juist! tijdens het tweede drankavondje in The bunker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Que?![]()
Oh in de bunker bedoel je.... hoop ik....
quote:
Oooh... Ik wil hem zo graag zien, die darkside van Pim.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij klinkt al aardig aangeschoten.
Met nog meer drank komt zijn DarkSide dus naar boven.
Of hij valt in slaap, dat kan ook.
ik noem het altijd de monsterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef bbgirltje het volgende:
Jeetje volgens mij moet die Eline eens een flinke tarzan krijgen.
Misschien leuk voor een polletje
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oooh... Ik wil hem zo graag zien, die darkside van Pim.
Ik weet zeker dat hij als ie helemaal lazerus is urenlang Meneer de Uil nadoet. Met zo'n krantje van hard karton.
"Jaja, lieve kijkbuiskinderen. Welkom bij mijn darkside...."
Wel dat het gaat opvallen dat er vaak een zuster langs loopt ,dan weer een brandweerchick .strenge nanny enz enz .De buren van Pim en Eline kijken hun ogen uit ha haquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zal je als buur geen last van hebben
Moeten we het toch met kopijkat doen ipv met jonge blaadjesquote:
jaloers much?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:27 schreef Madelonna het volgende:
Jeetje wat een walgelijk hoerig type is die Marielin
beetje camera geilquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:27 schreef Madelonna het volgende:
Jeetje wat een walgelijk hoerig type is die Marielin
Snap ik niet en wil het ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:28 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wel dat het gaat opvalen dat er vaak een zuster langs loopt ,dan weer een brandweerchick .strenge nanny enz enz .De buren van Pim en Eline kijken hun ogen uit ha ha
Dus je bent geen manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:26 schreef wimpeyV het volgende:
Wat een simplistisch type, die Eline. Zou er als man totaal geen affectie voor voelen, zo gemaakt. Bah!!!!!!
Supersimplistisch. Een typische hockeybimbo die na 10 bier het woord grenzen niet eens meer kan spellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:26 schreef wimpeyV het volgende:
Wat een simplistisch type, die Eline. Zou er als man totaal geen affectie voor voelen, zo gemaakt. Bah!!!!!!
Wat zal Eline dáár vreselijk mee zittenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:26 schreef wimpeyV het volgende:
quote:
Wie zou daar nou jaloers op zijn?quote:
En waar blijft die Indische rijsttafel...quote:
Juist wel dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus je bent geen man.......................
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef dieenebart het volgende:
Kunnen ze niet eens ophouden over die homo van een bunkermastert?
niet puberaler dan de post waarop ik reageer hoor.. ik pas me aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met die puberale onzin als commentaar .. Sjesus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |