dus buiten de deur zoeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom überhaupt kiezen voor een simpele wip als je iets veel mooiers met iemand anders hebt?
Je wil toch geen kerel die stiekem ergens anders iets haalt wat ie bij jou ook kan krijgen?
Heel flauw.. en doet ook niet ter zake nu.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We missen ripley nog nu
Ja die is flauw
Eeeeh! Wrong.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Na een aantal jaar is die spanning in de slaapkamer er af. Dat gebeurt gewoon. En er zijn mensen die daar genoegen mee nemen en nergens naar zoeken. Er zijn er echter meer die het dus buiten de deur zoeken.
En dan ga je niet een gelukkige relatie (want dat kan je ook hebben zonder seks) op het spel zetten. Dus dan kan hij dat niet bij jou krijgen.
Ik zeg ook niet dat jij (of iemand anders) het niet heeft meegemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wie zegt dat wij dit allemaal niet al eens hebben meegemaakt
En dat is erg?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leesbaar.. maar wat ik hierin lees is het volgende:
Jij zou het niet erg vinden als je man vreemd ging, zolang hij het maar niet verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |