Da's leuk om te wetenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:00 schreef neen het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van de belastingdienst... open maken
Stond erin dat ze mijn rekeningnummer in de administratie hadden meegenomen
wanneer heb je aangifte gedaan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:00 schreef neen het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van de belastingdienst... open maken
Stond erin dat ze mijn rekeningnummer in de administratie hadden meegenomen
voor 1 april inzenden, voor 1 JULI bericht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maar goed ze hebben nog tot 1 juni toch?
Ik denk dat dat ook maar weinig mensen hier echt om het papiertje zelf zitten te springenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind de voorlopige belastingaanslag juist niet zo interessant, daar staat standaard precies op wat ik al weet... (blijkbaar hebben ze 3 maanden nodig om een automatische reply te sturen)
Ja, maar voor het geld geldt hetzelfde zolang het geen definitieve aanslag is...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:32 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook maar weinig mensen hier echt om het papiertje zelf zitten te springen
voor de meeste wel handig te weten wanneer het geld ongeveer komt..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind de voorlopige belastingaanslag juist niet zo interessant, daar staat standaard precies op wat ik al weet... (blijkbaar hebben ze 3 maanden nodig om een automatische reply te sturen)
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:11 schreef kensei het volgende:
Is er ook bekend wanneer je deze teruggave kan verwachten? Gaat het per regio, ontvangst datum of gewoon random?
Heb je een tophypotheek of zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:42 schreef 525TDS het volgende:
bijna 8000 terug!!!
Als ik mij niet vergis is de termijn 2 maand na dagtekening.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:56 schreef InnocentFR het volgende:
Wat is eigenlijk de betalingstermijn van een voorlopige aanslag IB 2008?
Ik moet dit jaar namelijk 500eu betalen, maar ik ga binnenkort 2 maanden op reis en ik heb nog geen bericht gekregen. In verband met de situatie dat op de dag nadat ik vertrek een aanslag op de deur valt met een betalingstermijn van 6 weken.
okey, dit is een domme vraag misschien, maar vakantiegeld dat is tochquote:Op zondag 17 mei 2009 17:48 schreef Bullebak het volgende:
Nog niets, eind maart ingestuurd.
Zal wel ongeveer gelijk met mn vakantiegeld komen.
Muhaha.
In Nederland is vakantiegeld over het algemeen vastgesteld op 8% van het bruto loon, meestal uitgekeerd eind mei, en opgebouwd over de periode 1 juni tot 1 juni. Bij beëindiging van het dienstverband wordt het reeds opgespaarde gedeelte over de afgelopen periode (sinds 1 juni) direct uitbetaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 19:40 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
okey, dit is een domme vraag misschien, maar vakantiegeld dat is toch
het geld wat je krijgt als je je opgebouwde vakantieuren verzilverd?
gewoon precies hetzelfde hier!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:14 schreef Fredgroes het volgende:
brief ontvangen met dagtekening 15 mei. Geld staat nog niet op de rekening. Zal maandag wel worden. Aangifte ingestuurd eind maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |