quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:14 schreef logicc123 het volgende:
wat gebeurt er trouwens als de rest gewoon van Marilien d'r eten gaat eten.
Die zit in hilversum.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Van de site:
Zaterdag 16 mei, 12.35 uur
Prinsesje vraagt om meer...
Marielin geniet met volle teugen van haar luxe opdracht. Na al haar luxe van vanmorgen is ze zeker nog niet klaar. De koffie gaat er goed in bij haar, ze heeft inmiddels al drie keer koffie gekregen, met koekjes en suiker. Vervolgens vroeg Marielin om haar koffers waar ze gelijk in is gedoken om zelf een nieuwe outfit uit te zoeken. Als een prinsesje loopt Marielin door The Bunker te pronken. Toen Marielin om eten vroeg heeft ze een goed gevuld dienblad gekregen met eten, sigaretten en bubbels! Jeroen keek wel een beetje zuur bij het zien van de alcoholische versnapering waar hij niets van mocht nemen. Eline zei met een lichte jaloerse trek om haar mond dat Marielin er maar lekker van moest genieten. Was dit gemeend?
Marielin heeft ook aangegeven dat ze graag naar de kapper zou willen, de redactie is direct aan het bellen geslagen maar dit bleek toch een hopeloze onderneming op zaterdagmorgen. We mogen niet vergeten dat om 14:00 uur de opdracht afloopt en Marielin alles weer in mag leveren. Zal dit een breekpunt voor haar zijn?
Claire kan toch komen knippen
dat is nu juist het leuke dat de andere 3 het haar wel gunnen....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iedereen gunt het haar.
En Jeroen noemde de mogelijkheid dat er 3 luxe krijgen, en eentje niet.
Ze lijken wel wat boven het spel te staan, ipv erin.
Iedereen heeft een prijs. Ze kunnen best aan een kapper komen, je moet wel willen betalen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Die zit in hilversum.
Maar Eline had de tondeuze wel over het hoofd van Marielin kunnen halen
Ïets gunnen en klagen zijn twee aparte zaken. Ik denk dat er genoeg door die kopjes gaat van die anderen. Maar ook zij weten dat er mensen meekijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dat is nu juist het leuke dat de andere 3 het haar wel gunnen....![]()
iedereen had verwacht dat ze zouden gaan klagen terwijl ze alleen maar lolliger worden zo ...
ondertussen begint Marilien al te klagen dat ze het niet op krijgt
Natuurljk is er altijd wel een kapster te vinden, al is het zaterdag middag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iedereen heeft een prijs. Ze kunnen best aan een kapper komen, je moet wel willen betalen.
Enne, Claire vind ik een goed alternatief.
denk je dat of is dat zo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:22 schreef juul. het volgende:
[..]
dan worden de slaapzakken weer afgevoerd
Zou godverdomme een keer tijd worden!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kom ik vanavond toch wat lekkers brengen
Ik denk dat ze weten dat het een bedoeling heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ïets gunnen en klagen zijn twee aparte zaken. Ik denk dat er genoeg door die kopjes gaat van die anderen. Maar ook zij weten dat er mensen meekijken
Zijn er tegenwoordig geen koeriersdiensten meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou godverdomme een keer tijd worden!
Na het dagduel? Dat kan ik redden. Ik zal me melden aan de poort.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
dat was de opdracht nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens
Zij mag nu alles vragen, mogelijk mag iemand anders het morgen.
Gebruik van maken nu het kan
Ze kunnen de koffiejongen ook op pad sturen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig geen koeriersdiensten meer?
Als de redactie schrijft dat ze het geprobeed hebben en het lukt niet, waarom denk jij dan dat het een smoesje is ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurljk is er altijd wel een kapster te vinden, al is het zaterdag middag.
Smoesjes
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef mazaru het volgende:
Dat kind heeft echt geen opvoeding gehad. Zit ze weer te roken aan de tafel waar iemand zit te eten
[ afbeelding ]
okequote:
In het begin werd trouwens de indruk gewekt dat er meer mensen welkom waren, maar nu zijn het steeds dezelfde. Hoe zit dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |