In Almelo ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:44 schreef intoxicated het volgende:
In Leiden doen ze voor aanvang van je coschappen wel eenmalig een Mantoux.
Wilde net dezelfde opmerking maken ja :pquote:
Ik ook, maar dan een maandquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:49 schreef intoxicated het volgende:
Same here... pas half september weer 2 weken vakantie.
Dat is ook wel weer een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Zelfs ik als aankomend geneeskundestudent (hoop ik) zou dat opzoeken in Harrison's Principles of Internal Medicine
. Het is wel erg triest als artsen op wikipedia moeten rondneuzen om iets aan een patient te kunnen vertellen.
Je zou even moeten wachten op een echte AMC'er, maar het lijkt me erg sterk als dat niet het geval is.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Christiaan het volgende:
Even iets heel triviaals. Heb je op het AMC 2 weken kerstvakantie?
Ik dacht dat jij in Rotterdam decentrale deedquote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef Christiaan het volgende:
Even iets heel triviaals. Heb je op het AMC 2 weken kerstvakantie?
Ik vind het echt hard genaaid, ben nummer 177...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Kassaa het volgende:
De UvA is zomaar opeens een week te vroeg met de uitslag van de tweede rondeNr. 18
![]()
![]()
![]()
Dus 150 plaatsen - 8gemiddelders=aantal plekken voor decentrale selectie. Dus tenzij er op eens 132 aanmeldingen zijn met een 8 gemiddeld, mag ik volgend jaar geneeskunde studeren!!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef starla het volgende:
Misschien de volgende keer geen peuk opsteken tidjens het gesprek?
Er is 1 iemand met een score van 100 (maximaal dus).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef starla het volgende:
Wat is een normale/hoge score dan?
Ja ik had al die dingen behalve stinkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:20 schreef starla het volgende:
Ok, dan heb je dus iets volledigs verkeerd gedaan. Ga het bij jezelf na. Stonk je niet een uur in de wind? Had je je goed gschoren? Nette kleding? Antwoorden voorbereid?
Als je ervan overtuigd bent dat het niet klopt moet je inderdaad even bellen. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja ik had al die dingen behalve stinken![]()
Ik snap het echt allemaal even niet meer, ik heb echt het gevoel dat er een fout gemaakt moet zijn oid![]()
UvA mailen zal wel niks uithalen, maarja ik ga het toch maar even proberen denk ik.
Er staat vast iets bij dat er niet over de uitslag kan worden gecorrespondeerd ofzo. Er is ook een gigantisch verschil tussen interviewers volgens mij, ik had dus die professor die ook het college gaf, dat is 100x relaxter dan het hoofd van de afdeling psychiatrie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja ik had al die dingen behalve stinken![]()
Ik snap het echt allemaal even niet meer, ik heb echt het gevoel dat er een fout gemaakt moet zijn oid![]()
UvA mailen zal wel niks uithalen, maarja ik ga het toch maar even proberen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |