Aangenaamquote:
Dat heb ik door The Lion King geleerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Aangenaam!
Olifanten gaan naar 't schijnt ook naar bepaalde plaatsen om te sterven, in Afrika zijn er alleszinds 'olifantenkerkhoven'.
quote:Wie zeker wil zijn van mooie beelden op het grote scherm, kan hiervoor terecht op het Mechelseplein in Antwerpen. Twee van onze verzorgers zullen daar verslag uitbrengen van de huidige stand van zaken omstreeks acht uur.
Als ik in Antwerpen woonde was ik gegaan, picknick kleed, broodjes, warme chocolade melk, slaapzakje mee.quote:
Ik denk dat er een baby wordt geborenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:29 schreef MissHobje het volgende:
wat kjoet
Olifanten zijn enorm leuk (ja en groot ook) ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren.
Kijk nu live mee in de kraamkamer van Indra!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:03 schreef Isegrim het volgende:
Grappig, maarreh, wat gebeurde er bij de vorige live bevalling dan? Is de baby toen vertrapt?
Ja dat was een vreselijk drama.. hopen dat dit wel goed gaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Kijk nu live mee in de kraamkamer van Indra!
Indra bevallen...
Dat ging van
Jaaaa het is er!
Hoort dat zo ruw?
Dit lijkt me niet goed hoor
Wat vreselijk!
ja de verkeerdequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Hobbie, zit je nou je quotes te veranderen![]()
Of was ik blind
Kindraquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Groel![]()
Ja, spannend he!
De naam van de baby moet trouwens met een K beginnen...
Ik krijg alweer geen beeldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Groel![]()
Ja, spannend he!
De naam van de baby moet trouwens met een K beginnen...
Mwah, als een paar van die tientonners besluiten het hummeltje dood te trappen, kan je maar beter heel snel weg zijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja de verkeerde
wilde nog zeggen:
ze zitten er op zich boven op en alles.. maarja je weet het maar nooit.
quote:In Zoo Antwerpen is men dolblij: olifant Khaing Pyo Pyo (Pjo Pjo voor vrienden) is zwanger! Zo blij is men, dat iedereen het mag weten en meebeleven. Het grote nieuws werd onlangs in enkele Belgische steden op enorme zuilen geprojecteerd. Niet elke dag zie je een olifantenecho in het straatbeeld geprojecteerd.
Er zijn camera’s in de olifantenstal geplaatst om de bevalling van Pjo Pjo live uit te zenden. Het is het derde jong voor Pjo Pjo, wat haar een ervaren moeder maakt. Het zal echter de eerste keer zijn dat er in ZOO Antwerpen en zelfs in België een levende baby olifant geboren wordt.
Duim mee voor deze kleine dikhuid, een nieuwe nazaat voor de bedreigde Aziatische olifanten. Surf naar www.baby-olifant.be. Hierop bloggen onder meer de olifantenverzorgers en vertellen zij meer over hun olifantenklussen, het vertroetelen van klein en groot, de extra aandacht voor de zwangere dame. Kortom, hun wel en wee, hun vreugde en verdriet. Via de website kan je je inschrijven zodat je een SMS ontvangt op het moment van de start van de bevalling en zo kun je de geboorte live meebeleven op de website. Samen met de website lanceerde Zoo Antwerpen een wedstrijd, waar je een suggestie kunt doen voor een olifantennaam; een Aziatische naam beginnend met een K. Want volgens de KMDA traditie beginnen alle namen van de baby’s van het jaar 2009 met een K. Op de website www.baby-olifant.be maak je met je voorstel kans op een exclusief allereerste kraambezoek!
Er wordt in spanning afgeteld naar de bevalling. Het kan deze maand gebeuren, of pas in mei. De datum van bevruchting is namelijk niet helemaal duidelijk.
koe loe yukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
De naam moet Aziatisch zijn...
Niks mis met Kim
Nest bouwen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef maok het volgende:
Aan de wandel met een stok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou maak je van een mug een olifantquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Ireth het volgende:
Ut wordt wel tijd dat ze bevalt, ze past bijna niet meer door die deur heen!
Ik schrok ervan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |