quote:
theo maassen ziet er altijd zo gevaarlijk uit hequote:
Ja, lekker dan. Hoe moeten wij dat dan weten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wie die gozer is, maar op zijn site staat hij met een heleboel celebs
Handig, zo'n onbekende Nederlander.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wie die gozer is, maar op zijn site staat hij met een heleboel celebs
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:48 schreef chufi het volgende:
Misschien toch handig om de naam van de nieuwe persoon erbij te vermelden
staat toch op de foto dat het E-life is ?quote:Op maandag 18 mei 2009 05:51 schreef Ruud het volgende:
Ik heb geen idee wie die negers zijn
Misschien toch inderdaad maar namen erbij. Of een beetje mainstream houden...
Who the hell is E-life... Kom op die kent toch niemandquote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat toch op de foto dat het E-life is ?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Who the hell is E-life... Kom op die kent toch niemand
quote:In 1997 staat de Rotterdamse rapper in navolging van zijn eerste single op het podium met bekende namen als LL Cool J, Snoop Doggy Dogg, Ice Cube, Wu-Tang Clan, Public Enemy, Black Street en Run DMC.
quote:In 2002 is E-life betrokken bij “Kevin Masters Late Night”, een populaire talkshow bij Yorin.
heb (uiteraard) ff op zijn naam gezocht en kwam een aantal foto's tegen met celebs, dus dacht dat het wel konquote:Op maandag 25 mei 2009 21:43 schreef qonmann het volgende:
Onbekende mensen koppelen is lastig
Is een koppelfoto met een slinger, bal of ander dansmateriaal ook goed?quote:
ik dacht dat het aan mij lag, dat ik niet goed kon zoeken !quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef chufi het volgende:
Iemand iets kunnen vinden ? Zij staat alleeen maar met hem op de foto ...
1 hele minuut eerderquote:
echt ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef chufi het volgende:
Lekker ding , maar heeft ze ooit al een ander vriendje gehad dan Ronaldo... Veel fotos maar of met Ronaldo of met onbenoemde personen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |