quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:48 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie ook wel eens Red & Blue beluisterd? Toen heette ze nog Stefani.
Welke ben jij?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:24 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb Paparazzi met m'n band gedaan
het is gewoon erg catchy , en denk niet dat veel artiesten er mee weg zouden komenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:29 schreef Ritmo het volgende:
Hoe krijgt ze het weer voor elkaar dat je een popnummer waar teksten als: "Rarawawawa Gagaga" in voorkomen gewoon lekker vind?![]()
krijg alleen maar van die fake vids op youtubequote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
krijg alleen maar van die fake vids op youtube
thanksquote:
zo ziet ze er inderdaad een stuk leuker uit .quote:Op woensdag 18 november 2009 00:16 schreef YC2009 het volgende:
ik heb Bad romance 234 miljard keer gezien
en wat ik nu echt tof vind aan STEFANI JOANNE ANGELINA GERMANOTTA aka Lady Gaga
is haar ''Echte haren'' en de make up enzo
t is een andere vrouw geworden ((en dat is positief))
[ afbeelding ]
en de officiële clip
thanks , gelijk gehaaldquote:Op maandag 16 november 2009 13:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
The Fame Monster is uitgelekt
bad romance staat op nr 1 deze weekquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:54 schreef Prego het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal into Dance In The Dark, wat een heerlijk nummer
bij ook voorlopigquote:
Dit gaat de gemiddelde Gaga-hater weer net zo erg vinden als po po po po po po po pokerfacequote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef sandesh het volgende:
Ra ra ah ah ah ah ra ma ra ma ma ah ga ga ou la la want your bad romance
luister deze dan maar :quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef ScottTracy het volgende:
Hoop dat ze ooit weer teruggaat naar die stijl van 2007. Alles wat ze nu doet is volgens mij ook gewoon een act. Vond die vergelijking met David Bowie in zijn Ziggy Stardust-tijd eerder dit topic eigenlijk best goed gevonden.
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef YC2009 het volgende:
PARIS HILTON JE BENT EN JE WORD NOOIT ZOALS LADY GAGA.,,,, STOMME BITCH
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |