Ja, want oma's zijn supervreemd!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:04 schreef appelsjap het volgende:
Als het mijn dochter was had ik het nooit gedaan, echt nooit. Als ze nou bij familie bleef, oke, dan zou het nog kunnen. Maar bij allemaal vreemde mensen? No way.
Jij liep pas toen je 2 was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:05 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Deden mijn ouders ook toen ik ongeveer zo oud was...mijn zus ging wel mee trouwens...
Hield toen niet zo van reizen en liet dat ook duidelijk blijken.![]()
Mocht 2 weken bij mijn oppastante blijven, geen punt hoor...Gevolg was wel dat mijn ouders niet bij mijn eerste stapjes waren lol!
vrij normaalquote:een weekje naar de zon op vakantie te gaan, waarbij hun eigen kind van 2 jr niet mee mag
Erg vreemd :/quote:Die moet 2 dagen naar de kinderopvang en 5 dagen naar 2 verschillende opvangoma's.
opvangoma's? Lijken me niet de echte oma's?quote:
ik kon toen al lezen.quote:
Omdat je als je een kind 'neemt' naast lusten ook lasten zal hebben. En je kan niet verwachten, vrij normaal door te kunnen leven na de komst van een kind. Plus dat een kind zo'n vakantie naar de zon ook hardstikke leuk zal vinden en dat ontneem je zo'n kind dan als egoistische ouders zijnde.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:04 schreef Biancavia het volgende:
En tof dat ze aan andere mensen denken om het kind niet mee in het vliegtuig te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |