quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef purplerose het volgende:
Bier is
Wijn is
En ik heb ff een dipje, i need some TLC(niet de band maar de afkorting
)
I know, maar als ik dan wijn drink dan drink ik altijd witte wijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zoete witte wijn?![]()
Echte mannen drinken bier! (Sorry Roel)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Timo al zin in T2 ?
Zat net onderstaand te checken...
Zo vet ! zit direct weer in de juiste stemming.
thx briggyquote:
Dan drink je toch Red Bull?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef purplerose het volgende:
Bier is
Wijn is
En ik heb ff een dipje, i need some TLC(niet de band maar de afkorting
)
Met Rode Wodkaquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Met Rode Wodka
@ Hans: wat is the guilty pleasure?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!! de tering die is fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet nog een aflevering van Esktra Weekend waarin Ekdom en Veenstra dat keihard mee zongen![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! de tering die is fout
Het is ook zo'n heerlijke meezingplaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet nog een aflevering van Esktra Weekend waarin Ekdom en Veenstra dat keihard mee zongen![]()
. Idd, die tekst. Geniaal
. Ben benieuwd of ik de tekst nog weet, maar ik vrees van wel
![]()
Tuurlijk weet je die wel, die tekst zit echt zo vast ingebakken in de hersenen van iedereen die in de jaren 90 op de middelbare school zatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language als achtergrond geluidje. Tof
[..]
Het is ook zo'n heerlijke meezingplaat. Idd, die tekst. Geniaal
. Ben benieuwd of ik de tekst nog weet, maar ik vrees van wel
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Mannenkoor Karrenspoor - Mooi Man
Placebo - For What It's Worth
Krezip - Go To Sleep
Bloc Party - Signs (Arman Van Helden Remix)
De Staat - Wait For Evolution
Lily Allen - The Fear
Tinted Windows - Kind Of A Girl
Morrissey - Suedehead
Sabrina Starke - A Woman's Gonna Try
The Presets - This Boy's In Love
Live Request:
1. One Night Only - Just For Tonight (Lowlands 2008)
2. Moby - Natural Blues (live)
3. The Police - Walking On The Moon (live)
Krause - Life Of My Story
Anne Soldaat - Teenage View
Volgens mij ga je wel gelijk krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Timo20 het volgende:
Tuurlijk weet je die wel, die tekst zit echt zo vast ingebakken in de hersenen van iedereen die in de jaren 90 op de middelbare school zat![]()
![]()
Das ook vies gek!quote:
One louderquote:Wij benn`n de boertjes van het platteland. We houden van het leven, een biertje in de hand. En als het werk gedaan is op de boerderij. Gaan we `s avonds naar de kroeg, want dan benn`n we vrij.
Ja, dat is mooi, mooi, mooi man. Het leven dat is één groot feest. Mooi, mooi, mooi man. Zoepen als een grote en te keer gaan als een beest.
Zelfs in Belgie een hit? Grappig, nooit geweten. Hebben de mannen uit Tuk toch knap gedaan. Ze bestaan trouwens niet meer..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zelfs in Belgie ook een hit in 1991, want ik kende hem ook!
alles in die jingle komt zo nog langs!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar de ' new music ' had ik nog niet eerder gehoord. Wel jammer dat vervolgens Krezip wordt ingestart
.
Ben benieuwd want de fragmenten waren kort, maar het kwam mij niet bekend voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
alles in die jingle komt zo nog langs!
Geinige combi ! kwartje is trouwens nog niet gevallen.. Moet 'm nog een paar keer horen, denk ik. Was toch wel even benieuwd hoe die Tiny Windows er vroeger uitzag, maar volgens mij staat hij helemaal rechts.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bloc party ja, en de nieuwe sabrina starke single
+ Tiny Windows, dat is een nieuwe groep met iemand van Hanson, de ex-gitarist van Smashing Pumpkins, bassist van Fountains Of Wayne en de drummer van Cheap Trick!
wtfquote:
Jeetje, zit ik daar nu al overheen.. schijnbaar toch hard gegaan want voor mijn gevoel zat ik nog niet al te lang geleden nog op de 20K grens. Weet niet of de 100.000 nog gehaald gaat worden, hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, je bent gisteren de 50k grens voorbij gegaan
Top 10 Posters
1 -Hans- - 50127
2 Roel_Jewel - 34717
3 Marc63 - 18928
4 Sirolf - 18896
5 morpheus_at_work - 17683
6 cosmick - 13088
7 Sersjee - 12148
8 borisz - 12052
9 D.Rose - 11659
10 muisje-eliza - 11026
Nog ff doorpostenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf![]()
[..]
Jeetje, zit ik daar nu al overheen.. schijnbaar toch hard gegaan want voor mijn gevoel zat ik nog niet al te lang geleden nog op de 20K grens. Weet niet of de 100.000 nog gehaald gaat worden, haha.
Dan draai je 'm toch zelf van MP3 oid?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:00 schreef Piles het volgende:
Ik schakelde nog ff in, voor Mr. Brightside, komt ie niet![]()
Ja, daar gaat het niet om natuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan draai je 'm toch zelf van MP3 oid?
quote:
Dat is bij mijn weten toch al erg lang geledenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:21 schreef borisz het volgende:
Freaknacht was heel boeiend zeker. Er waren freaknachten dat er een redelijk topic doorheen ging.
.
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is bij mijn weten toch al erg lang geleden.
Ik heb gewerkt, dus niet geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |