Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hio Timo!
Jij hebt dus ook heel hard meezongen? Me2. Was leuk want veel oude herinneringen kwamen weer naar boven.
Twee torrentjes lopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
M`n broertje: "mijn God dat is fout!"
![]()
Aanrader van de maand qua cd:
[ afbeelding ]
wat een stem![]()
heerlijk, net als zij zelf trouwens
Ga ik checkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
M`n broertje: "mijn God dat is fout!"
![]()
Aanrader van de maand qua cd:
[ afbeelding ]
wat een stem![]()
heerlijk, net als zij zelf trouwens
Het had van mij ook wel wat langer mogen durenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:13 schreef gerbenp het volgende:
Jammer dat the sense of dance niet gewoon 4 uur duurt
Sorryquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:45 schreef 3FMaster het volgende:
..En dat waren 11 posts van Mauster achter elkaar!
lekker man ik heb vanavond gewone patat een frikandel en een bitterbalgarnituurtje gehaald mijn vriendin moet werken tot 9 uur dus ik moest vanavond alleen etenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:42 schreef borisz het volgende:
Zo eens bij de snackbar een raspatatje gehaald met frikadel en bamischijf. Tijd geleden, maar het is toch weer o zo lekker.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef themauster het volgende:
[..]
lekker man ik heb vanavond gewone patat een frikandel en een bitterbalgarnituurtje gehaald mijn vriendin moet werken tot 9 uur dus ik moest vanavond alleen eten
Ik ga zo ff een friet en frikandel speciaal halenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:42 schreef borisz het volgende:
Zo eens bij de snackbar een raspatatje gehaald met frikadel en bamischijf. Tijd geleden, maar het is toch weer o zo lekker.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga zo ff een patat en frikandel speciaal halen.
En ik wil sowieso helemaal nooit gelul over voetbal in dit topic. Daarvoor ga ik wel naar VBL (wat ik dus ook niet doe, want het interesseert me niks)...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:14 schreef themauster het volgende:
Trouwens graag geen voetbaluitslagen of tussenstanden van de nacompetitie graag ik wil pas de uitslag weten bij de samenvatting
Dat je kijken wil naar dat jaarlijkse oostbloklandhomofeestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Dit lijkt wel heel erg opThe Fifth Element
bij het songfestival
M`n ma, broer & z`n vriendin zitten te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat je kijken wil naar dat jaarlijkse oostbloklandhomofeest
Een van de hoogtepunten:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat je kijken wil naar dat jaarlijkse oostbloklandhomofeest
Das snelquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:09 schreef Timo20 het volgende:
Zeg ik net: "mijn God hoeveel ballads komen er voorbij vandaag bij het songfestival?"
m`n schoonzusje: "pallets"![]()
![]()
Ik dacht al wat meurt het hierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:22 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Oef! Iets te veel knoflook gegeten.......
Goedenavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |