Was je lul maar goed na afloop danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Neleos het volgende:
Niks mis met een biertje doen. Ga vanavond ook een paar biertjes doen.
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:23 schreef LaStrange het volgende:
Ik zeg dat anders regelmatig hoor
"hee, hoe is 'ie, ff een biertje doen vanavond?"
ben ik nu een loser?
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef Dennis101 het volgende:
'bieren' vind ik anders nog veel erger. Als in, "we zaten lekker te bieren".
Om het nog maar niet te hebben over (wannabe)yuppen die 'een prosecco gaan doen'.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:28 schreef cultheld het volgende:
Nog erger: quasi-hippe (mannelijke) studenten die voorstellen om 'een wijntje te gaan doen'.
Dus omdat er een erger alternatief is moet het kunnen?quote:
Echte kerels drinken het glas en laten het bier liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:30 schreef Druktemaker het volgende:
Net als zeggen "een biertje drinken"
Wie drinkt er nou weer bier
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:30 schreef Bowlingbal het volgende:
En boodschappen doen! Je boodschappen doe je niet, die haal je. Boodschappen doen slaat nergens op.
Bierdrinken niet gayquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:43 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Bierdrinken gay, maar plotseling Franse termen gebruiken niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bierdrinken niet gay
Biertje doen TRES GAY
nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dus omdat er een erger alternatief is moet het kunnen?
Wat dacht je van een biertje 'pakken', dat slaat in ieder geval nog ergens op, of gewoon drinken.
Huubkequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:55 schreef Sinterlexxxus het volgende:
T ken best zo zijn da we daalk nog ff na de kroeg goan of nie da?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:55 schreef Sinterlexxxus het volgende:
T ken best zo zijn da we daalk nog ff na de kroeg goan of nie da?
Hahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Of "zullen we een pooltje leggen" i.p.v. zullen we poolen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Om het nog maar niet te hebben over (wannabe)yuppen die 'een prosecco gaan doen'.
Véél te lang. Als ik op kantoor even met iemand apart wil zitten, dan is alleen "bakkie?" al genoeg.quote:
Nee, ik werd laatst gebeld door een vriend van me die voorstelde om 'straks even een zuipje te leggen'quote:
Gisteren voor het eerst Alfa bier gehad. Maar wat is dat lekker zegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef Nikmans het volgende:
Wie zegt dat nu
Een biertje drink je, dat doe je niet, stelletje smeerlappen
Klacht: Lijkt me duidelijk
Antiklacht: Bier
Peukie doen is welquote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef Mriya het volgende:
Retard taal.
Biertje doen.![]()
![]()
Peukie doen.![]()
![]()
Rokers.![]()
En toen wiste je hem uit je telefoon.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:33 schreef Hagelkaas het volgende:
Nee, ik werd laatst gebeld door een vriend van me die voorstelde om 'straks even een zuipje te leggen'
We zuipen de hele avond doorquote:Op zondag 17 mei 2009 18:40 schreef WD.40 het volgende:
"Wordt er nog ergens een barretje omver getrokken vanavond?"
"aan het hout gaan".quote:Op zondag 17 mei 2009 18:40 schreef WD.40 het volgende:
"Wordt er nog ergens een barretje omver getrokken vanavond?"
Alfaquote:Op zondag 17 mei 2009 18:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst Alfa bier gehad. Maar wat is dat lekker zeg
Hier in de 'dirty south' krijg je bijna overal alfa/brand en ik moet zeggen dat Alfa ook mijn favoriet isquote:Op zondag 17 mei 2009 19:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wist niet eens van het bestaan af. Maar heb het geprobeerd en het beviel mij super
quote:
Eerst even toestemming vragen voordat jij een Amsterdammer mag aanspreken onderkruipsel!quote:
slaat idd nergens opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja
Het klinkt niet en het slaat ook nog eens nergens op
Als je 'kameraden' zegt zit je per definitie al in het loser-rijtje, dan hoef je niet eens meer te zeggen dat je een 'drankje gaat doen'quote:Op maandag 18 mei 2009 10:59 schreef Catbert het volgende:
TS heeft het zeker ook nooit over z'n vrienden maar over "kameraden" om maar heel duidelijk te laten zijn dat ze ab-so-luut niet ghey zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |