Googlewhacks zijn combinaties van 2 woorden die maar 1 google resultaat opleveren. Quod nonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:40 schreef Maanvis het volgende:
PS: Schraalscharen is alweer een googlewhack (C) Maanvis
Ben geen Belg, maar toch...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er staat toch 'poepen in bed'.. een belg begrijpt dat wel
Zieke shitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
in het begin LIJKT het zeker te werken... maar op de lange termijn....
Morgen glaasje draaienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:46 schreef Danny het volgende:
Glaasje draaien is een heerlijk spelletje voor druilerige avonden
(en dus ook voor saaie bunkermiddagen. lichten uit, kaarsje erbij en gaan)
hoe heet het dan als het 1 woord is?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Googlewhacks zijn combinaties van 2 woorden die maar 1 google resultaat opleveren. Quod non
Oh? Heet dat poepen dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat er wel bij, op zijn belgisch.
dit vindt ik dus zo irritant, jij zit nu angst te zaaien. terwijl je er zelf geen ervaringen mee hebt, maar alleen maar verhalen hebt opgezocht met google en dat neem je nu voor waar aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nog even en er is geen sirene meer nodig voor het dragen van een gasmaskerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:46 schreef D. het volgende:
Marielin heeft nu wel weer genoeg gerookt voor de rest van de week
Ja nu weet ik het, Ruud vertelde het, maar ik vind het zo smerig klinkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er staat toch 'poepen in bed'.. een belg begrijpt dat wel
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Waar zouden die jolokia's blijven, trouwens?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:46 schreef Danny het volgende:
Glaasje draaien is een heerlijk spelletje voor druilerige avonden
(en dus ook voor saaie bunkermiddagen. lichten uit, kaarsje erbij en gaan)
Als Marielin erom gaat vragen wel natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
Gaat Bart nog wat van zijn wiet opofferen?
ik zaai geen angst denk dat we daarin een verschillende mening hebben en ja, geloofsachtergrond dat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:47 schreef logicc123 het volgende:
[..]
dit vindt ik dus zo irritant, jij zit nu angst te zaaien. terwijl je er zelf geen ervaringen mee hebt, maar alleen maar verhalen hebt opgezocht met google en dat neem je nu voor waar aan.
Ik heb nog nooit ergens gelezen dat iemand het zelf eens gedaan heeft, tis allemaal.
Een broer van me achterneef en daar weer een vriend van en die vriend had weer een vriend en zijn zoon die had een slechte geest achter zich aan, blabla
Kijk, ik weet ook niet hoe het zit(niemand niet). maar ga dan dingen niet als feiten weergeven.
Hey man.. Het staat dus wel op GOOGLE, he?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:47 schreef logicc123 het volgende:
[..]
dit vindt ik dus zo irritant, jij zit nu angst te zaaien. terwijl je er zelf geen ervaringen mee hebt, maar alleen maar verhalen hebt opgezocht met google en dat neem je nu voor waar aan.
Ik heb nog nooit ergens gelezen dat iemand het zelf eens gedaan heeft, tis allemaal.
Een broer van me achterneef en daar weer een vriend van en die vriend had weer een vriend en zijn zoon die had een slechte geest achter zich aan, blabla
Kijk, ik weet ook niet hoe het zit(niemand niet). maar ga dan dingen niet als feiten weergeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |