Het was zaterdag, dan post ik weinigquote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben gisteren weer en wind getrotseerd om naar de KSC te komen?
[..]
Wat een lage aantallen allemaal.
Die is nu zijn vriendin toch aan het uitwonen?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vrees dat KG in zijn eentje op het station zit te huilen nu ofzo
Nog steeds?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is nu zijn vriendin toch aan het uitwonen?
Ik heb KG niet meer gezien hier sinds hij tot zijn schrik en verbazing ontdekte dat de meet niet doorging.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vrees dat KG in zijn eentje op het station zit te huilen nu ofzo
En een vriendin die ver genoeg uitgelubberd is om een parkeergarage te beginnenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog steeds?
Die gast moet toch onderhand wel een schrale dop hebben.
Al voordat KG thuiskwam?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En een vriendin die ver genoeg uitgelubberd is om een parkeergarage te beginnen
Ik herken de teleurstelling.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb KG niet meer gezien hier sinds hij tot zijn schrik en verbazing ontdekte dat de meet niet doorging.
NIET DOORGINGquote:
Toen Pien ook aankondigde hard weg te zullen rennen wist ik wel dat het min of meer gedaan was.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dit ook zag aankomen.
Ja, Pien vluchtte meteen naar het buitenlandquote:Op zondag 17 mei 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen Pien ook aankondigde hard weg te zullen rennen wist ik wel dat het min of meer gedaan was.
Eigenlijk moeten we nu ook zo'n scene uit Der Untergang knippen en ondertitelen met KSC-relevante captions.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Pien vluchtte meteen naar het buitenland.
ach jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |