Dat dit kan men in Nederlandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:02 schreef Robin__ het volgende:
Ik zie er nu een.. 'de burka baby'
.. een doek over een wieg heen en dan een of ander gejank er onder..
mijn fucking god
OW WAT LEUK DAT JE DAT ONS EVEN WIL MEDEDELEN GEWELDIG NIEUWS !!!!! WAAROM KOOP JE ER NIET METEEN EENTJE LEUK JOHquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Zo gaar he.
Maar opzich wel geniaal bedacht.
Voor de mensen die enkel Nederland 1, 2 en 3 kijken: het is een reclame voor troep op je telefoon dat je zogenaamd met je GSM door iemand kleren heen kan kijken
En daarvoor moet niet sms'en zoals bijv. 'naaktkijker aan' of 'ik-kijk-zogenaamd-door-jouw-kleren-heen aan' of 'met-je-gare-gsm-door-kleren-heen-kijken aan'
maar: 'niets aan''hoe kom je erop
'het is natuurlijk niet echt, maar het lijkt wel zo'
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:02 schreef Robin__ het volgende:
Ik zie er nu een.. 'de burka baby'
.. een doek over een wieg heen en dan een of ander gejank er onder..
mijn fucking god
Dat die reclames allemaal kankeriritant zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Terechtplus1 het volgende:
het is dus geniaal bedacht zeg je..
wat is je klacht dan? dat het niet echt is?
quote:
Wat een gemaakt enthousiaste kutstem heeft die gast inderdaad zeg, afschieten gewoon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:06 schreef Penisbaard het volgende:
Welke flikker spreekt eigenlijk al die SMS reclames in?
Ga is terug naar de R&P, Kutnoobquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef wegwijsmachinist het volgende:
[..]
OW WAT LEUK DAT JE DAT ONS EVEN WIL MEDEDELEN GEWELDIG NIEUWS !!!!! WAAROM KOOP JE ER NIET METEEN EENTJE LEUK JOH
getverderrie - wat een gore gedachten heb jij.... baaaah... mijn hele zaterdag voor de rest verpest... voel me nu al misselijk worden...quote:
Jij bent homo dus?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:55 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
getverderrie - wat een gore gedachten heb jij.... baaaah... mijn hele zaterdag voor de rest verpest... voel me nu al misselijk worden...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:46 schreef Bafnek het volgende:
NIEUWWWWW!!! NIEMAND ZAL GELOVEN DAT JIJ DOOR HUN KLEREN HEEN KAN KIJKEN!
Nee, inderdaad.
Dat is inderdaad de doelgroep.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:34 schreef Florian_ het volgende:
En van die proleten uit OUD (hippe jonge moeders zonder opleiding) en PUB (domme breezersletjes) sms'en ook nog serieus naar dat soort nummers. Door dat soort mensen is die meuk nog steeds op TV.
*mobieltje pakt*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Voor de verwijdering van TS op Fok, SMS Ban-aan naar je dichtstbijzijnde moderator
Vraag ik me dus ook af maarja waarschijnlijk zijn er zoveel kneuzen in nederland dat ze dan nog wel een paar jaar door kunnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:09 schreef Byte_Me het volgende:
wat ik nooit zo goed snap is, kennelijk verdienen ze er toch geld aan. die reklame's kosten ook aardig wat geld en dat moet toch ergens vandaan komen. welke mongolen abonneren zich op zo'n abonnementsdienst???
Je moet je voorstellen dat mensen die (licht) geestelijk gehandicapt zijn ook mobiele telefoons hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vraag ik me dus ook af maarja waarschijnlijk zijn er zoveel kneuzen in nederland dat ze dan nog wel een paar jaar door kunnen.
EN AUTO'S KAN JE OOK... UHM... HOE HEETTE DAT OOK AL WEER... OH JA! CARSPOTTUHN!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:17 schreef bijdehand het volgende:
JE KAN OOK DE WAARDE VAN ELKE HUIS GEWOON VIA SMS OP JE GSM BINNENKRIJGEN!! DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT!!!
zo
wow - wat ken jij een vieze woordjes: de kampoudste is zeker wel trots op je....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij bent homo dus?
Moet je dan niet in Moscow zijn voor die demonstratie??
daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Mjum.....
[ afbeelding ]
Waarom heb je in godesnaam je foon nodig wanneer vrouwen het zo al doen??
Ja of die babynamenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Malafidez het volgende:
nog erger is die voorspel of iemand bij je past sms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |