Duh dat krijg je automatisch als je aangifte doet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Had je eerder moeten bedenken en een voorlopige teruggave moeten vragen.
Verder: wat Nizno zegt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:43 schreef erwin_denfer het volgende:
Ja dus ik bedoel ook.. '[goed lezen] mensen die het niet optijd kregen. (dus na 1 juli ) maar die het wel voor 1 april hadden ingelevert
Wat krijg je automatisch als je aangifte doet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:44 schreef erwin_denfer het volgende:
[..]
Duh dat krijg je automatisch als je aangifte doet.
nee, maar dat was ook niet mijn vraag,. zijn er mensen die voorgaande jaren het niet voor 1 juli kregen ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:47 schreef GotC het volgende:
[..]Is het al 1 juli geweest dan?
Over het algemeen zorgt BD ervoor dat als je het voor 1 april hebt ingeleverd, je voor 1 juli bericht hebt. Lijkt me logisch. Anders zouden ze zeggen van joh, lever maar in wanneer je wil, kijken wij wel wanneer we tijd hebben.
Het is nu 4 juNi.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:43 schreef erwin_denfer het volgende:
Ja dus ik bedoel ook.. '[goed lezen] mensen die het niet optijd kregen. (dus na 1 juli ) maar die het wel voor 1 april hadden ingelevert
Heb jij zo'n brief gekregen? Zou gewoon effe rustig wachtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:51 schreef erwin_denfer het volgende:
[..]
nee, maar dat was ook niet mijn vraag,. zijn er mensen die voorgaande jaren het niet voor 1 juli kregen ?
had gelezen van dat sommige een brief kregen van dat de aangifte niet klopte en dat het wel lang kan duren nog voordat ze voorlopige teruggave krijgen.
Owwww... voorgaande jaren....quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:51 schreef erwin_denfer het volgende:
[..]
nee, maar dat was ook niet mijn vraag,. zijn er mensen die voorgaande jaren het niet voor 1 juli kregen ?
had gelezen van dat sommige een brief kregen van dat de aangifte niet klopte en dat het wel lang kan duren nog voordat ze voorlopige teruggave krijgen.
hebben ze het precies op het randje gestortquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Owwww... voorgaande jaren....
tja ik heb elk jaar nog voor 1 juli gekregen.
Laatste dat ik het kreeg van 30 juni.
Wel op tijd!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef erwin_denfer het volgende:
[..]
hebben ze het precies op het randje gestort
als ze alle papieren nog heeft, van haar werk ken ze van voorgaande jaren ook alles nog terug vragen !quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb ook terug gekregen, 1732 euro, mijn vriendin krijg nog effe 2108 terugvoor het eerst.
Nu is ze 23, de jaren daarvoor heeft ze dit nooit ingediend, kan ze dit als nog krijgen? Ik neem aan van niet maar misschien dat jullie wat weten
Ze heeft nooit gewerkt en nu dus ook niet terwijl ze wel terug krijgt. Wel heeft ze op school gezeten en stages gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:10 schreef erwin_denfer het volgende:
[..]
als ze alle papieren nog heeft, van haar werk ken ze van voorgaande jaren ook alles nog terug vragen !
als ze geen loonheffing heeft betaald kan ze hier ook geen bedrag van terugkrijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gewerkt en nu dus ook niet terwijl ze wel terug krijgt. Wel heeft ze op school gezeten en stages gedaan.
Bedankt voor deze informatiequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze geen loonheffing heeft betaald kan ze hier ook geen bedrag van terugkrijgen.
Indien ze een baan had gehad in 1 van de 5 voorgaande jaren had ze inderdaad een aangifte kunnen doen.
Ik heb het 8 april ingevuld nog niks gehad natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef Cherrie het volgende:
Is hier ook iemand die hem later in heeft gevuld dan 1 april
Ik heb hem op 1 april ingestuurd en nog geen bericht...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef Cherrie het volgende:
Is hier ook iemand die hem later in heeft gevuld dan 1 april
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |