Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hio Timo!
Jij hebt dus ook heel hard meezongen? Me2. Was leuk want veel oude herinneringen kwamen weer naar boven.
Twee torrentjes lopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
M`n broertje: "mijn God dat is fout!"
![]()
Aanrader van de maand qua cd:
[ afbeelding ]
wat een stem![]()
heerlijk, net als zij zelf trouwens
Ga ik checkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
M`n broertje: "mijn God dat is fout!"
![]()
Aanrader van de maand qua cd:
[ afbeelding ]
wat een stem![]()
heerlijk, net als zij zelf trouwens
Het had van mij ook wel wat langer mogen durenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:13 schreef gerbenp het volgende:
Jammer dat the sense of dance niet gewoon 4 uur duurt
Sorryquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:45 schreef 3FMaster het volgende:
..En dat waren 11 posts van Mauster achter elkaar!
lekker man ik heb vanavond gewone patat een frikandel en een bitterbalgarnituurtje gehaald mijn vriendin moet werken tot 9 uur dus ik moest vanavond alleen etenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:42 schreef borisz het volgende:
Zo eens bij de snackbar een raspatatje gehaald met frikadel en bamischijf. Tijd geleden, maar het is toch weer o zo lekker.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef themauster het volgende:
[..]
lekker man ik heb vanavond gewone patat een frikandel en een bitterbalgarnituurtje gehaald mijn vriendin moet werken tot 9 uur dus ik moest vanavond alleen eten
Ik ga zo ff een friet en frikandel speciaal halenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:42 schreef borisz het volgende:
Zo eens bij de snackbar een raspatatje gehaald met frikadel en bamischijf. Tijd geleden, maar het is toch weer o zo lekker.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga zo ff een patat en frikandel speciaal halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |