Achja ik gebruik het alleen voor Persoonlijk Formularium en soms een keer voor een casusquote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef MaxC het volgende:
Je hebt op de site ook een functie dat je kan bladeren als in het boek
Nee eigenlijk valt het best mee, alle herkansingen van de blokken zijn deze week, behalve het tentamen van vorige week. Die is vanwege administratieve onzin pas over een maand. Maar ik heb gelukkig een 7,5 dus hoef het niet te herkansenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef MaxC het volgende:
In Maastricht doen ze de herkansingen ook op zo'n klote tijdstip?
Dat snap ik echt niet, het is logisch en terecht dat de herkansingen in de vakantie zijn maar doe het dan aan het begin of een week voor het begin van het collegejaar.
Nu is het echt precies in het midden waardoor ik mijn vakantie eromheen moet plannen en ook de algemene intro(KEI) week moet missen
WAAAAAAAAAAAAT!?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef MaxC het volgende:
....en ook de algemene intro(KEI) week moet missen
Als echte student doe je natuurlijk gewoon beidequote:Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef MaxC het volgende:
De herkansing is op de woensdag dus eigenlijk maar de helft, maar toch erg kut want ik wou graag dit jaar Kei-leider zijn
Je had natuurlijk het tentamen ook in één keer kunnen halenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef MaxC het volgende:
In Maastricht doen ze de herkansingen ook op zo'n klote tijdstip?
Dat snap ik echt niet, het is logisch en terecht dat de herkansingen in de vakantie zijn maar doe het dan aan het begin of een week voor het begin van het collegejaar.
Nu is het echt precies in het midden waardoor ik mijn vakantie eromheen moet plannen en ook de algemene intro(KEI) week moet missen
Ik had er niet aan gedacht dat er nog mensen waren die de papieren versie gebruikten, vandaarquote:Op maandag 29 juni 2009 07:59 schreef intoxicated het volgende:
Farmacotherapeutisch Kompas.
Dat wist jij wel
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef MaxC het volgende:
Gefeliciteerd.
Vandaag ook eindelijk mijn Propedeuse behaald
Wat ga je dan precies doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:09 schreef dotKoen het volgende:
Hier trouwens ook nog één herkansing, a.s. maandag over respiratie 2. Water- en zouthuishouding 2 heb ik gewoon gehaald.
En daarna lekker aan de slag in - jawel - het UMC St Radboud. Wel erg leuke vakantiebaan overigens.
Klinkt erg stom, maar het valt onder een NDAquote:
Als ik een gokje mag wagen, Nijmegen gaat ook decentrale selectie doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Klinkt erg stom, maar het valt onder een NDA. Kan ik dus nog niet zeggen, het betreft in ieder geval kantoorwerk, geen patiëntencontact.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef intoxicated het volgende:
Nee, Nijmegen zal vast in het geniep een nieuw curriculum aan het voorbereiden zijn, waarin de nadruk nog meer ligt op de schepping. Aan dotKoen de taak om in de zomervakantie, gewapend met een fakkel een een jerrycan, de universiteitsbibliotheek te saneren van alle literatuur die het tegendeel zou bewijzen. Eventueel aanwezige ketters worden naar goed katholiek gebruik uiteraard op de brandstapel gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |