Maxime is één van de vele verwarde personages die de serie heeft getelt. Een gebeurtenis dat aanspoort tot kwaad doen uit wraakgevoelens wat niet slecht te benoemen valt. Meike, Sophia, Isabella gingen haar voor bij Ludo. Alledrie geflipt zoals Maxime nu. Uiteindelijk worden ze aan het rijtje halve creeps toegevoegd. Verlengde van René eerder dit seizoen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat die Maxime zo een obsessief geval is, dat soort mensen zijn eigen te zielig om een badguy of soapbitch te zijn.
Dat was zeer voorspelbaar, wederom een bewijs dat Maxime de GTST-schrijvers duidelijk aan haar kant heeft staan, geen personage komt zo vaak op het juist moment op de juiste plaats als Maxime.quote:
En denkt dat een ticket naar Thailand ¤5000,- is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:50 schreef Perico het volgende:
Lorena die open huis opvat als een uitnodiging om te gaan stelen...![]()
Amen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zo, net de uitzending van gister online ff gekeken.
Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven.Vooral toen kleine, breekbare, kwetsbare Nina was gevallen en een overbezorgde Janine (die toch wel slimmer is dan dat) gelijk de plaatselijke huisarts gaat bellen om te kijken of Nina'tje niet per ongeluk heeeel heeeel erg gewond is geraakt van die vreselijke val!
Nina gedraagt zich verder als een verwend, 12 jarig kind en ze wordt totaal niet terecht gewezen als ze weer loopt te kafferen op haar ouders die álles voor haar zouden doen. Ondankbaar klote kind is het gewoon.![]()
Ze ziet er ook gewoon uit als 12 met dat zielige pruillipje van haar en die rare draai bewegingen met haar ogen.
Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk. Bizar hoe acteurs dit toch altijd voor elkaar krijgen.
Enig pluspuntje: de laatste scene met Nina toen Janine haar hielp met aankleden. Ik zou haast vergeten dat Nina eigenlijk al 21 is en geen 12.![]()
Ludo zette Maxime iig heerlijk op haar plek, die zijn ogen beginnen ook beetje te openen, gelukkig. Maxime moet binnenkort wel door de mand vallen.
En verder sta ik volledig aan Nick's zijde.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
Zo, net de uitzending van gister online ff gekeken.
Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven.V
Nina gedraagt zich verder als een verwend, 12 jarig kind en ze wordt totaal niet terecht gewezen als ze weer loopt te kafferen op haar ouders die álles voor haar zouden doen. Ondankbaar klote kind is het gewoon.![]()
Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Canisfire het volgende:
Dit doet Milan Alberts dus tegenwoordig .
http://weblogs.vpro.nl/thepopgroep/daan/
Geweldig vind het die baby met zijn straataalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb het zondag gezien, het is echt verschrikkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |