Da's leuk om te wetenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:00 schreef neen het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van de belastingdienst... open maken
Stond erin dat ze mijn rekeningnummer in de administratie hadden meegenomen
wanneer heb je aangifte gedaan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:00 schreef neen het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van de belastingdienst... open maken
Stond erin dat ze mijn rekeningnummer in de administratie hadden meegenomen
voor 1 april inzenden, voor 1 JULI bericht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maar goed ze hebben nog tot 1 juni toch?
Ik denk dat dat ook maar weinig mensen hier echt om het papiertje zelf zitten te springenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind de voorlopige belastingaanslag juist niet zo interessant, daar staat standaard precies op wat ik al weet... (blijkbaar hebben ze 3 maanden nodig om een automatische reply te sturen)
Ja, maar voor het geld geldt hetzelfde zolang het geen definitieve aanslag is...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:32 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook maar weinig mensen hier echt om het papiertje zelf zitten te springen
voor de meeste wel handig te weten wanneer het geld ongeveer komt..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vind de voorlopige belastingaanslag juist niet zo interessant, daar staat standaard precies op wat ik al weet... (blijkbaar hebben ze 3 maanden nodig om een automatische reply te sturen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |