Nou jaaaaquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef Dakota het volgende:
mijn buik begon bij een week of 26 te scheuren.. zelfs de VK zei.. 'wat een afschuwelijke striae'
zo attent
ik ben 1,65 en weeg ook rond de 57 . is een ideaal gewicht volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
OMG ik weeg bijna 57kg en ik ben maar 1.64En dan ben ik nog niet dik ook!
Ja, over landkaarten gesproken (bedoel je striae?).. heb ik ook![]()
In de laatste week van m'n zwangerschap zei m'n buik KABOEM! En had ik ineens een zon om m'n navel![]()
En dan heb/had ik nog zo'n streep over m'n buik die nu gelukkig bijna weg is.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met het gewicht van mijn baby gaat
Morgen weet ik hetPfff, met zn 3en met de bus en een heel stuk lopen met Kim. Bereid me vast geestelijk voor. Raar misschien, maar vind het eng dat Kim dan "los" in de bus zit.
Ik heb schandalig veel gevreten tijdens m'n zwangerschap. Twee pizza's per dag, veel naar de Mac...quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
elf kilo zwaarderheb je veel gesnackt tijdens de zwangerschap?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Ik schrok me net de *piep* Koen had de volumeknop weer te pakken...
* LovelyLady gaat eens een ander plekje zoeken voor de stereotoren....
prima hier..ze sliep pas om half 11 maar verder liep alles zoals altijd en nu is ze vrolijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:41 schreef DJMO het volgende:
hoe heben de geprikte kindjes de nacht overleefd??
junior is aan het gillen alsof zijn leven er vanaf hangt.. zeer fijn wakker worden
da's in een post: oh bah! en hiep hoi!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:39 schreef geppie het volgende:
[..]
![]()
Ik schrok me gisteren ook te pletter, ik viel van de trap met Mavie in mijn armenAllebei flink janken, zij heeft gelukkig niks en ben helemaal bont en blauw
![]()
En mijn vriend is twee dagen eerder gekomen als verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |