quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef mazaru het volgende:
Dat kind heeft echt geen opvoeding gehad. Zit ze weer te roken aan de tafel waar iemand zit te eten
[ afbeelding ]
okequote:
In het begin werd trouwens de indruk gewekt dat er meer mensen welkom waren, maar nu zijn het steeds dezelfde. Hoe zit dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou godverdomme een keer tijd worden!
Omdat ik me niet voor kan stellen dat er niet één kapster te vinden is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als de redactie schrijft dat ze het geprobeed hebben en het lukt niet, waarom denk jij dan dat het een smoesje is ?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mensen die nu roepn dat Marilin groot gelijk heeft....
Dat zijn dezelfde types die het graaigedrag in de maatschappij goedpraten...
Omdat het kan! En ik kom er mee weg!
Groepsgevoel : NUL !!
Ik voel een hit aankomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:31 schreef Toverheks het volgende:
Marilien, Marilien, Marilien, ik heb nog nooit zo een grote hebberd als jou gezien.
Marilien, Marilien, Marilien,en straks weer roepen, wie heeft mijn peukjes gezien.
Marilien, Marilien, Marilien, nog even, en jij hebt de rest van de Bunkerdagen echt geen Leven.
Marilien, Marilien, Marilien, ik zeg je, geen credits meer van mij, ik heb het wel gezien.
Hij begint nu net.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben teleurgesteld in de 3. Ik had zeker van Jeroen toch wel wat vuurwerk willen zien over deze oneerlijke behandeling. Waar blijft hij nu met zijn praatjes?
Geef mij maar een schaar, ga ik wel los op haar kapseltje..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik me niet voor kan stellen dat er niet één kapster te vinden is.
Alleen daarom, verder heb ik geen diepliggende conspiracy-theoriën.
Ik bedoel maar, kappers genoeg te vindenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Geef mij maar een schaar, ga ik wel los op haar kapseltje..
ze moesten creatief zijn, Jeroen springt nu creatief met de regels om. Er is geen sanctie bekend dus tja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:36 schreef Toverheks het volgende:
zo 1 punt voor Eline, je moet rekening met elkaar houden, ze zegt het niet voor niks, ze is niet zo dom steeds meer zegt ze de juiste dingen is me opgevallen, denk dat Eline wel groepsgevoel heeft.
En weet bijna zeker nu, als Eline in de Marilien-positie zat had zij gewoon make-up besteld, shampoo en misschien wat lekkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |