hebben ze blijkbaar toch iets niet goedgedaan!!!quote:op google kun je rvaringen vinden van mensen die dat hebben gedaan en daar de nare gevolgen van ondervinden
Ze heeft nu een nieuw vriendje, de camera die ja en nee `zegt`quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
53 minuten de woorden "mijn vriend" niet gezegd, nieuw record.![]()
![]()
![]()
Is dat zo ????quote:
ik geloof zeker niet alles wat er op google te vinden is n.l. veel gefinancierde bullshit maar ook dingen waarvan ik weet dat ze kloppen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:33 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Je moet vooral alles geloven wat je op google vindt
nogmaals ik wil het ze niet opdringen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit of je er wel of niet in geloofd, en of er wel of niet ooit bewijs voor is geweest... Er zijn religieuze stromingen die alles wat occult is heel drastisch afwijzen. En aangezien wij de achtergronden van de deelnemers niet kennen, mag je dit dus nooit zomaar erin gooien. Het is een beetje hetzelfde als van Moslim verwachten dat hij varkensvlees gaat eten...
Maar er zijn veel (vooral Christelijke) religies die dit soort dingen afwijzen. En het is niet heel ondenkbaar, dat dat ook geldt voor de deelnemers (ook al zou het er maar 1 zijn).
Zeker weten. Tis een filter die je zelf moet hebben maar help hulp en info is superquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik geloof zeker niet alles wat er op google te vinden is n.l. vel gefininancierde bulldhit maar ook dingen waarvan ik weet dat ze kloppen.
Heldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik denk dat ik daar precies zoals pim zou staan...
Nu? Ze zijn aan het feesten!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Marielin nu al een Indische rijsttafel besteld?![]()
Het zou stom zijn als ze dat niet zou doen
Denk dat ze niet meer zoveel trek in eten heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Marielin nu al een Indische rijsttafel besteld?![]()
Het zou stom zijn als ze dat niet zou doen
Er is meer tussen hemel en aarde dan wij denken en met glaasje draaien kan men bepaalde deuren opzetten, en dat zijn deuren die je liever dichthoud.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik wil het ze ook op opdringen, maar Jeroen wou het sowieso al maar omdat Amber het niet wou deden ze het niet. Amber is nu naar huis dus wie weet gebeurt het nog wel eens.
Enne, echt iedereen zegt dat glaasje draaien gevaarlijk is etc. Maar ik heb nergens bewijs gezien dat er uberhout wat boven natuurlijks gebeurt. Zou toch boeiend zijn als nu voor eens en altijd live op camera uit de wereld wordt geholpen , of juist niet..
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik denk dat ik daar precies zoals pim zou staan...
Jeroen valt nu in om tegen aan te dansen ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
53 minuten de woorden "mijn vriend" niet gezegd, nieuw record.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |