Dank je welquote:
quote:
Ja, hij is niet voor mezelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]vet!
nog een speciale reden daarvoor?
* Cuegirllie googled even:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Luchtdrumstellen zijn veel goedkoper.
wat is een vingerdrumstel?
je kan er nog 1 voor jezelf kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, hij is niet voor mezelf.![]()
Vanavond verjaardagsfeestje van een vriend. Hij is muzikant dus ik denk dat ie het wel op prijs stelt.
Een mini elektronisch drumstel die je kunt bespelen met je vingers. Je kunt ook opnemen wat je gemaakt hebt en weer afspelen. Het ziet er erg grappig uit.quote:
Ja, die eerste.quote:
gaaf!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een mini elektronisch drumstel die je kunt bespelen met je vingers. Je kunt ook opnemen wat je gemaakt hebt en weer afspelen. Het ziet er erg grappig uit.
Nee, helaas ga ik hem weggeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef dawg het volgende:
Geinig. Dus jij wordt de nieuwe vingerdrumkampioen?
Dat doe ik elke keer als ik een hand geef hoor.quote:
Hallo.quote:
Dan heb je wel veel reserve vingers zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doe ik elke keer als ik een hand geef hoor.![]()
[..]
Hallo.
Het is een gave.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch knap, je hebt het topic gekilld.
dawg is that you ?quote:
Heeeel dubbelzinnigquote:
De mijne is tot nu toe anders best nuttig besteed.quote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, wat heb ik een zin om los te gaan vanavond
een vriendin van mij gaat naar index. Je mag vast wel meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, wat heb ik een zin om los te gaan vanavond
of in een of ander vreemd bed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geeeeeeen idee nog, vast ergens in een of de ander kansloos cafe eindigen ';)
Nee, een ware Casanova.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan?!een of de andere sloerie?
Oh, snap ik de opmerking niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is typisch, want ik had het tegen jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |