Het is geen "meuk". Lady GaGa is een geweldige artiest.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Hukkie het volgende:
Sommigen lijken nogal wat geld over te hebben voor popmuziekmeuk.
Jawel, dat had ik al door, maar ik dacht eens een tegengeluid te laten horen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is geen "meuk". Lady GaGa is een geweldige artiest.
En ik weet niet of je het door had, maar dit is een fantopic.
50 is dan dus voor de zitplaatsen? Pff.. ik wil best 85 euro betalen, maar ik wil ook wel iets kunnen zien.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is voor de staanplaatsen.
Wat een oplichterij.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is voor de staanplaatsen.
Zitplaatsen zullen dan duurder dan 85 euro zijn, tegen de 100 euro.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef kanya het volgende:
[..]
50 is dan dus voor de zitplaatsen? Pff.. ik wil best 85 euro betalen, maar ik wil ook wel iets kunnen zien.
Oh haha.. ik dacht dat staplaatsen beter waren dan zitplaatsen. Je wilt toch niet zo´n hele show zitten, of anders een irritant stoeltje achter je hebben? Ik voel me wel een beetje een concertnoob nuquote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zitplaatsen zullen dan duurder dan 85 euro zijn, tegen de 100 euro.
Ik hoorde dat zit 50 is en sta 85. Vond het ook al raar, maar goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zitplaatsen zijn juist goedkoper dan staanplaatsen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Is altijd zo. in het midden sta je toch dichter bij het podium dus zou je in theorie veel meer kunnen zien.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zit 50 is en sta 85. Vond het ook al raar, maar goed.
Hmm, true.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef ScottTracy het volgende:
Is altijd zo. in het midden sta je toch dichter bij het podium dus zou je in theorie veel meer kunnen zien.
Waar stond/ zat je toen? Was dat qua zicht een beetje te doen?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Evertjan het volgende:
ben bij het concert van Anouk geweest 2 jaar geleden en daar was het geluid perfect
staanplaatsen op het veld redelijk vooraan. Maar ik weet niet wat voor podium Lady gaga mee neemt. Anouk had toen een hele catwalk om het veld heen dus liep ze echt langs alle tribunes rondquote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef kanya het volgende:
[..]
Waar stond/ zat je toen? Was dat qua zicht een beetje te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Madonna, net als Lady Gaga ook van LiveNation niet. Daar betaalde je meer voor een zitplaats dan een staanplaats.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Is altijd zo. in het midden sta je toch dichter bij het podium dus zou je in theorie veel meer kunnen zien.
bronquote:Vanochtend begon de voorverkoop van het Madonna-concert wat in september plaats zal vinden in het Arnhemse stadion Gelredome. Binnen één kwartier was dat uitverkocht, waarna men besloot een tweede concert, op 9 september, in de voorverkoop te gooien. Dat was eveneens binnen no-time uitverkocht. De in totaal 60.000 kaartjes gingen weg voor prijzen van 77 euro voor een veldplaats tot 86 euro voor een zitplaats.
Dat is dan een uitzondering, normaal gesproken is dat niet zo. Die van 86 euro zullen ook geen gewone zitplaatsen zijn geweest, neem ik aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij Madonna, net als Lady Gaga ook van LiveNation niet. Daar betaalde je meer voor een zitplaats dan een staanplaats.
[..]
bron
Ik betaalde volgens mij zelfs 96 euro en het podium met Madonna waren klein om te zien. Beslist geen aanrader.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is dan een uitzondering, normaal gesproken is dat niet zo. Die van 86 euro zullen ook geen gewone zitplaatsen zijn geweest, neem ik aan.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:04 schreef Mylene het volgende:
Ik zou voor staanplaatsen gaan en er dan voor zorgen om er zo vroeg mogelijk te zijn zodat je dicht bij het podium kunt komen.
Zijn ze dat niet allemaal?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, dat had ik al door, maar ik dacht eens een tegengeluid te laten horen.
Wat mij betreft is Gaga vooral een zelfverklaarde diva, maar voor de fans: adoreer zoveel als je wilt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |