Zeker bij de belastingdienst gewerkt?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Valt er nog anders te antwoorden dan?
Voor 1 juli is Voor 1 juli!
KLAAR! stelletje ongeduldige koters die de hele dag de BD bellen waardoor je voor ECHTE vragen uren in de wacht moet hangen!
Why?quote:
Had ik met teruggaaf van 2007 ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:04 schreef Ewelina het volgende:
Brief binnen, geld binnen.
Bij mij is vaak het geld er eerder dan de brief
Nee geen vastgestelde datum.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:25 schreef loving_mama het volgende:
Ik heb al terug gelezen maar nergens mijn vraag (of antwoord) terug kunnen vinden.
Mocht ik er toch overheen gelezen hebben, alvast mijn excuus daarvoor!
Als je uitstel van aangifte hebt aangevraagd, is er dan een datum vastgesteld waarvoor je bericht krijgt?
1 juli is begrijpelijk geen streefdatum in dit geval.
Hier ook nog niks, geen geld en geen brief.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nog helemaal niks ontvangen, geen brief, geen geld.
27-03 opgestuurd.
Ik ook nog nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hier ook nog niks, geen geld en geen brief.
hoezo niet op tijd???quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef erwin_denfer het volgende:
Zijn er mensen die het gewoon Niet optijd hadden? maar wel optijd ingeleverd? Ik moet het echt hebben deze maand, hoop geld.
Had je eerder moeten bedenken en een voorlopige teruggave moeten vragen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef erwin_denfer het volgende:
Zijn er mensen die het gewoon Niet optijd hadden? maar wel optijd ingeleverd? Ik moet het echt hebben deze maand, hoop geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |