Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef Rauzer het volgende:
het was altijd dr Oetker, nu hebben ze er ineens Utker van gemaaktWaarom in hemelsnaam
Hij was echt fout in de oorlog.quote:Hij werd lid van de Waffen-SS.
die is dicht, waarom weet ik niet.quote:
Net zo falende humor idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:12 schreef Rauzer het volgende:
ooit gedacht aan stand up comedy underthewings?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef Christiaan het volgende:
Falers, het is altijd dokter Ötker geweest. Nu is dat moeilijk te schrijven, en schrijft men in Duitsland de ö soms als oe als het niet kan (bijv. webadressen). Nederlanders maakten er toen maar Oetker van, met een oe van poep'n.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Rauzer het volgende:
dan verandert mijn klacht naar dat er altijd oetker gezegd werd
pöp'n?quote:
Faalhaas! Het is Utker!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Verschrikkelijk dat Utker...oetker was stukke beter
En nu is hij fout met de pizza...dat lijkt echt nergens op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef Penisbaard het volgende:
Dr. Oetker was fout in de oorlog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dr._Oetker
[..]
Hij was echt fout in de oorlog.
Voor mensen die geen Duits kunnen is het stom ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef Takketak het volgende:
Eens met klacht! Waarom is dat?!
Utker is stom! Zeker als je tegelijkertijd met het uitspreken gewoon vol het logo met Dr. Oetker in beeld zet!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef Penisbaard het volgende:
Dr. Oetker was fout in de oorlog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dr._Oetker
[..]
Hij was echt fout in de oorlog.
Ik ken heel goed Duits, maar als je in Nederland Dr. Oetker in beeld laat zien en je zegt Dr. Utker, dan klopt het niet. Hoe fout de beste man in de oorlog ook geweest is!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor mensen die geen Duits kunnen is het stom ja.
Voor normale mensen is het heel gewoon.
Het SBS6-volk in Nederland moet alles, maar dan ook alles vernederlandsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:41 schreef Takketak het volgende:
Ik ken heel goed Duits, maar als je in Nederland Dr. Oetker in beeld laat zien en je zegt Dr. Utker, dan klopt het niet.
dus ondanks dat dr oetker jarenlang adverteerde met de oe zei jj gewoon dr utker?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het SBS6-volk in Nederland moet alles, maar dan ook alles vernederlandsen.
Normale mensen hebben dat niet nodig en benoemen de dingen zoals ze uitgesproken dienen te worden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het SBS6-volk in Nederland moet alles, maar dan ook alles vernederlandsen.
Normale mensen hebben dat niet nodig en benoemen de dingen zoals ze uitgesproken dienen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |