quote:De bevalling van Indra een olifant die woont in Dierenpark Amersfoort was live te volgen via 2 webcams die opgehangen waren in het hokje. Direct na de bevalling gingen de twee olifanten (moeder & oma) in de aanval! Wat dit als gevolgen heeft gehad is nog niet bekend, de webcam's staan op zwart, wel staat er momenteel een foto van een olifantenknuffeltje met een bordje ervoor: 'Nog even geduld A.U.B.'
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk het ook, ze heeft er een aantal keren gewoon vol op gestaan, er is mee tegen muren gegooit.
Zo'n olifantje zal best wat steviger zijn maar het lijkt me toch heel sterk dat het arme beestje dit heeft overleefd.
Mijn idee was overgens dat die andere olifant de moeder er ook niet bij wilde laten, het was ook voornamelijk de grootste die schopte en erop ging staan.
Bah ik heb helemaal een naar gevoel in mijn buik, arm beestje![]()
ja dat dacht ik ook, dat die ander het probeerde te voorkomen.quote:
Volgens mij wel ja, bij mij deed de cam t ook niet. Thank godquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoopten ze dat oma de moeder tegen zou houden bij een aanval, maar die deed lekker mee, begrijp ik?
hmja dat weet je dus niet, dat moet dus nog blijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het wás een gezond kalf, tot mama boos werd...
Ik houd het op stress en paniek.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef Shellinssa het volgende:
Oma was niet zo blij om oma te worden...
Het kalf bevalt Indra nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Re het volgende:
om deceptie te voorkomen zou ik de TT wel aanpassen
hmja, dat laatste dus nietquote:Eindelijk… olifant Indra is aan het einde gekomen van haar draagtijd van 22 maanden. Wij wachten met gezonde spanning op de geboorte van de babyolifant...
Wij hebben 2 webcams opgehangen die 24 uur per dag live beelden overbrengen vanuit de olifantenstal. Dit maakt het mogelijk live mee te kijken bij de bevalling én de eerste stapjes van het kleintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |