Voor TBO2 een idee. Helemaal geen peuken en nicotinepleisters als medicijnen naar binnen.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Dus de roker in een bijzondere positie plaatsen omdat deze nu eenmaal een verslaving heeft?
Vind ik bull. Jouw zwakte, jouw demon die je in zo'n setting tegenkomt en waarmee jij moet dealen.
eens!quote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Dus de roker in een bijzondere positie plaatsen omdat deze nu eenmaal een verslaving heeft?
Vind ik bull. Jouw zwakte, jouw demon die je in zo'n setting tegenkomt en waarmee jij moet dealen.
ik heb het niet over de bewonersquote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
dat zou een prima oplossing zijn imo. in ieder geval zou dat nog enige mate van originaliteit bezitten in plaats van slechts eenvoudig willen scoren.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Voor TBO2 een idee. Helemaal geen peuken en nicotinepleisters als medicijnen naar binnen.
Ik blijf dit omkeren van verantwoordelijkheid vinden. Als je aan een programma meedoet waarin ontberingen centraal staat en waarin luxe geen vanzelfsprekendheid is, kun je op je nicotinevingers natellen dat je rookrantsoen weleens drastisch aangepakt kan worden. Dat zou je niet creatief kunnen noemen of simpelweg logica. Hoe je het ook wendt of keert: een peuk is geen eerste levensbehoefte.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:39 schreef Danny het volgende:
ik heb het niet over de bewoners
het is de redactie die de ontzetten uitgekauwde, honderd keer eerder (en beter) uitgevoerde 'alle tabak weg' routine uitvoert, en persoonlijk had ik op meer originaliteit en creativiteit gehoopt dan dat.
Oef! Wat hard.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Rokers zijn homo's. Allemaal.quote:
Ik zou er gewoon een grote joint naar binnen gooien en succesquote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rokers zijn homo's. Allemaal.
Nee onzin, maar in dit spel vind ik wel dat je jezelf naait door zo afhankelijk te zijn van een sigaret.
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rokers zijn homo's. Allemaal.
Nee onzin, maar in dit spel vind ik wel dat je jezelf naait door zo afhankelijk te zijn van een sigaret.
Ja, dat doe je ook, vanaf het moment dat je "hooked up" bent aan een sigaret. En niet alleen in een spel, maar 24 uur per dag. Dat weet jij toch als geen ander? Sigaretten staan op nummer één, boven eten en drinken.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
Dat weet ik, maar dat maakt het nog steeds geen echte eerste levensbehoefte. Zeker niet in een 'overlevingsspel'. Een kankerstokje om mee te slaan, eerderquote:Op zondag 17 mei 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat doe je ook, vanaf het moment dat je "hooked up" bent aan een sigaret. En niet alleen in een spel, maar 24 uur per dag. Dat weet jij toch als geen ander? Sigaretten staan op nummer één, boven eten en drinken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... zit ik in een overlevingsspel?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat ik dit commentaar nu juist van jou moet lezen![]()
Ik kan me nog herinneren dat je dagelijks in de GC Cos iedereen op de hoogte hield van hoeveel dagen, uren én minuten je was gestopt met roken, maar wel met medicijnen !
Je vergeet het deel te quoten waar het mij om ging.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... zit ik in een overlevingsspel?
Goh ... neen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is gewoon éen héle makkelijke manier om een ''roker'' te pesten en over de zeik te krijgen, alle rokers weten dat. Eline is wat dat betreft gewoon in het voordeel, niet dat dat de schuld van Eline is, maar de
redactie is zich daar wel degelijk van bewust.
Daar heb ik al zo vaak mijn mening over gegeven, die moge inmiddels duidelijk zijn. Dan reageer ik liever op dingen die persoonlijk aan/tegen mij gericht zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef FANN het volgende:
Je vergeet het deel te quoten waar het mij om ging.
Juist.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
owkeeeeee, dan begrijpen we elkaar misschien niet helemaal goed, ik bedoel dus dat het een nogal érg makkelijke manier is en weinig creatief om Marilien maar iedere keer te pesten met die peuken.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik al zo vaak mijn mening over gegeven, die moge inmiddels duidelijk zijn. Dan reageer ik liever op dingen die persoonlijk aan/tegen mij gericht zijn.
Maar voor jou dan nogmaals: Ik vind dat als je in een overlevingsspel zit, je moet beseffen dat peuken een luxe zijn en dat jouw verslaving precies dat is: jouw verslaving, jouw probleem.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
Maar voor jou dan nogmaals: Ik vind dat als je in een overlevingsspel zit, je moet beseffen dat peuken een luxe zijn en dat jouw verslaving precies dat is: jouw verslaving, jouw probleem.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |