Misschien moet je schoonmoeder dan ook maar gewoon de serie in. Als ze écht evil is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:03 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is moeder worden alleszaligmakend dan? Wat heeft het 1 met het ander te maken? Moeders drijven geen mensen uitelkaar? Nou, helaas weet ik beter (mijn evil schoonmoeder)
Martijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:06 schreef Perico het volgende:
Het zou jammer zijn als ze ook vertrok, want Barrrr die Wout in haar tennisnet strikt, daar kun je ook niet lang op teren. Ik zie de nasleep al voor me, Wout die tegen Irene zegt:
"Ik had gewoon even geen zin meer in klinische seks met jou, Barbara die doet gewoon wat haar fantasie haar ingeeft!"
3 juli...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
de zomercliff zit er toch al weer aan te komen, toch?
Dat is ze echt. Een venijnige spin in een spinnenweb die probeert alle touwtjes in handen te krijgen en te houden. Ik doe daar niet aan mee en nu zijn de rapen gaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:44 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Misschien moet je schoonmoeder dan ook maar gewoon de serie in. Als ze écht evil is.
12 21 6 of 1 jaar ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe oud moet nina ookalweer voorstellen ??
Nee, ze verstop de sigaretten in haar tas voor een vriendin die wel rookt. Maar de ouders mogen er niet achter komen. Die vriendin zal wel denken, een reactie zoals Rik die geeft hoef ik niet te hebben.quote:
Oooooooooo okequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, ze verstop de sigaretten in haar tas voor een vriendin die wel rookt. Maar de ouders mogen er niet achter komen. Die vriendin zal wel denken, een reactie zoals Rik die geeft hoef ik niet te hebben.Rik ging te keer als een hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |