abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69089002
Oh noes!
Ik heb wel geen topicopenangst, maar ik kan nooit wat met SC-titels

Iemand iets creatievers?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69089029
Het bankje waar olifantjes bevallen
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_69089046
ow dat klinkt eigelijk helemaal nie zo aardig ......doe maar nie
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:21:22 #4
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69089052
tis toch goed zo
feli met je nieuwe bank!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_69089069
Ohja, daar ging het ook nog over

Ik ben ook aan 't kijken, maar vind 't eigenlijk wel spannend. Een paar jaar terug hadden ze in Amersfoort ook zo'n cam bij een zwangere olifant (mijn naamgenote ) en die heeft toen d'r eigen kind doodgetrapt... brrr.
pi_69089101
Innepin, gefeliciteerd met de nieuwe bank
Huup, gefeli met andere auto, ziet er mooi en stoer uit zeg.
Max, nog gefeli met je verjaardag, dasn idd niet leuk als er veel mensen gaan afbellen dan
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:24:43 #7
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69089135
bij mij doet die stomme olicam t nogsteeds niet
pi_69089253
Olicam klinkt als een jerrycan met olie
pi_69089268
Bij mij wel, ik dacht net dat ik het olifantje zag liggen, maar het was de bal
pi_69089452
Die medewerker heeft ook een rotklusje...wachten tot het eindelijk gaat gebeuren...pffff
pi_69089556
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:47 schreef pinquit het volgende:
huupfluup, mooie auto! is ie nou zwart of bruin? tis écht een grotemensenauto
t is spinazie-diarree-groen

Innepin gefeli met zeh couch!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69089569
Die medewerker die nu in beeld is die zit wel eerste rang

Oooh nu zitten er ineens een hele hoop op een rijtje
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:45:37 #13
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69089773
* pinquit wordt steeds meer geirriteerd door die antwerpenzoo
pi_69089779
Lekker kleurtje Huup

Ik ben vanmiddag lekker onderuit gegaan in de tuin met snoeien .
Dr staat een dekenkist/bankje in mn tuin en ik d8, daar kan ik wel opstaan voor de hogere takken die dr af moeten. Dus ik ben lekker aan het knippen, maar na een paar minuten vond bankje mij toch te zwaar blijkbaar en ik zakte erdoor .

Imagine: Fannie zakt zo'n 40 cm naar beneden met armpjes in de lucht, schrik , kukelt achterover met rug op reeds gesnoeide takken (gelukkig geen rechtopstaande takken ), mist op 10 cm na aanraking van hoofd met parasolvoet, gooit in tussentijd de snoeischaar van zich af want ik stond in bankje dus die sleepte ik mee in de val, en kreeg ik bijna bankje plus grote rugleuning boven op me, kon um nog net tegenhouden....

Gevolg: geschaafde elleboog, geschaafde hand, auw rug en auw knie (dat van die knie snap ik nie, die heb ik niet geraakt volgens mij ) maarrrr..... geen hersenschudding!
  Moderator zaterdag 16 mei 2009 @ 16:45:48 #15
5428 crew  miss_sly
pi_69089780
Als ik de staatsloterij nog eens win, ga ik als vrijwilligerswerk in de dierentuin olifantenpoep scheppen. En als er dan een bevalling is, sta ik lekker ook vooraan

Wij hebben net een heel leuk gordijn voor de babykamer gezien Het behoeft alleen nog wel wat aanpassing en het is toch niet heel erg goedkoop. Nu zit mijn niet creatieve brein te denken hoe ik zoiets zelf kan maken, en dat kan nooit moeilijk zijn. Het raktische deel kan ik zonder meer, maar het creatieve deel gaat nooit zo mooi worden als wanneer ik het zo koop...dillema
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69089782
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

t is spinazie-diarree-groen

Ze hadden trouwens bij onze Hema ook al geen bruine rompertjes meer
pi_69089833
ik word suf van die ollefnarkt.. ik kijk t al half sinds gisteravond.. maar ik hoop dat die bevalling spectaculair word

wedden dat ik m mis.
heb ik al die uren naar een puffende ollefnark zitten kijken
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69089847
Fannie Je maakt er een kleurrijke omschrijving van en ik moest bijna lachen, maar eigenlijk klinkt het wel heel pijnlijk

Miss sly, vrijwilligerswerk met beestjes is sowieso tof hoor
Een vriendin van mij heeft net vijf weken in Thailand vrijwilligerswerk gedaan op een soort olifantenopvang, zó gaaf en jaloersmakend!
pi_69089981
ik heb 3 jaar lang vrijwillig op een kinderboerderij gewerkt
stront scheppen is awesome
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator zaterdag 16 mei 2009 @ 16:55:23 #20
5428 crew  miss_sly
pi_69090057
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:47 schreef innepin het volgende:
Fannie Je maakt er een kleurrijke omschrijving van en ik moest bijna lachen, maar eigenlijk klinkt het wel heel pijnlijk

Miss sly, vrijwilligerswerk met beestjes is sowieso tof hoor
Een vriendin van mij heeft net vijf weken in Thailand vrijwilligerswerk gedaan op een soort olifantenopvang, zó gaaf en jaloersmakend!
Ow, daar heb ik ook eens naar gekeken om dat zoiets te doen. Er is een soort van eco-vakantie te boeken waarbij je dus zoiets kon doen en dat leek me zoooo gaaf

Kinderboerderij, ook al zoiets

Ik ga me niet vervelen, maar voorlopig moet ik nog gewoon werken voor mijn geld, helaas
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69090126
ik wil een zorgboerderij beginnen met bejaarden en diertjes.. dan mogen de bejaarden schoffelen..en tussen de middag krijgen ze stamppot en dan vallen ze aan tafel in slaap terwijl er konijntjes om hen heenhuppeleh
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:57:51 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69090134
Ik ga zo lekker uit eten. Ik dacht: ik meld het effe.

Ik vind strontscheppen helemaal niet zo awesome eigk. I hate it. Maarja, jij bent dan ook...biepbiep....AWESOM-O...biepbiep
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69090169
Fannie auw!
pi_69090205
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Dakota het volgende:
ik wil een zorgboerderij beginnen met bejaarden en diertjes.. dan mogen de bejaarden schoffelen..en tussen de middag krijgen ze stamppot en dan vallen ze aan tafel in slaap terwijl er konijntjes om hen heenhuppeleh
Als je dan nog zorgmedewerkers zoekt : Ik weet er nog wel een
pi_69090210
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan bij 't asiel in de buurt... tussen alle kittens, poezen en honden is het poepruimen ineens niet zo vervelend meer... ook omdat de poezen óók aandacht nodig hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')