dat gingen ze al niet. ze hebben zelf al bedacht dat de streamer gestemd heeft op een verwendag voor marielin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Stefan het volgende:
De inhoud van de fanmail voor Marielin zorgt juist dat de anderen HELEMAAL NIET MEER gaan klagen. De tendens van de inhoud is: je hebt het verdient schat. En de anderen worden ook genoemd. Wat de fanmail zegt is: geniet er nog even van, straks is t anders maar je hebt t verdiend. En de rest is het daar mee eens.
Dus nu gaat helemaal niemand meer klagen.
je heb het nu over eline neem ik aanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze is een sterke vrouw die zich niet gek laat maken. Een winnaar.
na de anticlimax van gisteravond moet ik wat hequote:
Wat ze zeggen kon wel eens anders zijn dan wat ze denkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Stefan het volgende:
De inhoud van de fanmail voor Marielin zorgt juist dat de anderen HELEMAAL NIET MEER gaan klagen. De tendens van de inhoud is: je hebt het verdient schat. En de anderen worden ook genoemd. Wat de fanmail zegt is: geniet er nog even van, straks is t anders maar je hebt t verdiend. En de rest is het daar mee eens.
Dus nu gaat helemaal niemand meer klagen.
IIg werd er gezegd dat het te winnen persoonlijk item niet meer gedeeld mocht worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die spiegel was eerder dan Fase II he? Meende ik me ook al te herinneren.
Dat van Jeroen was gewoon fout, die werd ingezet als speeltje van de redactie. Maar gelukkig is dat daarna niet meer gebeurd.
banny zeg je .....dat is apart want er is een heel specifiek groep mensen die me zo noemen ....denk ik dat je een geflipte huisvrouw bent blijkt je eigenlijk een oud gebande te zijn .....én een geflipte huisvrouw .....en interpunctie betekent niet elke zin beginnen met een handvol puntjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef riames het volgende:
peter is niet ingehuurd heb ik nooit gezegt ....peter en marielin zijn de enige echte spelers heb ik gezegd banny boy goed lezen he ......en wat betreft de uitleg aan jou .....ik zou zeggen .....dat weet jij t beste
o ik snap het marielin is de eerstvolgende die er uitgaat en dan hebben ze geen winnaar en dan krijgen bram en bart allesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef riames het volgende:
peter is niet ingehuurd heb ik nooit gezegt ....peter en marielin zijn de enige echte spelers heb ik gezegd banny boy goed lezen he ......en wat betreft de uitleg aan jou .....ik zou zeggen .....dat weet jij t beste
ik neem aan dat dit met ingang van fase 3 afgelopen is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ze zeggen kon wel eens anders zijn dan wat ze denken![]()
Trouwens, Marielin moet dit nog veel meer uitbuiten, huppekee, al het lekkers der aarde die bunker in, ze heeft nu de kans
Ja, de Jehova getuigen ook, alleen heb ik die 15 minuten geleden verteld dat ze op moesten zouten (na mij uit mijn slaap gehaald te hebben)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef riames het volgende:
jammer he danny dat ik t spel door heb
Dat is ook het hele idee van boilingpoint. Wie niet klaagt wint een mooie prijs (1000 dollar toch?) En dan zijn de steken subtieler dan dit. Dit is so in your face dat ze het gewoon accepteren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat gingen ze al niet. ze hebben zelf al bedacht dat de streamer gestemd heeft op een verwendag voor marielin.
Vandaar dat eigenlijk het oorspronkelijke idee aangehouden had moeten worden. Gewoon ongevraagd voortrekken. Kussen om op te slapen. Het grote bed helemaal verschoond en aan marielin geven terwijl pim het had gewonnen. extra peuken. En dan natuurlijk geen bericht erbij dat het van de streamer af komt.
Ik denk dat je dan meer kans had gehad dat mensen zouden klagen. Dan ook nog een prijs als er niemand klaagt. Filmavond compleet met popcorn had ik er geloof ik ingezet. De sanctie voor klagen zou zijn dat de voorgetrokken overlever (in het voorstel stond geen naam, dat even voor de duidelijkheid - het was niet mijn idee om het aan Marielin te geven) iets extra kreeg geloof ik.
Wat zou je nog kunnen vragen dan? Mobiele telefoon? Masseur?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Marielin heeft schrikbarend weinig de bunker in gevraagd, wat bier, peuken en een ontbijt. Die is snel tevreden
.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef riames het volgende:
Wijn, champagne, uitgebreid ontbijt, toillettas, shampoo, complete koffer met alle kleding, kopje koffie, pincet, meerdere malen sigaretten, fanmail, slaapzak.. en ik zal vast nog wat vergeten zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Marielin heeft schrikbarend weinig de bunker in gevraagd, wat bier, peuken en een ontbijt. Die is snel tevreden
.
Weet ik niet, het hoeft van mij trouwens niet veel harder dan in Fase II. Ik heb overigens ook niet kunnen ontdekken dat Fase II nu zoveel harder was dan Fase I, integendeel eigenlijk. Hooguit meer geniepig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik neem aan dat dit met ingang van fase 3 afgelopen is?
toilet tas koffer fanmail 2 keer, meer sigaretten, koffie, nog eens koffie enz.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dat laatste zou erg stoer zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
Wat zou je nog kunnen vragen dan? Mobiele telefoon? Masseur?
nog 1 keer de opdracht zoals die is ingezonden:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee van boilingpoint. Wie niet klaagt wint een mooie prijs (1000 dollar toch?) En dan zijn de steken subtieler dan dit. Dit is so in your face dat ze het gewoon accepteren.
En een filmavond met popcorn was perfect, had ik ook als prijs in een van mijn FOK!drachten. Hebben ze wel verdiend. Een romantische film en een thriller ofzo.
Wat ze nu kunnen winnen is ook te mager. Worstebroodje? Half kratje bier? Of 24 uur geen eten.
Het was mooi geweest dat degene die klaagt de isoleercel in moest en de niet klagers de filmavond.
quote:BOILING POINT
Net als bij de gelijknamige variant op MTV gaat het erom dat de medebewoners niet hun geduld verliezen.
1 overlever wordt ingelicht (moet even naar de febo ofzo) dat hij zal worden voorgetrokken de komende 24 uur. Zodra iemand naar de febo belt om beklag te doen is de opdracht mislukt.
Als de voorgetrokken overlever aan de anderen op welke wijze ook kenbaar maakt dat er opzet in het spel is is de opdracht mislukt en moeten de bewoners de helft van hun rantsoen van de volgende dag inleveren. Die extra straf is om de verwenoverlever te ontmoedigen de boel te verlinken.
Er wordt de bewoners meegedeeld dat alleen die persoon warm mag douchen voor 10 minuten.
Hij of zij krijgt een hoofdkussen om te slapen.
Hij of zij krijgt extra peuken of bier.
Hij of zij krijgt een luxe-artikel.
Etc.
Bij het slagen van de opdracht krijgen de bewoners elk een hoofdkussen voor op bed, een dubbel rantsoen boodschappen en een avondje film kijken (iets leuks en ouds, bv porky's. The day after past beter in de sfeer van het concept, maar is voor de kijker saaier dan lachende bewoners), inclusief bier, limonade en popcorn.
Dit wordt vooraf ALLEEN aan de undercover bewoner verteld.
Ze heeft wel telefoon van haar vriend gevraagt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat laatste zou erg stoer zijn.
Je kan best eens gelijk hebben. De laatste week is het allemaal wat matter geworden. Nog minder luxe en nog hardere sancties betekent niet ook leukere tv. Kans dat ze dan helemaal kasplantjes worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet ik niet, het hoeft van mij trouwens niet veel harder dan in Fase II. Ik heb overigens ook niet kunnen ontdekken dat Fase II nu zoveel harder was dan Fase I, integendeel eigenlijk. Hooguit meer geniepig.
Maar als ze het nóg harder spelen worden die gasten alleen maar moe, brengen ze niet veel meer en zijn ze na één biertje rondom dronken?
Zeker niet alles gezien en gelezen????quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ik riep het gisteren al, vanavond een Chinees-Indische maaltijdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zou je nog kunnen vragen dan? Mobiele telefoon? Masseur?
Stuk subtieler en veel betere beloningquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:16 schreef Danny het volgende:
[..]
nog 1 keer de opdracht zoals die is ingezonden:
fanmail krijgt iedereen vandaag en gisteren had ze de fanmail nog tegoed van de poll van eergisteren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:15 schreef blomst het volgende:
toilet tas koffer fanmail 2 keer, meer sigaretten, koffie, nog eens koffie enz.
alleen was dat dan weer een redactioneel iets waar we geen zeggenschap over hadden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Stuk subtieler en veel betere beloning![]()
De verwennerij is nu zo duidelijk dat ze raden dat wij haar dat gunnen. Voortrekken van Jeroen week terug was veel subtieler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |