Ik volg haar al zo lang!quote:Op maandag 1 maart 2010 00:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahah ik ken het gevoel! Precies hetzelfde gehad toen ik het hoorde.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:14 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik volg haar al zo lang!Ik ga echt huilen als ik geen kaartje weet te bemachtigen.
Wow. Groovy.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ga echt huilen als ik dit ook mis.
Dat maakt de keuze wat makkelijker. Ik ga naar het Sportpaleis.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef Evertjan het volgende:
trouwens wel in het grote gelredome en niet in de XS versie
http://www.sportpaleis.be/nl/praktisch/zaalhuur/sportpaleisquote:# capaciteit tribunes: 12.000 zitplaatsen (13.500 bij gebruik van het volledige ovaal “in the round”)
# capaciteit middenplein: 1.780 zitplaatsen of 5.000 staanplaatsen
De akoestiek in het Gelredome is niet zo slecht als in de Arena, maar het scheelt ook niet veel. Had haar dan nog liever in de HMH gezien, maar ach. We moeten het ermee doenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef kanya het volgende:
Ah oke.. dan is het begrijpelijk dat je naar Antwerpen gaat.
Waarover wordt er dan altijd zo gezeurd dat de akoestiek er vet slecht is.. is dat de Amsterdam Arena ofzo? Of wel Gelredome..?
Ach ja.. als leek zal ik het sowieso wel niet merken. Ooooohh.. ik ben zo blij dat ik net een vriendin om heb kunnen praten om mee te gaan
Dat is voor de staanplaatsen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef kanya het volgende:
Oh echt? Haha, ik dacht dat dat die 85 euro kaarten waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |