abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69163662
Klasse bak aflevering vandaag hoor.
Ik kijk weer eens echt en het is weer een stuk beter.
Blij dat ik afgelopen weken aan die reacties hier te lezen dat gedoe tussen Ronja Danny Sjors en Charlie gemist heb.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_69163684
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Komen ze elkaar nog tegen ook.
Mooie cliffhanger vandaag!
pi_69167184
Jammer dat die Maxime zo een obsessief geval is, dat soort mensen zijn eigen te zielig om een badguy of soapbitch te zijn.
Een heer met stijl
pi_69168739
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat die Maxime zo een obsessief geval is, dat soort mensen zijn eigen te zielig om een badguy of soapbitch te zijn.
Maxime is één van de vele verwarde personages die de serie heeft getelt. Een gebeurtenis dat aanspoort tot kwaad doen uit wraakgevoelens wat niet slecht te benoemen valt. Meike, Sophia, Isabella gingen haar voor bij Ludo. Alledrie geflipt zoals Maxime nu. Uiteindelijk worden ze aan het rijtje halve creeps toegevoegd. Verlengde van René eerder dit seizoen.

Dus... Dat hele soap bitch, femme fatale gebeuren volg ik niet helemaal. Het is geen Stefanie Stenders, zeker geen Dian Alberts en al helemaal geen Martine Hafkamp. De vergelijking Alexis, Dynasty staat dus ook niet wat mij betreft. Ludo blijft het enige personage van de huidige serie onder bad guys. Jack is de hoop.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 00:08:21 #55
164755 Mss
kutHOEr
pi_69174689
Goeie Sanders-scenes vandaag!
Aids.
pi_69176169
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Komen ze elkaar nog tegen ook.
Dat was zeer voorspelbaar, wederom een bewijs dat Maxime de GTST-schrijvers duidelijk aan haar kant heeft staan, geen personage komt zo vaak op het juist moment op de juiste plaats als Maxime.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:50:08 #57
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_69177090
Ik krimp echt ineen van die scenes met Nina... Ludo kuste zelfs haar sok.
Maxime is inderdaad eerder zielig dan slecht. Ik had ook verwacht dat Nick wel een zak met geld geboden had om de vrouw over te halen.

Lorena die open huis opvat als een uitnodiging om te gaan stelen...
Lucinda Walsh is daarentegen een topzet!
pi_69178503
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 03:50 schreef Perico het volgende:

Lorena die open huis opvat als een uitnodiging om te gaan stelen...
En denkt dat een ticket naar Thailand ¤5000,- is...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:40:02 #59
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_69181418
lol ik was dit topic al kwijt.. tvp
Overdreven Maxime En leuk dat Nick iemand gevonden heeft die wat meer over Maxime kan vertellen
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_69183714
ben benieuwdnaar vanavond, met gister die eindscene van maxime.
pi_69187356
Zo, net de uitzending van gister online ff gekeken.

Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven. Vooral toen kleine, breekbare, kwetsbare Nina was gevallen en een overbezorgde Janine (die toch wel slimmer is dan dat) gelijk de plaatselijke huisarts gaat bellen om te kijken of Nina'tje niet per ongeluk heeeel heeeel erg gewond is geraakt van die vreselijke val!
Nina gedraagt zich verder als een verwend, 12 jarig kind en ze wordt totaal niet terecht gewezen als ze weer loopt te kafferen op haar ouders die álles voor haar zouden doen. Ondankbaar klote kind is het gewoon.
Ze ziet er ook gewoon uit als 12 met dat zielige pruillipje van haar en die rare draai bewegingen met haar ogen.
Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk. Bizar hoe acteurs dit toch altijd voor elkaar krijgen.
Enig pluspuntje: de laatste scene met Nina toen Janine haar hielp met aankleden. Ik zou haast vergeten dat Nina eigenlijk al 21 is en geen 12.

Ludo zette Maxime iig heerlijk op haar plek, die zijn ogen beginnen ook beetje te openen, gelukkig. Maxime moet binnenkort wel door de mand vallen.

En verder sta ik volledig aan Nick's zijde.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:45:36 #62
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69187670
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:

Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven. Vooral toen kleine, breekbare, kwetsbare Nina was gevallen en een overbezorgde Janine (die toch wel slimmer is dan dat) gelijk de plaatselijke huisarts gaat bellen om te kijken of Nina'tje niet per ongeluk heeeel heeeel erg gewond is geraakt van die vreselijke val!
Nina gedraagt zich verder als een verwend, 12 jarig kind en ze wordt totaal niet terecht gewezen als ze weer loopt te kafferen op haar ouders die álles voor haar zouden doen. Ondankbaar klote kind is het gewoon.
Ze ziet er ook gewoon uit als 12 met dat zielige pruillipje van haar en die rare draai bewegingen met haar ogen.
Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk. Bizar hoe acteurs dit toch altijd voor elkaar krijgen.
Enig pluspuntje: de laatste scene met Nina toen Janine haar hielp met aankleden. Ik zou haast vergeten dat Nina eigenlijk al 21 is en geen 12.

Ludo zette Maxime iig heerlijk op haar plek, die zijn ogen beginnen ook beetje te openen, gelukkig. Maxime moet binnenkort wel door de mand vallen.

En verder sta ik volledig aan Nick's zijde.
Amen.
pi_69190031
tvp
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:46:54 #64
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_69197967
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:

Vind de situatie/reacties rondom Nina zo walgelijk overdreven. V

Liefje, prinsesje, schat kus kus knuffel knuffel. Ik wordt er doodmoe van. Deze verhaallijn kan me ook zo weinig boeien, het is gewoon een ergernis eigenlijk.
Amen, encore!

Prinses Lieverdje zal wel als de fysiotherapeut daar is 1x schreeuwen dat hij haar pijn doet, waarna de beste man of vrouw door een woedende Ludo in het ruim van een boot wordt gesmeten, waarna Janine Nina urenlang in slaap aait...
pi_69198396
Dit doet Milan Alberts dus tegenwoordig .
http://weblogs.vpro.nl/thepopgroep/daan/
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:47:18 #66
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69200285
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Canisfire het volgende:
Dit doet Milan Alberts dus tegenwoordig .
http://weblogs.vpro.nl/thepopgroep/daan/
Ik heb het zondag gezien, het is echt verschrikkelijk!
pi_69201273
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:47 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik heb het zondag gezien, het is echt verschrikkelijk!
Geweldig vind het die baby met zijn straataal
En Milan is daar weer geld aan het achterhouden he.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_69201518
rene van kooten Ik vind hem wel sexy

En idd dat hele verhaal met de verlamde Nina Konden ze niets anders verzinnen
The secret of getting ahead is getting started
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:25:25 #69
164755 Mss
kutHOEr
pi_69201640
Ah, Vicky belandt achter de ramen
Aids.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:30:32 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69201838
Die zag ik al van ver aankomen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:32:59 #71
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_69201947
Arme Rosa.

En Charlie.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:34:51 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69202040
Toch wel triest dat dat zo voorspelbaar is. Vanaf het moment dat ze in gesprek raakten wist ik al wat ie wou.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69202467
Een soort indecent proposal.....

Al vind ik Rene van Kooten wel
pi_69202575
Ik ben halverwege wat anders gaan doen.
Ik zag dat gedoe met Danny en Sjors al weer.
Ik dacht nee he. toen nog even die scene tussen Maxime en Rosa gezien en toen ben ik gekapt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_69202797
Ik vind dat ook een groot verschil met de soaps uit The US.

Hier is alles zo langdradig...... pfffff het schiet maar niet op met die verhaallijn. In het begin, toen het 'concep't pas vernieuwd was, ging het goed maar nu vervallen ze weer in een herhaling.

Neem een voorbeeld aan de snelheid van ATWT.
The secret of getting ahead is getting started
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')