Dat was dramatisch idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef MissBliss het volgende:
Als het maar niet zo slecht gaat als de vorige live-bevalling
Ik heb gewoon beeld!quote:
quote:Phyo Phyo ontlast haar achterpoten regelmatig, teken dat er toch wat beweegt.
Hier ook nietquote:
Een andere olifant tracht dat nu te verhinderen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef maok het volgende:
Zitten we met z'n alle naar de kont van een olifant te staren
Ja lief he!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef maok het volgende:
Zitten we met z'n alle naar de kont van een olifant te staren
Dat was ook het eerste wat ik dacht jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef MissBliss het volgende:
Als het maar niet zo slecht gaat als de vorige live-bevalling
quote:Phyo Phyo verliest kleinere mestballen die uit elkaar vallen, een teken van toenemende druk op haar darmen.
Je bent een schatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:17 schreef maok het volgende:
Voor de mense met ruis even een screenshot van net:
[ afbeelding ]
Ik ga zo even lezen, ze zullen nu wel geen cams meer neerhangen denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:37 schreef Kings het volgende:
Trouwens, ik lees net dat olifant Indra met dat kalfje dat vertrapt werd weer zwanger is! Uitgerekend in
November, LINK
Dat beeld zag ik net 2 seconden maar is nu ook weer weg, terug naar de ruisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:32 schreef maok het volgende:
Even een ander camera standpunt, ze is aan het eten:
[ afbeelding ]
Inderdaad, tis jammer maar zal wss toch nog uren durenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:48 schreef senesta het volgende:
Ik heb steeds ruis, ik ga zo maar afsluiten. Wel jammer
Twee zielen....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:50 schreef maok het volgende:
Ze waren aan het spelen met een bal ofzo (links in beeld):
[ afbeelding ]
quote:Een olifantengeboorte is complex. Het jong komt niet onder de staart naar buiten, maar komt eruit tussen de achterpoten. Het valt tussen voor- en achterpoten. Wil je zien waarom een olifantengeboorte zo complex is, bekijk ons filmpje 'de bevalling van a tot z' op onze blog van 8 mei.
Je weet wel zeker dat het een bal was he?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:54 schreef ElisaB het volgende:
Als je toch nog moet wachten, kan je net zo goed nog ff een balletje trappen
Isaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik volg jullie ipv de beeldenben toch benieuwd of het vannacht geboren gaat worden
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
En dan te bedenken dat ik binnen 5 uur een vermedigvuldiging deed.
Ik leef met Phyo Phyo mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |