Dat vind ik een beetje vreemde aanname.quote:Op maandag 18 mei 2009 07:23 schreef Stout het volgende:
Wij zullen in jullie ogen dan wel ontaarde ouders zijn,
Ik doelde op de niet OUD-ers...de OUD-ers snappen het welquote:Op maandag 18 mei 2009 07:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje vreemde aanname.
Ik heb er iig geen oordeel over hoor.
Rocka, Thies gaat wel leren wat logeren is hoor. Ik zal hem daar tzt als mama er aan toe isook heus in stimuleren. Alleen nu nog niet, alleen opa en oma zo graag willen.
Volkomen mee eens, maar ik vind het geen drama om daarmee te wachten tot ze een jaar of drie/vier zijn en er zelf ook iets aan hebben. Wat zijn die paar jaar nu in heel je leven....quote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef Debsterr het volgende:
Als wij later kinderen hebben hoop ik het toch zeker ook wel af en toe zo te kunnen doen, je moet af en toe wel wat quality time doorbrengen als stel i.p.v. als papa en mama.
hahaa, ik begreep de OP als volgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Die opmerkingen over die 'chaotiesche opvang' snap ik neit zo goed. TEn eerste vind ik de TS niet erg duidelijk daarin, dus hoe het nou precies gepland is, is mij iig niet helemaal duidelijk.
Als ik het dan probeer te begrijpen, is het volgens mij de bedoeling dat beide grootouderparen een halve week doen en dat de kdv waar het kind normaal naartoe gaat, gewoon doorgaat. Juist heel duidelijk dus voor een kind, niets chaotisch aan.
Mij lukt het beter, ik ga elke zomer een week op zomerkamp met scouting. Het scheelt wel in deze periode dat ze dan bij mama zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:05 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn wel eens een weekendje weg geweest met z'n tweeen. En 2 jaar terug samen naar Lowlands (3 nachten) maar op de tweede dag vond ik er niets meer aan zonder m'n meiske.
Ik ben geen type dat een hele week zonder m'n kindjes kan, maar als een ander het wel kan, prima toch?
In dit geval kan dat dus wel, omdat ze de opvang rond hebben gekregen. Ik zie echt geen problemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:19 schreef Bassfly het volgende:
En je kan niet verwachten, vrij normaal door te kunnen leven na de komst van een kind.
Het initatief ging van opa/oma uit. En dat laatste dus, of we dan een weekje zonder Milo thuis zouden zijn of met zijn tweetjes een week in een hotel in het buitenland... tja dan is de keuze voor ons wat makkelijker. Missen doen we ons Bompie toch wel en bij opa/oma is hij zeer gelukkig en ook helemaal thuis!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waar ik wel benieuwd naar ben: ging het initiatief van jullie uit of van opa en oma?
Zeiden jullie: we willen graag een weekje op vakantie, willen jullie Milo of vroegen opa en oma of Milo een weekje mee naar de camping mag en besloten jullie van de nood een deugd te maken en op vakantie te gaan?
Ik zie het verschil eerlijk gezegd niet zo. Maar dat valt me wel vaker op in dit soort topics. Iedereen vindt zijn eigen manier wel goed en is toch vaak wat kritisch ten opzichte van hoe anderen het aanpakken. Zolang het een manier is waar iedereen wel bij vaart en zich goed bij voelt is het allemaal prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:59 schreef Suzanna het volgende:
Ik vind logeren bij opa en oma, terwijl papa en mama samen weggaan, heel anders klinken dan je kind bij de kinderopvang, en twee oppasmoeders/oma's te laten blijven terwijl jij een week weg bent. Dat zou ik echt nooit doen.
. . .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |